چه کسی دوست ندارد این مرد بلافاصله ؟

دنیس Shaughnessey عاشق خواننده و ترانه سرا جان Prine.به خصوص "سام سنگ" Prine آهنگ در مورد یک جانباز که پس از ب

توسط ATSHNEWS در 25 خرداد 1399

دنیس Shaughnessey عاشق خواننده و ترانه سرا جان Prine.

به خصوص "سام سنگ" Prine آهنگ در مورد یک جانباز که پس از بازگشت از ویتنام با مورفين عادت.

"وجود دارد یک سوراخ, پدر, بازو که در آن پول می رود" می خواند Prine.
"مرد که نوشته" دنیس گفت: بیش از یک بار. "نشان دادن آن لازم نیست آن را بگویید."

او اعمال این اصل به طور منظم به عنوان یک نوازنده و سپس خبرنگار خورشید و دراکات اعزام.

او خیلی خوب به یاد می آورد سابق خورشید کاتب Peter Ward "آنها تا به حال به استخدام او است."

دنیس درگذشت, شب جمعه, ژوئن 5 پس از یک سقوط در خانه دو روز زودتر. عمل جراحی نمی تواند او را نجات دهد. او 64.

او برگ از 31 سال دایان, فرزندان خود, روری, 29 و کاتلین, 30. دنیس نیز برگ گام-کودکان تامی و جی. او predeceased با فرزند خوانده, Lee.

او همچنین برگ Roxy معشوق او 7 ساله سیبری نیرومند و درشت هیکل.

من مصاحبه دنیس در دسامبر سال 2000 به صورت یک داستان در سالگرد 20th باشد از جان لنون را به قتل. ما تهدیدی مردمی با توجه در این مقاله است. دنیس پاسخ داده است. من به یاد داشته باشید فکر این پسر می داند زیادی در مورد لنون.

در برخی از نقطه بعد از خورشید به استخدام او خود را معرفی کرد در اتاق خبر. این لنون ،

چه کسی دوست ندارد این مرد بلافاصله ؟

"زمانی که من او را ملاقات نمود گفت:" Ward "در آن بود مانند دیدن یک دوست قدیمی را دوباره هرگز به یک غریبه."

دنیس تحت پوشش هر چیزی که او می تواند. او عاشق هنر و نوشتن. او آن را با نزدیک شدن همان راه او آموخته است که به درایو یک کامیون.

گوش دادن به کسانی که با تجربه و بدانید آجیل و پیچ و مهره قبل از شما قرار داده و آن را در درایو و مستقیم ترین مسیر.

"دنیس نبود یکی از flashiest خبرنگاران به پیاده روی به خورشید newsroom می گوید:" شرکت های ویرایشگر کریستوفر اسکات "اما او یکی از قابل اعتماد ترین کاتبان برای همیشه در اینجا کار می کنند. دنیس بود که همیشه مایل به در که فوق العاده داستان زمانی که دیگر مردمی عنوان شد ، من می خواهم به نوبه خود بیش از شانه من می گویند: "دنیس" و او با خوشحالی می گویند: "چه شما نیاز دارید?'"

او نوشت: یک ستون به نام فراوان اشاره می کند که "درست به نقطه" به یاد می آورد خورشید سابق سردبیر Charlie St. کمترين آن بين امند. "او علاقه مند در به هدر رفتن خواننده است."

و دنیس را فراموش کرده هرگز به لذت بردن از سوار شدن. او regaled همکاران با داستان دنیوی ترین مدنی جلسات بسیاری از زمانی که او تحت پوشش بیلریکا به عنوان اگر آنها سنا در جلسات. آن چیزی است که کمک به او را به یک خبرنگار. او گفت که یک داستان بزرگ و کاهش پانچ-خط کاملا. شما می توانید اصلاح خود را با شوخ طبعی است.

او خوش شانس با چشم انداز.

"من می دانستم که نه به نگاه او در طول جلسه هیات اگر یکی از کارفرمایان بود گفت: چیزی مسخره به دلیل دنیس خواهد به من بخندی توسط نورد چشمان او" به یاد می آورد جنیفر مایرز که با او کار می کرد در دراکات و لوول. "او فقط آن را کردم. او بسیار تیز و تیز هوش و همیشه می دانستم که چه می گذرد. و من می دانستم که من می تواند همیشه به او به گزاف گویی ایده ها در اطراف و یا فقط دریچه و ما به اشتراک گذاشته تیره و حس شوخ طبعی است که به کمک هر دوی ما رفتن را از طریق برخی از زمان سخت بود و او خیلی خوب در نگه داشتن یک نگرش مثبت و خنده حتی از طریق بار دشوار است. همه ما نیاز به بیشتر از آن است."

او street smarts و شن به جای روزنامه نگاری-مدرسه لهستانی. Fred Flintstone با یک نوت بوک.

Mark Van Der هاید تماس آن را "ناهنجار دراکات townie بیرونی." دو مرد یک خانواده کلیسا در فیض مقدس کلیسا در دراکات. دنیس بود عضو موسس کلیسای. Van Der هاید پیوست و سال بعد.

"آنچه مرا واقعا شگفت زده در این زمان بود که چگونه نزدیک و دوستانه او بود. ... او یک مسیحی می گوید:" Van Der هاید "اما همچنین یک پسر عادی که چیز طبیعی است."

Van Der هاید تحسین دنیس " "دانش دائره المعارف از دراکات و لوول سیاست و تاریخ و داستان های بیشتر از من همیشه می تواند جذب کند. ما تا به حال بسیاری از چت در مورد این نوع از درس خوان چیزی که معمولا در حالی که من انجام شده بود برخی از مرتب کردن بر اساس از تعمیر کامپیوتر به صورت او."

مانند Van Der هاید دنیس ملاقات همسر خود را در کلیسا بیش از حد.

چیز دیگری دنیس عمیقا عاشق شد تاریخ است. او با برکت فراوان کنجکاوی. او زندگی می کردند زندگی است.

او سوار یک تاکسی. او سوار یک کامیون. او می تواند به شما بگویم که در آن مغازه سر در '60s لوول.

او با بازی گیتار. خوب در واقع. یک کلاسیک-راک مرد اما هرگز نادیده گرفته خوب چیزهای جدید.

او یک بار به سرقت برده آفتاب جمع آوری و به یاد می آورد مایرز با آکوستیک تفسیر از بریتنی اسپیرز' "Oops I Did it Again," a la Richard Thompson.

"آن" او به یاد می آورد "با شکوه است."

او خوب در تلویزیون هم آواز هر سال در مسکو دراکات بورس تحصیلی پایه. در سال 2012 او خواند توجه داشته باشید کامل تفسیر دلتا روح "Devil Knows you're Dead" که او شنیده ام در "Friday Night Lights" آخر.

او می تواند نقل قول کلمه به کلمه دیالوگ از فیلم و تلویزیون به خصوص ترکیه خط قسمت از "The West Wing."

او تقریبا یک ویژگی های خدمه زمانی که خورشید به طور خلاصه انجام یک نمایش رادیویی است. خبرنگاران تا به حال به می گویند کمی در مورد داستان آنها کار کرده است. بخش به یاد می آورد هرگز شده در — او هرگز نمی تواند در یک اتاق با دنیس بدون خنده. آنها هرگز به پایان رسید و یک بخش.

اسکات به یاد می آورد که در نشان می دهد با دنیس.

"درست به فرم به عنوان دنیس معرفی من سپر موسیقی 'Whole Lotta Love' با لد زپلین. راک کلاسیک و کلاسیک دنیس."

دنیس به نام خورشید سردبیر و مقاله نویس دن فلپس دو شب قبل از او "از آبی است." وجود دارد یک Pink Floyd ویژه در 9:30 در PBS او گفت فلپس.

"او می دانست که من عاشق فلوید به عنوان او می گوید:" فلپس. "ما داشتند حرف زدند, 15, 20 دقیقه, و البته همسرش, پسر و دختر همه آمدند تا در این گفتگو. او در روحیه خوبی به من گفت او فقط بدست از بیمارستان پس از 24 روز اقامت و خانه نشین شد. پس از ما امضا من قرار داده PBS و شما نمی دانید آن وجود نداشت فلوید خاص است. به جای نمایش در تد ویلیامز بود. او texted me: 'چه جهنم است ؟ از کجا فلوید? و راه که یکی صورتی?'"

نیکلاس Tsui به یاد دنیس به عنوان یک مشاور برای UMass Lowell را اتصال روزنامه در طول سال 2007-2008. Tsui به یاد می آورد یک مقاله دنیس نوشت: در مورد تجربه است. "او در واقع ترس به ما یاد می دهد و شک و تردید در مورد چگونه ممکن است او قالب از ما."

"من همیشه در مورد موسیقی و است که واقعا مهم بود به او گفت:" Tsui.

آنها به طعم و مزه به خصوص در Jimi Hendrix.

هرگز یکی به دست یک داستان دنیس نوشت: در مورد Tsui و گیتار او را امضا کرده بود توسط تعداد حیرت انگیز از گیتار افسانه.

دنیس و من سیگار دودی با هم. این اعتیاد که ما را خارج از دفتر. در امتداد کانال در کارنی مربع خورشید ساختمان و سپس در سراسر پارکینگ از محل جدید در Dutton خیابان. عرق کردن در تابستان و لرز در زمستان بی باک با بالا رفتن سرسام آور قیمت ها و یا سرفه مداوم.

ما دودی مانند آن بخشی از کار است. Marlboros.

دایان منفور خود ، نه فقط پس از آن اما در طول تمام دوران اخیر او فکر می کردم او نمی دانم.

من ترک ژوئیه 2, 2010. من می دانم که من bummed بیشتر سیگار از او از او را به من داد. توسط یک شات طولانی. (ببخشید دن.)

بیش از چند سال گذشته او در داخل و خارج از بیمارستان ها بیشتر از پزشکان است. من در بازدید او از یک سال پیش در یک خانه سالمندان در چلمزفورد در طول بازیابی از روی لئامت دادن. او به من گفت که چگونه او را رها کردن خود مخزن اکسیژن برای فرار از دود در حمام در خانه است. او نمی تواند ترک.

سه سال پیش من رانندگی جاده ای که snaked پشت دنیس" ، من می توانم ببینم او را حلق آویز کردن یک پنجره در یک سیگار. او نمی تواند به من نگاه کنید.

"ترک سیگار شما ادم سفیه و احمق!!" من نعره میکشید که من سوار گذشته است. (من ممکن است مورد استفاده قرار گیرد "ادم سفیه و احمق.")

تلفن همراه من زنگ زد.

"هی شد که شما?" او barked.

"چیزی بود که من؟" من دروغ گفته.

او خندید انباشته خنده و آویزان است. و سپس او را در دام خود مخزن اکسیژن ،

من در بر داشت یک پیام بر روی تلفن محل کار چند هفته بعد با دنیس' دستورالعمل های دقیق در مورد چگونه او را دوست داشتم Dunkin' Donuts قهوه. زیادی سرد به طور منظم.

"با یک بسته از ته در سمت. بله ببینید دوشنبه رفیق."

من آخرین صحبت با او چند هفته پیش در آخرین بستری در بیمارستان. آنها تا به حال فقط به پایان رسید تخلیه مایع از او.

"من ترک مرد," او گفت:. او صدا مثل او فقط می خواهم whiffed با پایگاه های لود شده در پایین نهم. "من عاشق. این قراره مرا بکشند."

او من از ایشان تشکر دوباره برای گرفتن او را به دیدن Prine در لوول یادبود سالن. دنیس در زمان من بلیط اضافی در سپتامبر 13, 2008. Prine شگفت انگیز بود. دنیس شگفت زده شد و در این جریان از آهنگ های بزرگ یکی پس از دیگری که ریخته از این هنرمند بزرگ است. زمانی که Prine سنگ "سام سنگ" دنیس خم شد و زمزمه "مرد که نوشتن." دوباره.

او می خواهم می دانم.

سرطان گرفت و یک تکه از Prine گردن در سال 1998 و در کنار او برای کمی. او نفرین شده سیگار اما او آن را از دست رفته.

Prine درگذشت COVID-19 روز 7 آوریل. آخرین آلبوم "درخت بخشش" بیرون آمد بیش از دو سال پیش است. آخرین آهنگی بود به نام "وقتی که من رسیدن به بهشت است."

در بهشت Prine سنگ وجود دارد و کوکتل و دوستان و خانواده برای لذت بردن از و "من میخوام دود سیگار که نه مایل طولانی است."

Smoke 'em if you got 'em دن. و نگران نباشید در مورد مخزن اکسیژن.

David Perry سابق روزنامه نگار برنده جایزه برای خورشید است. او صاحب وینیل مقصد در میل شماره 5 در لوول.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب