کاران: ما هنوز فاقد ویروس طرح آمریکایی ها در معرض خطر

توسط RICARDO آلونسو-ZALDIVAR و ریچارد LARDNERمهر — با وجود کاخ سفید ادعا می کند آمریکا هنوز فاقد جامع طرح نبرد

توسط ATSHNEWS در 26 اردیبهشت 1399

توسط RICARDO آلونسو-ZALDIVAR و ریچارد LARDNER

مهر — با وجود کاخ سفید ادعا می کند آمریکا هنوز فاقد جامع طرح نبرد در برابر coronavirus در مناطق بحرانی از جمله ماسک, تست, درمان و واکسن whistleblower ریک روشن هشدار داد پنج شنبه در شهادت قبل از یک خانه کمیته. "ما پنجره ای از فرصت ها بسته است" او اعلام کرد.

این کشور می تواند به صورت "تاریکترین زمستان در تاریخ معاصر" اگر ویروس ریباند دولت واکسن دانشمند قانونگذاران گفت. روشن ظاهر آمد پس از او فردی گری در ماه گذشته به عنوان رئیس بهداشت و خدمات انسانی biodefense آژانس عمل او مدعی شد تلافی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

"ما هنوز هم نیاز به یک برنامه جامع و همه در سراسر دولت و هر کس در امریکا نیاز به دانستن آنچه که برنامه ریزی شده است و چه نقش آنها," او گفت: خانه انرژی و تجارت کمیته. "وجود دارد گام های بسیار مهمی است که ما نیاز به انجام برای آماده سازی ... ما هنوز هم به اندازه کافی تجهیزات حفاظت شخصی برای مدیریت مراقبت های بهداشتی ما کارگران ... ما هنوز نمی زنجیره تامین ramped تا برای دارو و واکسن و ما هنوز هیچ برنامه ای در محل برای ما چگونه توزیع آن دسته از داروها و واکسن. ما هنوز هم یک تست جامع استراتژی است."

در کاخ سفید با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: روشن نگاه مانند یک "قهر کارمند ناراضی" و روشن است رئیس HHS وزیر الکس آذر گفت: "همه چیز او شکایت در مورد به دست آمد."

"پس این مثل این است که کسی که در یک گروه کر است و در حال حاضر تلاش می گویند او یک سولیست آن" آذر اضافه شده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن, گفت, بعد, در, پنسیلوانیا, تجهیزات پزشکی, توزیع کننده, که ایالات متحده ramping تا تولید COVID-19-موارد مربوط است و هدف او "است که به تولید همه چیز امریکا باید برای خودمان و پس از آن صادرات به جهان از جمله دارو."

روشن صحبت کرد در تن اندازه گیری و به ندرت صدای خود را در طول پنج ساعت بازجویی. او حالا سوال این واقعیت است که وجود دارد در حال حاضر تمام تلاش های تامین شده توسط میلیاردها دلار مالیات دهندگان برای تهیه ماسک ها و لوازم دیگر توسعه بهتر آزمایشات و درمان و کشف یک واکسن موثر. او نقطه بود که آن تلاش ها نیستند مجهز بودن با هم در یک استراتژی منسجم است که لوازم و داروها به جایی که آنها بیشتر مورد نیاز برای محافظت از مردم و جلوگیری از کمبود و قیمت درآوردن.

خواسته با تشکر. جو کندی D-Mass., اگر مقامات دولت باید آمادگی این کشور برای "حاضر ما در حال" و ماه های آینده روشن پاسخ داد: "من فکر می کنم ما یک مقدار زیادی از کار را به انجام آماده می شود."

تشکر. فرانک Pallone D-N. J. پرسید که آیا او باید نگران آن است که آمریکایی ها باید مشکلات دسترسی به یک واکسن هنگامی که آن را در دسترس است. روشن پاسخ داد: "کاملا آقا."

روشن, حرفه ای, رسمی, مدعی او برداشته شد و به عنوان رئیس پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه قدرت پس از بارها و بارها هشدار بالاتر یو پی اس شیوع ویروس بود و بدتر از مردم بود که منجر به این باور است.

او گفت: شکستن نقطه رسید که او مخالف کاخ سفید بخشنامه اجازه می دهد تا دسترسی گسترده به هیدروکسی کلروکین یک مالاریا مواد مخدر تهمت بود شعار به عنوان یک درمان موثر.

FDA به تازگی هشدار داد در برابر استفاده از آن برای COVID-19 به جز در شرایط محدود است. اما در کاخ سفید در روز پنج شنبه رئیس جمهور بود و هنوز هم صعودی. "ما تا به حال پاسخ فوق العاده ای به هیدروکسی," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "بنابراین بسیاری از مردم قسم خورده آن را خواهیم دید."

قانونگذاران جمهوری خواه در بیشتر قسمت ها به دقت به حمله درخشان به طور مستقیم. اما تشکر. Markwayne Mullin اوکلاهما انتقاد او را برای ادامه خود را برای جمع آوری $285,000 حقوق و دستمزد در حالی که در مرخصی استعلاجی برای افزایش فشار خون و در حال حاضر در تعطیلات به عنوان او تلاش می کند برای مستقیم کردن کار خود را از وضعیت.

"شما بیش از حد بیمار برای رفتن به کار می کنند اما شما به خوبی به اندازه کافی به اینجا می آیند در حالی که گرفتن پرداخت می شود" گفت: Mullin. "من یک زمان سخت در درک آن است."

روشن گفت: یکی از بدترین لحظات به عنوان او تلاش برای بالا بردن آلارم آمد که تلاش های مکرر برای پرش شروع ایالات متحده تولید ماسک تنفسی هیچ جا رفت.

او به یاد می آورد گرفتن ایمیل در اواخر ماه ژانویه از مایک بون یک مدیر اجرایی در یک شرکت عرضه های پزشکی به نام پرستیژ Ameritech نشان می دهد که آن N95 ماسک عرضه شد "به طور کامل نابود."

"و او گفت:" ما در گه. جهان است. و ما نیاز به عمل,'" روشن گفت. "و من تحت فشار قرار دادند که به جلو به بالاترین سطح من می تواند در HHS کردم و هیچ پاسخ. از لحظه ای که من می دانستم که ما از رفتن به یک بحران برای ما کارکنان مراقبت های بهداشتی از آنجا که ما نمی شد اقدام است."

پس روشن به شاهد جدول بون قانونگذاران گفت او یک جمهوری خواه که رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن. او متوقف شد و اضافه کرد که او را تحسین روشن است.

به عنوان بخشی از خلاف کاران شکایت روشن است که به دنبال به ابقاء خود ، فدرال ناظر سازمان پیدا کرده است "دلایل منطقی" که او برداشته شد و به عنوان یک تلافی جویانه.

HHS روشن کارفرما می گوید: از آن به شدت مخالف با اتهامات و می گوید آن reassigned او را به مشخصات بالا و موقعیت کمک به منجر به توسعه جدید کروناویروس آزمون در موسسه ملی بهداشت.

تقریبا 85,000 اند از COVID-19 در ایالات متحده به نمایندگی از بیش از یک چهارم مرگ و میر جهانی و جهان کمترین تلفات با توجه به آمار و ارقام گردآوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. در سراسر جهان بیش از 4.4 میلیون نفر آلوده شده اند و حدود 300000 فوت کرده اند.

روشن است شهادت به دنبال این هفته هشدار توسط Dr. Anthony Fauci, دولت بالا بیماری های عفونی, متخصص که با عجله بلند کردن اجسام از فروشگاه-بسته شدن و ماندن در خانه محدودیت می تواند "را به عقب برگردانید," بذر بیشتر درد و رنج و مرگ و پیچیده تلاش برای به دست آوردن اقتصاد نورد دوباره.

مشتاق به راه اندازی مجدد اقتصاد ایالات متحده مغلوب ساختن پیشی جستن شده است اصرار متحده به لغو محدودیت و بسیاری از فرمانداران انجام می دهند تا به تدریج هر چند مصرف کنندگان باقی می ماند leery از رفتن به رستوران ها و رویدادهای اجتماعی و ورزشی و مسابقات.

روشن است که در یک دکترا در رشته ایمونولوژی گفت: ملت ایران مسیر رو به جلو باید مبتنی بر علم است. این مراحل عبارتند از:

— ایجاد یک ملی استراتژی تست. کاخ سفید خواست متحده را به سرب در تست حتی به عنوان دولت فدرال هل به تست های بیشتر و بهتر است آنهایی که به طور گسترده ای در دسترس است. مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید ایالات متحده "غالب" در تست از طریق این استراتژی اما در کنگره دموکرات ها خواستار یک چارچوب فدرال برای در بر گرفتن تمام ملت است.

— دو برابر را در آموزش عمومی در مورد اقدامات ایمنی اساسی مانند مکرر دست شستن و پوشیدن ماسک در اماکن عمومی. "رک و پوست کنده رهبران ما باید منجر مدلسازي رفتار گفت:" روشن نیست-بیش از حد-مرجع ظریف به یک رئیس جمهور که آشکارا می رود maskless.

— راه اندازی یک سیستم توزیع لوازم و تجهیزات که کمیاب و بسیار به دنبال. از بین بردن دولت در مقابل دولت رقابت را افزایش می دهد بهره وری و کاهش هزینه ها.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن