چرا در ایالات متحده تبدیل شده اند لیبرال نقدی گاو

اخیر کالج گسترده دعاوی رهبری دانشگاه هاروارد در برابر تهمت اداره دانشجویان بین المللی ممنوعیت نشان می دهد که چ

توسط ATSHNEWS در 4 مرداد 1399

اخیر کالج گسترده دعاوی رهبری دانشگاه هاروارد در برابر تهمت اداره دانشجویان بین المللی ممنوعیت نشان می دهد که چگونه برای لیبرال آمریکایی کالج ها — سود مهم تر از آموزش و پرورش است.

این هفته گذشته من مادر آلما صادر شده یک سری از ایمیل های افشاگری رئیس جمهور تهمت های اخیر دانشجویی بین المللی, سیاست خواستار آن; "سخت گیرانه" "بی عاطفه" و "هولناک است." دانشگاه بیشتر نشان داد قصد خود را برای لغو این "غیر انسانی" تصمیم گیری است.

پس از انجام سریع جستجو در اینترنت برای "F-1 ویزای دانشجویی," تایید تعاریف نشان داد F-1 به عنوان "ویزا دسته است که اجازه می دهد تا دانشجویان بین المللی برای ورود به ایالات متحده به دنبال تمام وقت تحصیل در معتبر آمریکا, دانشکده, دانشگاه, و یا دیگر نهاد علمی." اگر کلاس های آنلاین, اما, دانشجویان بین المللی نمی تواند تحصیل در آمریکا موسسه دانشگاهی به این دلیل که اکثریت آمریکایی ها باقی می ماند بسته شده است. بنابراین به جای یک هاروارد, دانشجو, نوشتن, "دانشگاه هاروارد در کمبریج, MA, USA" در رزومه کاری خود را, آنها می شود بهتر است با چیزی مناسب تر مانند "دانشگاه هاروارد آنلاین در (قرار دادن خانه خود را در استان کشور, در اینجا)."

پس از همه, این است که در آن دانشگاه هاروارد دانشجو خواهد بود رفتن به کالج درسته ؟

آنچه که "سخت گیرانه" گفتن است دانشجویان بین المللی آنها نمی توانند مطالعه در قرن 17 کتابخانه و قدردانی خود را به شدت بالا بودن شهریه صرف نگهداری از بکر پردیس قدس و تاریخی مجسمه. آنچه که "بی عاطفه" است که با داشتن دانشجویان خارجی پرداخت, برچسب, قیمت, حتی اگر آنها در حال دریافت کامل کالج, ذهن هرگز درس و تجربه. و چه "هولناک" و "غیر انسانی" است اعلام کرد — به خوبی در پیشبرد — کلاس های حضوری برای دانشجویان خارجی در حال لغو برای کل 2020-2021 سال تحصیلی.

آشکارا تحصیلی رفاه و موفقیت دانشجویان بین المللی در دانشگاه های ایالات متحده است و نه یک اولویت است. اما این هیچ جای تعجب است. آمریکا در قرن 21 موسسات آموزش عالی معامله کرده اند شایستگی برای سود. امروز یک کالج اعتبار تعریف شده توسط خود را وقف. پس از همه, یک کالج است که حتی حاضر به رفتن تا آنجا که برای پذیرش میلیون ها نفر از خوار سرمایه و محکوم پدوفیلیا — با هیچ نهادی وابستگی — اگر آن را به معنی گسترش خود بنیادی برنامه ها و البته خود را تقویت اوقاف.

علاوه بر این, کالج اوقاف به شدت تکیه بر دانش آموزان خارجی که پرداخت کامل قیمت شهریه در مقایسه با بسیاری از همتایان آمریکایی خود. بدون ثروتمند دانش آموزان از کشورها مانند سنگاپور و امارات متحده امریکا بالای موسسات آموزش عالی از دست دادن درآمد و در نتیجه اعتبار.

از سوی دیگر با گفتن خارجی دانش آموزان سال اول خود را از کالج تشکیل شده است از مصرف دوره های آموزشی در کشور خود را فراموش کرده ام. دانشجویان بین المللی می خواهید برای آمدن به ایالات متحده این است که آنها اعمال می شود. این جایی است که آنها می خواهند برای رفتن. و اگر امریکا کالج ها واقعا در مورد مراقبت از خود را به دانش آموزان بین المللی آنها را به آنها بدهید آنها بنگ برای جفتک انداختن خود را با بازگشایی دانشگاه ها به آنها ارائه کیفیت آموزش در این پاییز.

چه کالج گسترده دعاوی واقعا به ما بگویید, اگر چه, این است که ایالات متحده بالاتر-اد موسسات می خواهید به کیک خود و خوردن آن را بیش از حد. به جای تمرکز تلاش خود را در راه برای بازگشت دانشجویان خارجی به دانشگاه ها و کالج ها ترجیح می دهند بسته فرار از قانون و تبدیل به لیبرال نقدی گاو — پر کردن بی معنی دعاوی در حالی که شستشو کردن حساب های بانکی بین المللی خود دانشجو بدن.

دانیل سنگ-ریگان یک وستفورد بومی و در حال حاضر ساکن در نیوبوریپورت. او به اتمام کارشناسی ارشد از دانشگاه کلمبیا و در حال حاضر با این نسخهها کار برای دولت فدرال است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب