که برای اولین بار در خط برای یک coronavirus واکسن? انجام کار درست رژیم صهیونیستی است. بیکر

من در دانشکده در یک مرکز تحقیقاتی در بوستون که در میان چیزهای دیگر, بررسی هزینه ها و مزایای استفاده از استراتژ

توسط ATSHNEWS در 1 تیر 1399

من در دانشکده در یک مرکز تحقیقاتی در بوستون که در میان چیزهای دیگر, بررسی هزینه ها و مزایای استفاده از استراتژی های مختلف برای بهبود سلامت. تست درمان واکسن شما نام آن را — حتی اجتماعی فاصله و دیگر مداخلات بهداشت عمومی.

ما یک جلسه این هفته (تقریبا البته) به بحث در مورد کشتن جورج فلوید و چگونه ما به عنوان یک گروه ممکن است پیشنهاد مفید پاسخ. وجود دارد تا حدودی قابل پیش بینی مکالمات در مورد تلاش برای فراگیر تر و متنوع ما در شیوه های استخدام. این برای تلفن های موبایل خوب در انتزاعی اما بسیار مشکل تر است در عمل; تعداد سلامت اقتصاددانان و خدمات بهداشتی محققان از رنگ بینهایت کوچک برای تمام دلایل شما ممکن است تصور کنید — سیستماتیک و سازمانی اثر در فرصت های آموزشی, تفاوت با در نظر گرفتن برنامه های کاربردی کمک به عدم نظارت و حمایت است.

تعداد کمی از ما در زمان های مختلف رویه در زوم تماس بگیرید. ما می دانیم که سیاه و سفید و قهوه ای بیماران کرایه ضعیف نسبت به سفید همسالان در ایالات متحده سیستم بهداشت و COVID-19 همه گیر از این قاعده مستثنی است.

آمریکایی های سیاه و سفید به احتمال زیاد با این ویروس آلوده شده و بیش از دو برابر احتمال دارد به مرگ از آن است.

چرا همه ما مدل سازی تخصص و یک مورد کسب و کار اولویت بندی نهایی واکسن داده شود تا مردم از رنگ و دیگر آسیب پذیر جوامع ،

رژیم صهیونیستی. بیکر شده است مناسب اجازه داده موجود و شواهد راهنمای سیاست در اطراف ما مسطح منحنی. در واقع دولت دستورالعمل قرار داده شده اند در محل مورد ICU و ونتيلاتور مراقبت (اگر چه بدون جنجال) پس چرا اضافه کردن یک اولویت بندی مدل برای واکسن به مخلوط ؟ تماس به پایان رسید اما من همچنان به ruminate بر این احتمال است. سپس آن را همه روشن شد.

ما نمی نیاز به یک لعنت مدل.

فقط آن را انجام دهید, رژیم صهیونیستی. بیکر. فقط می آیند و می گویند که زمانی که یک واکسن در دسترس می شود از رنگ جوامع خواهد بود در سر خط. آنها آن را دریافت کنید قبل از هر کس دیگری. بله قطعا وجود دارد دیگر جمعیت های آسیب پذیر — خط مقدم سلامت کارگران و افراد مسن به عنوان دولت اخیرا ذکر شده در برنامه ریزی اجرای استراتژی — اما آسیب پذیری خود را به حدی انتخاب و یا محصول بقا به یک نقطه داده شده است. آنها نمی باید عوامل است که یکی به خصوص مستعد ابتلا به یک عفونی و کشنده بیماری مانند شلوغ شرایط مسکن و عدم دسترسی به مواد غذایی سالم و یا پیشگیرانه بهداشت و درمان خدمات foisted بر روی آنها به عنوان جوامع از رنگ داشته باشد.

برخی بالینی کارشناسان را مسخره می کنند در این ایده من مطمئن هستم. آنها ممکن است می گویند که کسانی که برای به دست آوردن بیشتر از یک واکسن باید در خط اول که افرادی که بیش از حد بیمار ممکن است قادر به جمع اوری اندازه کافی از یک پاسخ ایمنی است.

هیچ. شيوع پیچیده خوشه ای از بیماری بدحال از بیمار بالاتر است و در جوامع از رنگ. و در آه بنابراین بسیاری از ما به عنوان یک جامعه به عنوان یک دولت به عنوان یک ملت — که باعث به شيوع بالاتر خواهد بود. و شاید در یک راه کوچک ما می توانیم بخشی از این ظروف سرباز یا مسافر کمی بهتر است.

شما نمی نیاز به یک مدل Gov. بیکر. شما نمی نیاز به یک فانتزی مجموعه ای از تجزیه و تحلیل و یا یک سیستم به ثمر رساند. مردم سفید مثل من می توانید انتظار در خط برای یک تغییر است. شما نیاز به انجام کار درست.

دن Ollendorf
لکزینگتون



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب