چرا UMass Lowell پرستاری دین برداشته است ؟

به عنوان سوال بیش از دلایل حذف UMass Lowell Solomont دانشکده پرستاری دین لسلی نیل-Boylan اخبار ملی از طریق Fox

توسط ATSHNEWS در 22 تیر 1399

به عنوان سوال بیش از دلایل حذف UMass Lowell Solomont دانشکده پرستاری دین لسلی نیل-Boylan اخبار ملی از طریق FoxNews.com و رسانه های دیگر در اوایل این ماه در این دانشگاه پاسخ بود یک تمرین در سکوت پر سر و صدا.

و این که نشسته است به خوبی با بسیاری از هر کسی.

تمام داستان در مورد نیل-Boylan را حذف سوال اما نمی توانم با اطمینان گفت که آیا او از کار اخراج شد گفت: "سیاه زندگی مهم نیست بلکه زندگی همه مسائل" در یک ایمیل به دانشجويان پرستاری مورد در سراسر کشور تظاهرات و سیاه زندگی مهم جنبش است.

ایمیل به اشتراک گذاشته شده در اوایل ماه ژوئن در توییتر توسط یک کاربر به نام هیلی که ابراز نگرانی در مورد آن. دانشگاه را از حساب رسمی توییتر پاسخ داد: تشکر هیلی برای آوردن ایمیل به همه توجه و گفت: دانشگاه معتقد است سیاه و سفید زندگی می کند و ماده به آن اشاره شده یک بیانیه حمایتی از صدراعظم ژاکلین Moloney.

نیل-Boylan سپس با ارسال یک ایمیل دیگر به دانشجويان پرستاری عذرخواهی برای اولین ایمیل.

جست و خیز پیش رو یک ماه و ارز بود و توسط یک نشریه به نام CampusReform.com که به شکست این داستان که نیل-Boylan اخراج شد احتمالا بیش از ایمیل.

هیلی جیر نقل شد در CampusReform.com داستان و نیز به نقل از FoxNews.com و دیگر نشریات است که به سرعت برداشت تا داستان میان یک بحث در سراسر کشور بیش از "انصراف از فرهنگ است."

دانشگاه خطاب به وضعیت مبهم دقت بیانیه ای برای اولین بار منتشر شد به CampusReform.com در اواخر ماه ژوئن و ایستاده بود با بیانیه ای که حتی به عنوان داستان گسترش در سراسر کشور نشان می دهد نیل-Boylan ممکن است حذف شده اند با توجه به این ایمیل.

این بیانیه می گوید: Neal-Boylan اشتغال به پایان رسید و در تاریخ 19 ژوئن پس از او برداشته شد به عنوان دین و ارائه یک موقعیت در دانشکده پس از او شاغل (حتی اگر او تا به حال تنها استخدام شده 10 ماه قبل از آن). این بیانیه می گوید: Neal-Boylan کاهش یافته است به عضویت هیات علمی فراهم می کند اما هیچ جزئیات بیشتر.

"همانطور که با تمام اشتغال تصمیم گیری شده است و در بهترین منافع دانشگاه و دانشجویان" در این بیانیه می گوید. "اگر چه ما قادر به بحث در مورد جزئیات پرسنل موضوع را نادرست فرض کنیم هر بیانیه توسط دکتر نیل-Boylan باعث شد که تصمیم است."

نه خیلی خاص, به ویژه هنگامی که CampusReform.com نیز به دست آمده نامه ای از نیل-Boylan به صدراعظم Jacquie Moloney و کشيش يوسف هارتمن است که بیانگر نگرانی عمیق خود را در مورد آینده مدرسه پرستاری در حالی که نشان می دهد او در واقع اخراج در تلافی تلاش برای بالا بردن مشخصات دانشکده پرستاری است.

یکی دیگر از چیزی که از دست رفته از سراسر کشور پوشش? هر گونه اطلاعات اضافی در مورد "هیلی" از توییتر که برای اولین بار به اشتراک گذاشته نیل-Boylan ایمیل و که بسیاری از کاربران توییتر را مقصر دین شلیک.

معلوم هیلی است که یک جوان 19 ساله دانشجوی سال دوم پرستاری, دانش آموز, که با نام کامل هیلی Dipietrantonio. معلوم او فکر می کند این برنامه پرستاری بوده است تا کنون و به طور کلی لایک دانشگاه.

