کاخ سفید قطره مالیات بر حقوق پس از قطع شدن توافق متحدان شی

توسط لیزا MASCARO و اندرو تیلورواشنگتن (AP) — کاخ سفید با اکراه کاهش یافته است پیشنهاد خود را برای کاهش امنیت

توسط ATSHNEWS در 2 مرداد 1399

توسط لیزا MASCARO و اندرو تیلور

واشنگتن (AP) — کاخ سفید با اکراه کاهش یافته است پیشنهاد خود را برای کاهش امنیت اجتماعی و مالیات حقوق و دستمزد پنج شنبه به عنوان خواهان آماده به پرده $1 تریلیون COVID-19 نجات بسته بندی بازده به مخالفت با این ایده در میان بالا سنا متحدان.

"آن را نمی خواهد در پایه لایحه گفت:" وزیر خزانه داری استیون Mnuchin صحبت در CNBC در مورد مالیات بر حقوق برش و کشتن این ایده در حال حاضر. این کاهش در مالیات است که منابع مالی تامین اجتماعی و مدیکر بوده است که عمده تقاضا از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

"رئیس جمهور این است که بسیار با تمرکز بر گرفتن پول به سرعت به کارگران در حال حاضر و مالیات بر حقوق و دستمزد زمان طول می کشد" Mnuchin گفت: در کنگره. تنها چهار شنبه, مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در فاکس نیوز مصاحبه ای که "من در نظر نمی امضای آن اگر ما یک حقوق و دستمزد و مالیات را کاهش دهد."

بلند تاخیر قانون می آید در میان نگران کننده تحولات این ویروس در بحران است. این در اصل منتشر خواهد شد پنج شنبه صبح توسط رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل اما کنتاکی جمهوریخواه به جای میزبانی یک برنامه ریزی جلسه با Mnuchin و کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع و تاخیر در انتشار برنامه ریزی شده خود را پیشنهاد.

پس از آن Mnuchin اعلام کرد دولت رسیده بود اساسی "توافق" با جمهوری خواهان مجلس سنا.

با توجه به نگه دارید تا با این حال Mnuchin و مراتع شناور ایده شکستن کوچکتر لایحه کلاه خواهد بود محدود به حفظ مزایای بیکاری که در غیر این صورت منقضی و سرعت کمک به مدارس است. دموکرات بلافاصله panned که ایده و گفت: این امر رشته دیگر عناصر مهم مانند کمک به دولت های ایالتی و محلی.

"ما نمی توانیم تکه تکه گفت:" مجلس نانسی پلوسی از کالیفرنیا.

مک کانل $1 تریلیون بسته است باز ایران پیشنهاد در مذاکرات با بالا کاپیتول هیل دموکرات — که پشت یک $3.5 تریلیون خانه لایحه ای که گذشت دو ماه پیش در یک مذاکره است که می تواند rockier از مذاکرات در ماه مارس که تولید 2 تریلیون دلار نجات بسته است. اوباما و مغلوب ساختن پیشی جستن در تضاد هستند بیش از اولویت ها و دموکرات ها می گویند جمهوری خواه قصد دارد تقریبا به اندازه کافی به ساقه بحران بهداشت و درمان بازگشایی مدارس و گسترش کمک به بیکاری آمریکایی است.

"ما همکاران جمهوری خواه شده اند بنابراین تقسیم شده به طوری آشفته و بنابراین آماده است که آنها را به مبارزه به پیش نویس حتی یک حزبی پیشنهاد در کنفرانس خود گفت:" رهبر حزب دموکرات چاک شومر.

باید محور برای مک کانل یک مسئولیت سپر برای محافظت از کسب و کار و مدارس و دیگران از coronavirus مربوط به پرونده های حقوقی.

بسته است و نمی رود به ارائه هر گونه پول جدید برای پول در بسته متحده و شهرستانها هستند که تقاضاهای مصرانه برای بودجه اما جمهوری خواهان پیشنهاد دادن $105 میلیارد دلار برای کمک به بازگشایی مدارس و 15 میلیارد دلار برای مراکز مراقبت از کودکان برای ایجاد محیط امن برای جوانان در طول این بیماری همه گیر.

ایران اندازه گیری می کند forge فوری توافق با حزب دموکرات در دور دیگری از $1,200 چک به بسیاری از بزرگسالان آمریکایی.

$600 هفتگی بیکاری افزایش است که انقضای جمعه خواهد بود به قطع و Mnuchin گفت: در نهایت می توان دوباره طراحی شده برای ارائه یک کارگر معمولی 70 درصد از درآمد خود را. جمهوری خواهان می گویند ادامه 600 دلار سود به عنوان دموکرات است یک عامل بازدارنده به کار می کنند اما برخی از جمهوری خواهان در حال فشار دادن به صورت موقت تمدید زمان سود اگر مذاکرات بکشید.

"ما نمی توانیم اجازه می دهد وجود دارد به یک صخره در بیمه بیکاری داده شده ما هنوز در حدود 11 درصد بیکاری" گفت: سناتور. راب پورتمن, R-اوهایو.

این بسته همچنین شامل معافیت های مالیاتی برای کسب و کار به استخدام و حفظ کارکنان و کمک به مغازه ها و محل های کار مجددا با ابزار جدید پروتکل های ایمنی. یک سند گردش در میان لابی ادعا می کند بسته خواهد افزایش کسر برای کسب و کار وعده های غذایی به 100% ارائه کمک به صنعت رستوران.

Mnuchin گفت: وجود هر دو حزب توافق بر تغییرات به محبوب برنامه یارانه برای کسب و کار به نام چک حفاظت از برنامه ای است که اجازه کسب و کار به ویژه ضربه گیر — شرکت های با کمتر از 300 نفر از کارگران با درآمد ضرر و زیان از 50 ٪ -- برای دریافت یک دوم PPP پرداخت.

دستیابی به موفقیت در $25 میلیارد دلار در تست پول کلید, پس از چند روز بحث بین جمهوری خواهان و کاخ سفید است. نیز وجود خواهد داشت $26 میلیارد برای واکسن و 15 میلیارد دلار برای برنامه های تحقیقاتی در موسسه ملی بهداشت.

از $105 میلیارد دلار برای آموزش و پرورش خواهان 70 میلیارد دلار برای کمک به K-12 بازگشایی مدارس, $30 میلیارد دلار برای کالج ها و 5 میلیارد دلار برای فرمانداران اختصاص دهد. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می خواست مدرسه پول مربوط به reopenings اما در مک کانل بسته پول برای K-12 خواهد بود به احتمال زیاد تقسیم بین کسانی که در شخص یادگیری و کسانی که نمی.

در بسته بندی خود را دموکرات ها خواستار $430 میلیارد به بازگشایی مدارس بزرگتر مزایای بیکاری و مستقیم کمک های چک و جارو $1 تریلیون دلار برای دولت های ایالتی و محلی. آنها همچنین می خواهید یک دور تازه از وام مسکن و اجاره کمک و جدید بهداشت فدرال و الزامات ایمنی برای کارگران است.

مک کانل تماس پیشنهاد خود را یک "نقطه شروع" در مذاکرات با دموکرات ها ، کنگره در ماه مارس تایید عظیم 2.2 تریلیون دلار مراقبت, بسته بندی, بزرگترین از نوع خود در تاریخ ایالات متحده است.

شدت طولانی مدت ویروس شیوع upending زندگی آمریکایی. مدارس به تأخیر انداختن سقوط دهانه متحده در حال بستن جدید اقامت-خانه سفارشات و خرید اینترنتی این است که ناهمواری از طریق یک اقتصاد teetering با نرخ بالای بیکاری و عدم اطمینان کسب و کار. جدید AP-NORC نظرسنجی نشان می دهد که تعداد بسیار کمی از آمریکایی ها می خواهند کامل مدرسه جلسات بدون محدودیت در پاییز.

هنوز هم برخی از جمهوری خواهان گفت: آنها بعید به رای دادن برای هر گونه کمک های جدید.

"من فقط نمی بینید نیاز به آن" سناتور. ران جانسون از ویسکانسین به خبرنگاران گفت: در روز چهارشنبه.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان مری کلر Jalonick و Padmananda راما کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب