چرا آمریکایی درست خواهد بود که بعد از پارتی شوق پست قرنطینه

این غیر قابل انکار است که دولت فعلی ما جمعی کالج تجربه حول محور تمام روز پیژامه زندگی پیمایش از طریق Infinite

توسط ATSHNEWS در 10 اردیبهشت 1399

این غیر قابل انکار است که دولت فعلی ما جمعی کالج تجربه حول محور تمام روز پیژامه زندگی پیمایش از طریق Infinite به بی پایان ساعات شب و یک مورد شدید از جهانی FOMO. اما پوشش نقره ای از قرنطینه زندگی درک است که ما را بیشتر از زمان ما یک بار تنظیم رایگان. در حالی که شما صبر کنید به امید یک بازی هیجان انگیز و سینمایی فردا, قلم مو رنگ کردن در مهارت های تاریخ خود را به عنوان معرفی می کنم شما را به چیزی بزرگ بعدی (که به نوبه خود شش فوت از هم جدا دریافت-togethers به یک خاطره دور). واقعی آمریکا یک زمین آب نبات و خطر الهام گرفته از دو ویژگی است که بهترین راه برای احیای زندگی اجتماعی خود را و را برای هر گونه از دست رفته مهمانی با دوستان است. این بازی طراحی شده است برای هر دو صمیمی hangouts و احزاب تمام عیار به نسبت.

برو جلو ذهنی محاسبه نام همسران رئیس جمهور و گرفتن یک نوشیدنی.

true american rules
giphy.com

دختر جدید طرفداران از سراسر مضطرب شده سعی کنید شانس خود را در این فن بازی های مورد علاقه. "من همیشه واقعا علاقه مند در تاریخ آمریکا تا زمانی که من به تماشای این بازی در نشان می دهد من فقط به حال برای آموزش دوستان من چگونه به بازی گفت:" گابریل Vultaggio یک تازه وارد در SUNY Paltz جدید. "شگفت آور به اندازه کافی آن را قطعی جمعیت pleaser." قوانین واقعی آمریکا نسبتا ساده هستند و هنگامی که آنها تبدیل به طبیعت دوم شما را فراموش کرده ام در مورد آن مهم پنگ آبجو با خدا ممنوع خاطرات خوب.

آنچه شما نیاز دارید: مبلمان اتاق نشیمن یک زن و شوهر از دوستان یک مقدار بیش از حد از آبجو و یک بطری از انتخاب خود را از الکل است.

چگونه کار می کند: آمریکایی درست است فقط در مورد به عنوان حواس پرت و منحصر به فرد به عنوان نشان می دهد که اختراع آن دختر جدیدپس از آماده شدن برای یک گردباد از قوانین.

  • اولین و مهمترین: همه بازیکنان باید به تیم تقسیم و بازی سنگ کاغذ قیچی برای تعیین این که چه کسی بازی را شروع می شود.
  • سپس, در, درست, بازی تخته, مد, بازیکنان باید حرکت را از طریق یک سری از "مناطق" (یک.k.یک. مجموعهای از صندلی کوسن و بالش) به منظور آن را به مرکز اتاق.
  • وجود دارد نهفته است "قلعه:" یک خط از آبجو گسترش در چهار جهت از بطری مشروب. اساسا آبجو خود را آلت و بطری است که پادشاه خود را. به منظور رسیدن به پادشاه فضایی شما باید با عبور از مناطق مبلمان و پاسخ تاریخی سوالات به درستی.
  • هنگامی که شما در جواب شما باید به گرفتن یک پیاده از قلعه و نوشیدنی به شما به عنوان حرکت به بعد فضا است. من را فراموش کرده ام به ذکر کف گدازه ؟
jfk fdr true American
giphy.com

راه هایی برای حرکت: علاوه بر acing تاریخچه سوالوجود دارد یک زن و شوهر از راه های دیگر به آن را از طریق این زمین آب نبات و خم است.

  • یکی از راه های شامل شمارش, که در آن تمام بازیکنان شمارش از سه انتخاب یک عدد بین یک تا پنج با انگشتان دست خود را و آن را نگه دارید تا. شما حرکت یک نقطه برای برگزاری یک شماره است که هیچ کس دیگری را انتخاب می کند.
  • راه دوم برای رسیدن به پادشاه شامل تکمیل قول معروف. یک عضو تیم باید تلاوت یک خط از تاریخ و هر کدام بازیکن پس از اتمام این نقل قول به طور همزمان جهش دو فضا (سابق: "چیزی برای ترسیدن وجود ندارد اما...", "ترس خود را!"). "اگر شما می خواهید برای ایجاد این دور حتی بیشتر به چالش کشیدن اجازه می دهد نقاط جایزه برای هر بازیکن است که می تواند پدرشان نقل قول به لحن "'The Star-Spangled Banner,'" Vultaggio گفت.
  • در نهایت سه پله صعود با برنده "چیزی مشترک" گرد. یک بازیکن اعلام کرد دو نفر و مکان و همه چیز و برنده پاسخ توسط بیان کرد آنچه در این دو مشترک اند — ex: "درختان گیلاس و دلار صورتحساب؟" "جورج واشنگتن!"
true American winner
giphy.com

چگونه برای پیروزی: برای تبدیل شدن به نهایی واقعی آمریکا باید وجود داشته باشد هیچ باقی مانده آلت. برنده پس از آن باید زمین در فضا در مرکز منطقه خود را به پایان برساند آبجو و نوشیدنی از پادشاه به منظور ادعا می کنند خود را به عنوان پیروز. علاوه بر این بازیکنان تبدیل به بازنده اگر آنها 1) گرفتار می شوند بدون پیاده 2) خال خال با خالی آبجو و یا 3) متاسفانه باید پا در گدازه های مذاب. اگر شما فکر می کنم شما آماده برای رفتن به عنوان خوانده شده و آماده را در آغوش خود درونی مایلی سایرس برای تعریف مهمانی در U. S. A.

usa! usa!
giphy.com

اما اگر فکر کشف قدیمی خود و تاریخ کتاب درسی باعث می شود شما شکستن عرق سرد ترس ندارند. واقعی آمریکایی است نه منحصر به فرد برای فلش کارت های سطح آگاهی از رئیس جمهور مرده: ادویه آن را در هر راه شما می خواهم.

تشویق دوستان خود به کامپایل یک لیست از لیسانس شایعات کارداشیان الگوهای رفتاری و ما هفتگی exposés برای نهایی واقعیت نشان می دهد نوشیدن بازی. هزینه های خود را قرنطینه فر جدید true crime Netflix شراب خواری? کانال کسانی که در اواخر شب ببر پادشاه تئوری های توطئه را به یک بازی که در آن نمی توان آن را فقط الکل باعث می شود که چرخش سر خود را. "چه اتفاقی می افتد زمانی که واقعی آمریکا ملاقات گرگ و میش ؟ "استفانی کین یک کاربر از سنت جان دانشگاه. "تیم خواهد شد و بدیهی است که تقسیم بین تیم ادوارد و یعقوب و زمین است و خورشید: شما از دست دادن اگر شما گرفتار به عنوان یک خون آشام درخشان در باز. امکانات بی پایان هستند." حتی اگر خود را هدف شماره یک پست قرنطینه است به حزب بدون استفاده از هر گونه بیش از حد قدرت تظاهر کف گدازه و hollering پاپ مورد علاقه خود را-فرهنگ یک آستر کافی به اندازه کافی بازی را در خود دارد. درست مستی ، وجود دارد یک راه برای بازی آمریکایی درست است. دریافت الهام بخش خود را آماده مبلمان برای یک ماجراجویی جدید و نوشیدن مسئولانه ،

new girl chicken dance
giphy.com

در این نامشخص زمان استقبال از خلاقیت ضروری است به پیشرو شادتر و مراتب کمتر مضطرب شیوه زندگی است. بنابراین در حالی که ما ماندن در داخل و رویای یک آینده پر از چراغ بارق و شلوغ میله بیایید نوآورانه. واقعی آمریکایی است که تنها آغاز راه جدید برای ارتباط مجدد با دوستان و اجازه دهید شل. با این بازی مانند زیر کمربند ما اجازه رفتن به کالج و با صدای بلند است که حتی Fourth of July fireworks حسادت. زمانی که آزادی حلقه ما آماده خواهید بود برای پاسخ به.

آخرین مطالب