و در حالی که Dipietrantonio است tweet به اشتراک گذاشته شده در یک Foxnews.com داستان و در چندین نشریات دیگر تا روز شنبه هیچ روزنامه نگاران به messaged خود را به صورت اضافی در نظر و یا اطلاعات او گفت: ستون.

پس چه دانشجویی که برای اولین بار مطرح ایمیل فکر می کنید ؟

برای شروع او نمی خواست نیل-Boylan حذف شده است. او شوکه شده بود برای پیدا کردن آنچه که اتفاق افتاده است و پیدا کردن تنها زمانی که داستان آمار و اخبار تلفن او را "منفجر کرد." او گفت که او فقط می خواستم برای به اشتراک گذاشتن ایمیل با جامعه به دلیل نگرانی در مورد آن را به زبان مورد سیاه و سفید زندگی می کند و ماده LBGT مسائل.

او گفت که به خصوص به عنوان COVID-19 همه گیر نامتناسب اثرات سیاه و سفید جامعه مدیران در سطح یک دین باید بیشتر به سرعت در جمله مسائل مهم و کار برای اطمینان از جامعه را شامل است.

در علاوه بر این به نه شنیدن از روزنامه نگاران که به نقل از صدای جیر جیر خود را Dipietrantonio گفت که او نیز نمی شنوند هر چیزی بیشتر از دانشگاه تا بعد از او شروع به گرفتن ده ها تن از پیام های توهین و انتشار داستان در نیل-Boylan را حذف.

بخشی از پیام او از دستیار دین ارائه کمک با رگبار عصبانی پیام: یک پیشنهاد که شاید Dipietrantonio باید حذف حساب توییتر خود را.

Dipietrantonio از Medford نبود تحت تاثیر قرار گرفته و نمی را پیشنهاد.

یکی دیگر از نظر شخصی از این زن متهم از شروع این همه ؟

او گفت که او بخواهد این دانشگاه به مراتب باز تر در مورد آنچه اتفاق افتاده است در مورد اینکه چرا نیل-Boylan برداشته شد به عنوان دین و این که او بخواهد این دانشگاه آغاز شده بود گفتگو در مورد مسابقه و با استفاده از ایمیل به عنوان یک لحظه آموزش.

"فقط شلیک خود را بدون هیچ گونه زمینه باعث می شود آن را به طوری که مردم می تواند تلنگر آن را و آن را مانند پل بود و انصراف از فرهنگ" Dipietrantonio گفت. "من فکر می کنم وجود دارد باید بیشتر آموزش انجام بخشی خود را وجود دارد و کمبود آن با پاسخ مبهم."

مبهم پاسخ از دانشگاه نیز جلب خشم حداقل یک عضو دیگر دانشگاه ها که درگیر این موضوع را در توییتر.

Dipietrantonio گفت: راه داستان به تصویر کشیده شده است ساخته شده او سوال که آیا او هم درست به اشتراک گذاری ایمیل به عنوان یک متحد BLM.

"من احساس می کنم بد تر آمده است از آن نسبت خوب," او گفت:. "فقط تیتر که فاکس استفاده می شود آن را مانند سیاه و سفید زندگی می کند موضوع شد تا به این و آن و این که چرا من احساس می کنم بد است. به عنوان یک متحد, آیا من ظروف سرباز یا مسافر ؟ اما من می خواهم که احساس بد اگر من آن اشاره."

و راه شلیک به پایان رسید تا مرتبط بودن پل و یک دانشجوی سال دوم پرستاری دانشجویی که تا کنون شده است بسیار تحت تاثیر قرار توسط مدرسه پرستاری است که دقیقا همان نوع از وضعیت است که نیل-Boylan خودش ابراز نگرانی در مورد هفته پیش.

در ژوئن 19, نامه ای به معاون شهردار آموزشي جولی نش که به دست آمده توسط CampusReform.com, Neal-Boylan گفت: روشن بود پل ایمیل مورد استفاده قرار گرفت به عنوان بهانه ای برای آتش او به دلایل نامربوط به عملکرد و گفت: او نمی خواهد اقدام قانونی به دلیل راه شلیک خواهد بود به تصویر کشیده است.

"انتخاب من به دنبال اقدام قانونی از آنجا که من می دانم این خواهد سوخت محافظه کار مخالف به پل جنبش و خواهد بود که با نفرت به من" نیل-Boylan نوشت. "من هم نمی خواهم به رسم هر منفی با توجه به SSON."

به نظر می رسد شاید که کشتی در حال حاضر میره.

نیل-Boylan کاهش یافته است نظر بیشتر زمانی که با تلفن رسیده در این هفته. دانشگاه کاهش یافته است نظر بیشتر در مورد این دین را حذف اما یک سخنگوی مراجعه کننده به دانشگاه در بیانیه ای با اشاره به بخش مورد دانشگاه قادر به اظهار نظر در مسائل مربوط به پرسنل.

این دانشگاه نیز با ارائه نامه ای فرستاده شده توسط Moloney, Hartman و زوکربرگ دانشکده بهداشت علوم دین Shortie مککیننی به اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده پرستاری که در آنها تکرار است که نیل-Boylan حذف نشده بود برای هر بیانیه.

"اگر چه ما نمی توانیم با ارائه جزئیات پرسنل موضوع این تصمیم را به اطلاع دکتر لسلی نیل-Boylan که او را دیگر به عنوان دین ساخته شده بود و نه به آرامی یا به دلیل خاصی بیانیه" برترین مدیران نوشت. "همانطور که همیشه در مورد این تصمیم در بهترین منافع ما دانشگاه و دانش آموزان خود را. دکتر نیل-Boylan ارائه شد یک فرصت برای پیوستن به پرستاری به عنوان یک شاغل استاد اما او کاهش یافته است."

نامه امضا شده توسط Moloney و هارتمن نیز اشاره به همین موضوع است که نیل-Boylan قبلی نامه ای به Moloney و هارتمن پیشنهاد شده است که آنچه در واقع او از کار اخراج شدند.

"ما همچنین در ادامه کار ما با ماساچوست جامعه از استادان (MSP) در روشن شدن و توافق بر نقش پرستاری رهبری در کالج" مدیران نوشت. "این خواهد بود مهم در تعیین گام های بعدی در آینده رهبری است."

در ارتباط باشید برای اطلاعات بیشتر. خورشید نیز رسیدن به دانشکده و گروه های دانشجویی به عنوان دانشکده پرستاری ادامه آموزش دانش آموزان در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

"پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است."

این سه کلمه را در سراسر کشور به عنوان یک rallying cry برای اجرای قانون اصلاحات در این هفته پس از قتل جورج فلوید.

اما آنها بوده ام بیشتر وجود ندارد و در لوول گفتگو.

بالاترین مشخصات محلی درخواست برای اصلاحات یک نامه ارسال به شهرستان توسط لوول تنوع سهام و ورود کنسرسیوم. این باعث می شود خواسته های خاص مانند بیشتر جمع آوری داده ها از نژاد و قومیت و ایجاد مستقل شورای نظارت بر برخی از جنبه های اداره پلیس. این نامه می پرسد برای شهرستان به "reallocate منابع" برای ایجاد یک دفتر تنوع سهام و ورود. آن را نمی کند درخواست defunding از اداره پلیس است.

اما با این وجود این سه کلمه در ذهن برخی از اعضای شورای شهر در روز چهارشنبه.

"به هیچ وجه من قصد دارم پال خواستار قطع بودجه دولت اداره پلیس" گفت: عضو شورا ریتا مرسیه.

مرسیه — که گفت: نژاد پرستی یک نگرانی است اما نه یک بحران در لوول — گفت: ساکنان او صحبت می کند به می خواهید قبل از هر چیز به احساس امنیت در شهرستان است. ترکیبات صحبت با او در مورد ایمنی عمومی (و چاههای) نه خوبی توسعه پروژه های مانند همیلتون کانال نوآوری منطقه, او گفت:.

عضو شورای رادنی الیوت به حال چند پیشنهاد برای قرار دادن پول در پشت طرح پرداختن به نژاد پرستی در این شهر است. او گفت: این شهرستان می تواند به جستجو برای اعطای بودجه راه اندازی یک صندوق برای کمک های مالی خصوصی و همکاری با سازمان های جامعه است.

آنچه در مورد شهر خود درآمد? الیوت گفت: این شهرستان خزانه ندارد و بودجه — یک ترجیع بند تکرار توسط بسیاری از نمایندگان این هفته است. با توجه به COVID-19 عمیق کاهش انتظار می رود در سطح فدرال و ایالتی. مالی چشم انداز شهر — مانند بسیاری دیگر از شهرداری است — متزلزل در بهترین حالت.

"شهر ندارد دو nickels به هم مالش در این مرحله" الیوت گفت. "ما نیاز به صندوق ما ، ما نیاز به صندوق ما آتش است. ما نیاز به صندوق آموزش و پرورش است."

الیوت گفت که او را پشتیبانی نمی کند defunding پلیس یا شهروندان کمیته مشورتی — که در حال تاسیس به ارائه ورودی و توصیه به لوول پلیس مستقل است.

"امنیت عمومی خیلی مهم است که به بازی هر سیاست با" او گفت:.

این لوول اداره پلیس دریافت کرده است ستایش هر دو از نمایندگان و نهادهای دیگر. ماه گذشته نمایندگان دیوید کانوی و ویلیام ساماراس یادآوری شورای گروه به رسمیت شناخته شد کاخ سفید community policing نیروی کار در سال 2016. این لوول اداره پلیس یکی از 15 کشور برای دریافت یک اشاره.

شهردار John Leahy گفت: عبارت "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" به معنی چیزهای مختلفی را برای افراد مختلف است اما لوول با توجه به چنین مرحله ؟

"در حال حاضر من فکر نمی کنم" او گفت:.

او گفت: اداره پلیس دریافت کمک های مالی که در حال پراکنده به جامعه است. این شهر به دنبال اضافی آموزش و پرورش و آموزش برای تمام کارکنان از جمله پلیس با توجه به Leahy.

"ما قطعا نمی خواهید به از بین بردن Police Department," او گفت:.

یکی از مهمترین آوازی حامیان لوول DEI نامه بابی Tugbiyele.

بیش از چند سال گذشته Tugbiyele شده است برجسته صدای هل دادن برای تنوع طرح ها در شهرستان. یک ساکن شهرستان و بنیانگذار جهش Network, LLC یک شرکت استخدام به صورت متنوع و کمتر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی — Tugbiyele تحت فشار قرار دادند تا برای منابع انسانی ممیزی شهر و اداره مدرسه.

اما فراتر از آن است که Tugbiyele? خورشید خواسته Tugbiyele به نشستن برای یک مصاحبه برای یک قطعه پروفایل او در این هفته است. بعد از مکالمه او کاهش یافته است.

"همانطور که می دانید وجود دارد بسیاری از برنامه های در حال حاضر در حال بحث و بررسی بر روی عنوان آن مربوط به تنوع سهام و ورود به داخل شهر," او نوشت: در یک ایمیل به خورشید است. "من فکر می کنم آن خواهد بود, بهترین, در این برهه به آن اجازه می دهد برنامه های بازی و شهر پاسخ درآمده است. من نمی خواهم یک پروفایل عمدا یا نه به علت انحراف از آن مهم تلاش و برنامه ریزی است."

او افزود: "من مشتاقانه منتظر این فرصت را به ماندن در تماس با آفتاب در هفته های آینده و ماه در اطراف این مسائل است. با تشکر از شما برای گزارش خود را به تاریخ. آن کمک کرده است حرکت سوزن رو به جلو در لازم مکالمات است که مورد نیاز بود در شهر ما!"

جدید وکیل خواهد بود دست زدن به این شهر دفاع در صلاح Khelfaoui طرح دعوی در دادگاه.

لوول دستیار شهرستان وکیل الیوت Veloso در حال حاضر اختصاص یافته به این مورد پس از خروج از دستیار اول شهرستان وکیل راشل قهوه ای, با توجه به سوابق دادگاه فدرال.

قهوه ای که دارای مدرک از دانشگاه کمبریج موسسه تکنولوژی ماساچوست و دانشگاه هاروارد — در حال پیوستن به دادخواهی بخش در دولت دادستان کل Maura هیلی ، او در لوول برای شش سال قبل از خروج در اواخر ماه مه.

شهرستان سخنگوی فیل Geoffroy جمعه اعلام کرد استخدام شهرستان ها, کری Jenness به جای قهوه ای به عنوان دستیار اول شهرستان بازداشت شد.

Jenness کار کرده و تعدادی از شرکت های فورچون 500 قبل از تمرکز در شهرداری عمل حقوقی با توجه به Geoffroy. او به عنوان مشاور خارج از سازمان های مختلف ماساچوست شهرستانها و ادارات و به عنوان شهر وکیل از متوئن.

او ذکر شده است به عنوان یک وکیل در وب سایت برجسته لوول حقوقی Gallagher & Cavanaugh LLP.

Jenness دارای مدرک لیسانس از دانشگاه جورج تاون مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه ایندیانا در بلومینگتون و مدرک حقوق از دانشگاه هاروارد.

Jenness نیز در هیئت مدیره برای ائتلاف برای بهتر هکتار.

این اولین بار نیست Veloso دارای زیرنویس در پی خروج در این شهرستان است.

در بهار گذشته رئیس شهرستان دفتر انتخابات, Eda Matchuk عزيمت کار در لین. الیوت خواسته شده بود به رئیس اداره نظارت قانون اداره دولت موقت. بیش از یک سال بعد الیوت است که هنوز هم در نقش.

مقامات شهرستان را ستود کار خود را. با وجود فعال تبلیغات موقعیت این شهرستان تا کنون یافت نشد دائمی جانشین, شهرستان, مدیر آیلین _tenor گفت: این شورا در ماه گذشته.

در پیچ و تاب غیر معمول این لوول دموکراتیک شهرستان کمیته درگیر شدم. این گروه ارسال یک درخواست به شورای شهر در ماه ژوئن. این درخواست Veloso بود رها از همه غیر از انتخابات وظایف از آگوست تا نوامبر این سال است.

شهر وکیل کریستین اوکانر گفت: حرکت بود از نظم به عنوان نیروی انسانی تصمیم گیری ساخته شده توسط شهر مدیر و نه شورای شهر.

جودیت دورنت صندلی از لوول دموکراتیک شهرستان کمیته گفت که او تا به حال نه شنیده در مورد Veloso را انتساب به Khelfaoui مورد قبل از این هفته.

Khelfaoui سابق سرپرست لوول مدارس دولتی واصل طرح دعوی در دادگاه او در تابستان گذشته. خود را وکیل ادعا لوول کمیته مدرسه اخراج رئیس سابق مدارس بدون "بدون خوب یا علت کافی" در سال 2018 است.

در ماه های پس از تشکیل پرونده در این مورد بود تنگ شده با برخی از متهمان و تعداد کاهش یافته است. این لوول مدرسه کمیته و (در حال حاضر سابق) شهردار ویلیام ساماراس باقی می ماند به عنوان متهمان.

با توجه به COVID-19 دادگاه مهلت برای این مورد شده اند تحت فشار قرار دادند با توجه به مشترک تشکیل پرونده امضا شده توسط یک قاضی در ماه ژوئن. مهلت نهایی برای کشف واقعیت است مارس 26, 2021, همه متخصص گرايش باید تکمیل شود 30 ژوئن 2021 و همه dispositive حرکات باید ظ توسط اوت 31 2021.

خودتان را در مایک مک کال کفش.

مادام العمر چلمزفورد ساکن درگیر در سیاست های محلی برای چند دهه. می شود دستیار شهر manager.

دانستن است که شهر مدیر پل کوهن روز شماره به دلیل عدم حمایت در هیئت Selectmen, مک کال نباید داده اند خیلی فکر کردم به تلاش برای جایگزین کوهن.

او اعمال می شود و روز پنج شنبه در شهر مدیر کار در ساتبریج یک جامعه از حدود 17000 نفر در نزدیکی Sturbridge.

یک عضو از 9 عضو شورای شهر Gus Steeves گفت: این شورا رای به اتفاق آرا شب به استخدام McCall. شورا و مک کال در حال حاضر چکش قرارداد.

نزدیک به 30 متقاضیان در استخر و Steeves گفت McCall رز بالاتر از همه است.

Steeves نوشت: در یک ایمیل در مورد مک کال: "این واقعیت که او صحبت می کند چند زبان (به ویژه زبان اسپانیایی) زندگی می کردند در خارج از کشور و در نتیجه به ارمغان می آورد ایده از جای دیگری است یک وکیل هر دو شهرداری اداری و انتخاب تجربه و تجربه با فن آوری را همه می تواند مفید باشد. اما این واقعیت که او نمی بینم آن را به عنوان تنها خود را نشان می دهد اما به عنوان یک پروژه مشترک چیزی است که به احتمال زیاد به ایجاد تفاوت در این که آیا ما در برخورد با چنین مسائلی موثر است."

تبریک و موفق باشید به McCall.

مک کال را جایگزین یک مدیر به نام رونالد سن آنجلو. در صورتی که نام آشنا برای تلفن های موبایل, آن را باید. او یکی از چهار فینالیست برای دراکات شهر مدیر کار پس از خروج ناگهانی از جیم دوگان در ماه اکتبر گذشته.

تمام چهار فینالیست شد پرتاب به نفع ان خرابکاری که در خدمت به عنوان موقت اما نمی در ابتدا برش را به عنوان فینالیست تا Selectmen رئیس جسی Forcier ارائه نوسان کلید رای به خرابکاری مدیر.

این بیماری همه گیر است و باعث تغییر قابل توجهی در سراسر سیاسی, کسب و کار و غیر انتفاعی طیف.
سیستم ایمنی بدن از تغییر این است که جمع آوری کمک های مالی از سیاسی مرتب کردن بر اساس.

بی واهمه از محلی سیاست گذاران و shakers در حال برگزاری یک رویداد مجازی برای جو Kennedy III, به عنوان او آماده برای یک ماه سپتامبر دموکراتیک اولیه مرحله نهایی مسابقات برابر وقت بهداشت ، ادوارد Markey.

سازماندهی شب نشینی در حال وکیل مایکل گالاگر سابق شهرستان مدیر برایان مارتین تثلیث اورژانس جمهور جان district hall سابق بهداشت ، استیون Panagiotakos و تشکر. توماس طلایی.

این رویداد برای برنامه ریزی 5:30 p. m. روز چهارشنبه. پیشنهاد سهم هستند $100, $250, $500, $1,000 (میزبان) و $2,800 (حداکثر کردن).

برای کمک و یا به صورت آنلاین پاسخ دهید لطفا اینجا کلیک کنید: https://secure.actblue.com/donate/715lowell.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا پاسخ دهید لطفا تماس جکی بارت در (732) 239-3423 یا jackie@KennedyforMA.com.

بارت شما ممکن است به یاد, کمک Rep. لری Trahan در مراحل اولیه از مبارزات انتخاباتی خود را برای کنگره است.

کندی را به کمک نیاز دارند.

دولت خانه سرویس خبری هفته گذشته گزارش جدید فوق العاده PAC تشکیل شده توسط طرفداران محیط زیست حمایت Markey مجدد انتخابات و قصد دارد به صرف $900,000 در یک تلویزیون جدید و دیجیتال آگهی مبارزات انتخاباتی در ماه جولای است که بازیگران فعلی به عنوان یک پیشرو رهبر است که به رسمیت شناخته شده چالش های بار — تغییر آب و هوا به سوء مصرف و دسترسی به مراقبت های بهداشتی – قبل از آنها ملی شد بحران.

آگهی مبارزات انتخاباتی قرار می دهد pro-Markey پیام در مقابل بینندگان تلویزیون برای اولین بار در Markey را با مشخصات بالا دموکراتیک اولیه در برابر کندی. آن را نیز قرار می دهد فوق العاده PAC هزینه های Markey طرف در کانون توجه است.

آگهی پرداخت شده است توسط آمریکا برای ماساچوست جدید فدرال فوق العاده PAC شکل گرفته در همکاری بین محیط زیست امریکا اقدام صندوق و طلوع آفتاب حرکت. ایجاد فوق العاده PAC علائم گسترش این تلاش در حال حاضر در جریان است توسط محیط ماساچوست به حمایت مالی Markey انتخابات.

"Ed Markey یکی از بزرگ زیست محیطی قهرمانان زمان ما تا زمانی که ما دیدم او تا به حال یک چالش جدی در مسابقه ما به محیط زیست احساس ما نیاز به پایه های این قهرمان گفت:" یوهانا نویمان سخنگوی محیط زیست امریکا اقدام صندوق.

این آگهی 30 ثانیه ای که شروع پخش جمعه به تصویر می کشد Markey به عنوان کسی که بیش از این دوره از زندگی حرفه ای او باعث شده است که مبارزه برای مراقبت های بهداشتی برای همه قبل از COVID-19 گیر عقب رانده علیه شرکت های دارویی قبل از انفجار از مواد مخدر اپیدمی و به چالش صنعت سوخت فسیلی کار برای ایجاد یک جنبش برای انرژی پاک قبل از تغییر آب و هوا یک بحران است.

کندی شده است در تلویزیون برای نزدیک به دو ماه در حال غرق شدن 2.4 میلیون دلار به دو تلویزیون تبلیغات زد که در ماه مه و ژوئن گذشته یکی از با تمرکز بر نژاد پرستی در یک لحظه زمانی که سیاه و سفید آمریکایی معترض بودند در خیابان بیش از خشونت پلیس.

دو دموکرات ها در هفته گذشته دو گزارش بالا بردن $1.9 میلیون در سه ماهه دوم سال 2020 و Markey بود $4.8 میلیون دلار پول نقد در دست به کندی $4.7 میلیون نفر است.

کندی در تلاش است برای ماه ها به prod Markey به امضای تعهد به رد خارج از هزینه های خود را در مسابقه شبیه به "مردم تعهد" Markey امضا در کمپین آمریکا زمانی که او در اولیه در برابر کنگره ایالات متحده استفان لینچ.

Markey حال حاضر به رد فوق العاده PAC-هزینه های خود را دوباره انتخابات نشان می دهد که او نمی خواهید به سکوت صدای مترقی در سمت چپ که با پیام های مثبت برای به اشتراک گذاشتن.

توکسبری ارشد مدیر مرکز نیکول Hutcheon را در دادگاه در حال حرکت است به جلو.

در ماه مه Hutcheon شد arraigned در لوول دادگاه منطقه در سه فقره از ظلم و ستم حیوانی و یک تعداد از شاهد تهدید و ارعاب.

به عنوان خورشید که قبلا گزارش شده توکسبری کنترل حیوانات انجام سلامتی, بررسی بر روی یک چوپان آلمانی Hutcheon بود پرورش برای آژانس. نیز وجود دارد نگرانی در مورد سگ های دیگر Hutcheon شد مراقبت از.

یک بررسی مشخص شد دو چوپان آلمانی درگذشت در حالی که گفته می شود در Hutcheon مراقبت. محققان همچنین دریافتند یک توله سگ چوپان آلمانی در خانه است که به نظر می رسد کم وزن.

با توجه به Middlesex منطقه وکیل دفتر Hutcheon خواهد بود در دادگاه در تاریخ Aug. 26 برای انطباق شنوایی.

بیلریکا شهر مشاور در پاسخ به جامعه حفظ عضو کمیته Marlies هندرسون را باز جلسه قانون شکایت.

هندرسون ثبت شکایت پس از کمیته صندلی ریچارد Scanlon او را خاموش و در طول یک جلسه مجازی است.

هندرسون به حال شده است در تلاش برای پاسخ به یک سوال از یک عضو از زمانی که Scanlon گفت: نظر او فراتر از محدوده بحث است. به عنوان هندرسون سعی کردم به توضیح دهد که چرا نظر او بود و مربوط Scanlon او خاموش است.

در پاسخ شهر و مشاور اظهار داشت: هیچ تخلف از جلسه باز کردن قانون است.

شهر مشاور متحده که به عنوان صندلی Scanlon مسئول حفظ نظم در جلسات و می توانید تعیین زمانی که اعضای عمومی صحبت می کنند و اگر یک فرد است که مخل.

"هر چند برخی ممکن است احساس کنند که آنها داده نشده است فرصت های برابر برای اظهار نظر نیست در نتیجه تخطی از جلسه باز کردن قانون'" پاسخ می خواند.

پاسخ نیز می گوید: هندرسون "به دنبال مداخله و موقعیت خود را در طول جلسه عمومی بخشی از این نشست در حالی که روی صندلی بود در پاسخ به یک سوال مطرح شده توسط یک عضو ،

هندرسون معتقد است که کلمه "مداخله" است که ناعادلانه توصیف.

"مداخله برای تلفن های موبایل کمی قطع و پس از آن بود بسیار وقفه چون من می خواستم برای اضافه کردن برخی از اطلاعات است."

هندرسون دریافت نکرده عذرخواهی از Scanlon اما گفت: او را برداشت شکایت خود را اگر او انجام داد.

او هنوز رتبهدهی نشده است تصمیم گرفت اگر او به جلو حرکت خواهد کرد به مرحله بعدی با شکایت.

دراکات رئیس پلیس پیتر Bartlett به نظر می رسد رفته اند سکوت.

هر چند رئیس جمهور به طور معمول acquiesced خورشید به درخواست برای اظهار نظر در گذشته او نیست پاسخ این هفته به پرسش یک خبرنگار آفتاب در مورد زمانی که او امیدوار به بازگشت به وظیفه از مجروح رزرو. او شده است از ساعت پس از اواخر ماه مه هنگامی که او را برای ترک مربوط به آسیب او رنج می برد در ماه دسامبر به لغزش بر روی یخ سیاه در حالی که سوخت گیری رزمناو.

بارتلت درخواست به بیرون رفتن در ترک همان شب هیئت Selectmen رای به تاخیر در تمدید قرارداد او و چند هفته پس از اداره پلیس اتحادیه رای دادند هیچ اعتماد به نفس در او. او در نهایت برای تایید مجروح رزرو تحت فصل 111F که اجازه می دهد تا پلیس و آتش نشان و اصلاحات ماموران برای جمع آوری حقوق خود را بدون هر ایالت و یا فدرال مالیات در حالی که آنها مجروح شدند. بارتلت در حال حاضر بدست آورده در حدود 170,000 یک سال است.

شهر مقامات در ابتدا گفت که او می خواهم حداقل تا جولای 7 اما از شنبه, شهر, مدیر ان Vandal گفت که او تا به حال هیچ به روز رسانی. خورشید خواهد بود انتظار برای یک, بیش از حد.

بیمارستان ها به احتمال زیاد در نظر گرفته شود یک "ضروری خدمات" در زمان coronavirus حصول اطمینان از که آن را به ثبات مالی به عنوان آن را با معاملات متعدد بیماران در طول بیماری همه گیر. به عنوان خورشید گزارش داد اوایل این هفته بسیاری از بیمارستان های دولتی است و باید آن را در چانه مالی و اطلاعات جدید تنها بیشتر مستحکم آن است.

به گفته های اخیر مرکز اطلاعات سلامت و تجزیه و تحلیل, 21 بیمارستان سلامت سیستم در ماساچوست گزارش زیان در اوایل این بیماری همه گیر. 17 از آن 21 سیستم های اطلاعات ارائه شده نشان دادن منفی کل حاشیه برای سه ماهه پایان مارس 31. این داده ها همچنین جزئیات منفی 2.7 درصد برای خواندن ميانه مجموع حاشیه حاد بیمارستان به نمایندگی از هفت درصد کاهش از سال گذشته در سه ماهه مشابه. با توجه به چیا این حاد بیمارستان ها طبقه بندی شده به عنوان دانشگاهی مراکز درمانی و بیمارستان های آموزشی, جامعه, بیمارستان ها و جامعه بيمارستان با یک نسبت بالا از پرداخت کننده بیماران.

خورشید روز جمعه گزارش داد که بیمارستان ها در لوول, Burlington, کنکورد و فیچبرگ دچار ضرر و زیان درآمد در پرداختن به کروناویروس مبتلا ، کسانی که در بیمارستان همراه با دیگران به دنبال به دولت فدرال و مقامات برای کمک های مالی.

این هفته ستون آماده شد خبرنگاران الیزابت Dobbins و غارت میلز هر دو در لوول; مگ مک اینتایر در دراکات; اما مورفی در بیلریکا و توکسبری; Jon وینکلر در Nashoba دره; دولت خانه اخبار خدمات و سرمایه گذاری ویرایشگر کریستوفر اسکات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن