کاخ سفید: تهمت نمی داد در 'دی ان ای' نعمت

توسط ZEKE MILLER, JAMES لاپورتا و دب RIECHMANNواشنگتن (AP) — کاخ سفید روز دوشنبه گفت که رئیس جمهور دونالد مغلو

توسط ATSHNEWS در 10 تیر 1399

توسط ZEKE MILLER, JAMES لاپورتا و دب RIECHMANN

واشنگتن (AP) — کاخ سفید روز دوشنبه گفت که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نبود جریان اطلاعاتی ایالات متحده ارزیابی در اوایل سال جاری که روسیه مخفیانه ارائه شده نعمت به طالبان وابسته به داعش برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان به دلیل اطلاعات شده بود تایید کرد.

دبیر مطبوعاتی Kayleigh McEnany اضافه شده که مغلوب ساختن پیشی جستن — حتی در حال حاضر — تا به حال شده است در جریان این اتهامات به دلیل هوش "خواهد بود و نه بالا به رئیس جمهور تا زمانی که آن را تایید کرده است."

اما کاخ سفید به نظر می رسید به تنظیم غیر منتظره ای بالا نوار برای آوردن اطلاعات برای مغلوب ساختن پیشی جستن از آن است که نادر برای هوش به تایید بدون سایه ای از شک قبل از آن ارائه شده است به ارشد دولت تصمیم گیرندگان.

نتیجه این شد یک وضعیت عجیب و غریب است که در آن هشت قانونگذاران جمهوریخواه کنگره با حضور در یک جلسه مطبوعاتی در کاخ سفید در روز دوشنبه در مورد مواد منفجره اتهامات که رئیس جمهور خودش گفت: به به طور کامل خوانده است. McEnany کاهش یافته است به همین دلیل است که استاندارد های مختلف از اعتماد به نفس در هوش اعمال جلسه نمایندگان مجلس از آوردن این اطلاعات به رئیس جمهور.

یک مقام کاخ سفید گفت که دموکرات ها نیز دعوت شده بودند به کاخ سفید جلسه. آن را به جای برنامه ریزی شده صبح روز سه شنبه با توجه به دو دموکراتیک دستیاران.

در سی ان ان مجلس نانسی پلوسی تایید دموکراتیک توجیهی اما گفت: "این هیچ جایگزینی برای آنچه که آنها را مدیون کنگره ایالات متحده است." او گفت: "این جدی به عنوان آن می شود."

او این باورند که تهمت نبود جریان "از آنجا که آنها می دانند که آن را می سازد او بسیار ناراضی بود و تمام جاده ها به عنوان شما می دانید که منجر به پوتین. و به او بگویید پوتین آنها چه می دانست؟"

McEnany برای بخش او بارها و بارها تاکید کرد که این اتهامات شده بود تایید کرد.

"وجود دارد هیچ اجماع در درون جامعه اطلاعاتی در باره این اتهامات و در اثر وجود نظرات مخالف و از برخی در جامعه اطلاعاتی با توجه به صحت آنچه که گزارش شده و صحت اساسی اتهامات در ادامه به ارزیابی شود," او گفت:.

هوش ارزیابی آمد در میان مغلوب ساختن پیشی جستن را با فشار به عقب نشینی آمریکا از افغانستان است. آنها پیشنهاد روسیه پیشنهادهای به داعش به آمریکا و طالبان مذاکرات برای پایان دادن به طولانی مدت در جنگ. ارزیابی شد و برای اولین بار منتشر شده توسط نیویورک تایمز و سپس تایید به آسوشیتد پرس آمریکا و مقامات اطلاعاتی و دو نفر دیگر با آگاهی از این موضوع است.

در حالی که روسیه دخالت در افغانستان نیست جدید گفته مقامات روسی فعالان شد تهاجمی تر در تمایل خود را برای عقد قرارداد با طالبان و اعضای شبکه حقانی یک گروه شبه نظامی در تراز وسط قرار دارد با طالبان در افغانستان و تعیین یک سازمان تروریستی خارجی در سال 2012.

جامعه اطلاعاتی شده است تحقیق مارس 2019 حمله آمریکایی کاروان که به کشته شدن سه تفنگداران دریایی ایالات متحده پس از یک اتومبیل تقلب با مواد منفجره حامل خود را در نزدیکی وسایل نقلیه زره پوش به عنوان آنها سفر به پایگاه هوایی بگرام که بزرگترین ارتش ایالات متحده و نصب و راه اندازی در, افغانستان, مقامات گفت: AP.

سه نفر دیگر از ایالات متحده خدمات اعضای زخمی شدند در این حمله همراه با یک افغان پیمانکار است. طالبان مسئولیت این حمله را بر روی توییتر. مقامات AP به صحبت کرد نیز گفت: آنها به دنبال از نزدیک در حملات خودی — گاهی اوقات به نام "سبز بر آبی" حوادث — از سال 2019 به تعیین اگر آنها نیز مربوط به روسیه گرفته شده است.

یک مقام مسئول گفت: دولت در مورد چندین بالقوه پاسخ اما کاخ سفید هنوز به اجازه هر مرحله.

تشکر. مایکل McCaul این عضو ارشد کمیته روابط خارجی مجلس و نماینده کنگره آدم Kinzinger بودند که در جلسه روز شنبه به رهبری مدیر اطلاعات ملی جان Ratcliffe, کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع و مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین در بیانیه ای گفت که قانونگذاران گفت: "وجود دارد که در حال انجام بررسی به منظور تعیین دقت این گزارش است."

"اگر هوش بررسی روند تایید این گزارش ما به شدت تشویق دولت به اقدامات سریع و جدی اقدام به برگزاری پوتین رژیم پاسخگو" گفتند.

این مقامات اطلاعاتی گفت: AP که تهمت بود در جریان فضل ماده در اوایل سال جاری; تهمت را رد کرده که به tweeting یکشنبه که نه او و نه معاون رئیس جمهور مایک پنس شده بود جریان. مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی یکشنبه شب او فقط گفته مقامات اطلاعاتی نیست گزارش این اطلاعات به او چون آنها را پیدا کند آن را معتبر.

این مقامات اطلاعاتی و دیگران با آگاهی از این موضوع اصرار بر گمنامی به بحث بسیار حساس و مهم است.

کاخ سفید شورای امنیت ملی نمی تایید ارزیابی اما گفت که ایالات متحده دریافت هزاران نفر از اطلاعاتی گزارش های روزانه که مشمول دقیق موشکافی.

دموکراتیک presumptive ریاست جمهوری نامزد جو بایدن با انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن برای "شرم آور مبارزات انتخاباتی از احترام و debasing خود را" قبل از روسیه ولادیمیر پوتین. مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که "هیچ کس سخت تر شده است" در روسیه از دولت او.

مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه شده از بایدن: "روسیه را خوردند و اوباما ناهار در طول زمان خود را در اتاق"

بود اما دولت اوباما با متحدان بین المللی که به حالت تعلیق روسیه از گروه هشت پس از آن یک طرفه الحاق کریمه از اوکراین — یک حرکت است که جلب گسترده محکومیت.

سخنگوی کرملین دیمیتری Peskov گفت: او ابراز تاسف "بزرگترین احترام و طبقه بالا رسانه های بین المللی سازمان نشده اند بالاتر از انتشار مطلق مضر در سال های اخیر است."

یک سخنگوی طالبان گفت که شبه نظامیان "به شدت رد این ادعا" و نه "مدیون احسان هر اطلاعاتی ارگان یا خارجی کشور است."

جان بولتون یک-مشاور امنیت ملی که مجبور شد با مغلوب ساختن پیشی جستن در سپتامبر گذشته و نوشته است بگویید-تمام کتاب خود را در مورد کاخ سفید تصدی روز یکشنبه گفت که آن را "بسیار قابل توجه رئیس جمهور را به بیرون رفتن از راه خود را به می گویند که او شنیده نمی هر چیزی در مورد آن. یکی می پرسد چرا او را چیزی شبیه به آن؟"

AP نویسنده مری کلر Jalonick کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن