هنگامی که شما شام خصوصی مکالمه می شود و خود را خدمتکار Facebook پست

زمانی که شما از داشتن نوشیدنی با دوستان خود مکالمات شخصی در مورد سیاست خصوصی ؟ آنها باید باشد ؟ با توجه به حدا

توسط ATSHNEWS در 1 تیر 1399

زمانی که شما از داشتن نوشیدنی با دوستان خود مکالمات شخصی در مورد سیاست خصوصی ؟ آنها باید باشد ؟

با توجه به حداقل یک ماساچوست, رستوران, جواب این است: هیچ. و تا کنون طرفداران #BlackLivesMatter و دیگر مترقی سیاسی باعث می شود به توافق برسند.

پس از آغاز اعتراضات پس جورج فلوید مرگ در دست یک مینیاپولیس, افسر پلیس, آنچه منتقدان تماس "انصراف " فرهنگ" شده است عامل اضافه کاری. قضیه از "انصراف " فرهنگ" است که مردم باید دسترسی به سیستم عامل های رسانه های و یا عموم شرمنده به عذرخواهی برای بیان نظرات منفور با فعالان پیشرو.

این اتفاق افتاد به چهره های عمومی مانند نیواورلئان کارفرمایی Drew Brees بود که تحت فشار به عذرخواهی برای گفتن با او اختلاف نظر سیاسی تظاهرات توسط ورزشکاران است که "بی احترامی به پرچم آمریکا."

و شده اند وجود دارد چند حوادث محافظه کار مقامات دولتی در تلاش برای ناهار خوردن — دیابت تد کروز (R-تگزاس) سابق کاخ سفید سخنگوی سارا ساندرز — و در حال حمله و یا خواسته به ترک عصبانی مترقی.

اما آنچه در مورد هدفمند برای مکالمات خصوصی در سراسر یک کوزه آبجو و بشقاب بال ؟

در ژوئن 11, دونالد کس پیر و برخی از دوستان کاهش یافته است در این ماموریت در رستوران خلیج برای برخی از COVID-19-عصر فضای باز ناهار خوری. (ماساچوست هنوز هم اجازه نمی دهد که در محیط داخلی رستوران غذاخوری)

به عنوان کس پیر محلی را انتخاب کنید و عضو هیئت مدیره بازگو بعد از این مکالمه بود و به نوعی پس از کار کرایه — grousing در مورد سیاست coronavirus lockdown وقایع کنونی ، "در یک نقطه مشترک من نظر شخصی است که من اعتقاد به شورش و غارت شد و صدمه زدن به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و هسته آن پیام" کس پیر گفت.

ورود اریک Heilman 20-چیزی از لحاظ سیاسی آگاه متصدی بار. او شنید برخی از کس پیر جدول بحث و هنگامی که او خاموش کردم ساعت او بی درنگ کردم و در اینترنت به اشتراک گذاری آن را با جهان است.

در یک Facebook پست Heilman ادعا کس پیر به نام Black Lives Matter جنبش "لیبرال bull****" و گفت: امتیاز واقعی نیست. Overhearing این نظرات در سمت چپ او را "پریشان," Heilman ادعا کرد.

"من مشغول به کار بود بنابراین من بدیهی است که قادر به شنیدن هر کلمه ای که گفته شد اما هر بار که من راه می رفت بیش از زبانم بند آمده بود با چیزهایی که من از شنیدن این افراد فقط معمولی پرتاب در اطراف به عنوان اگر هیچ کس می تواند آنها را بشنود."

کس پیر نوشته شده خود را در Facebook message انکار Heilman تصویر مکالمه اشاره به این که متصدی بار بود که به ندرت توسط خود جدول و ابراز عقب نشینی که اگر مرد جوان بود متفاوت به نظر او نمی گویند چیزی به کس پیر در آن زمان است.

زمانی که داستان اولین شکست Heilman اخراج شد برای نقض حریم خصوصی یک رستوران حامی. "اگر شما در اینجا هستید, شما در سوئیس" رستوران مالک مارتی بلوم گفت. "مردم نیاز به محرمانه بودن در رستوران ما."

ترقی خواهان حمایت از Heilman در پاسخ محاصره رستوران آنلاین با پست ها و تماس های تلفنی, افشاگری مدیریت برای "خاموش کردن" آن کارمند. پس از دو روز رستوران خود را تغییر لحن.

تصمیم به آتش متصدی بار بود "یک اشتباه" رستوران گفت و نه تنها آنها مایل به rehire Heilman آنها گفت: کس پیر او "دیگر خوش آمدید" به ناهار خوردن وجود دارد.

فعال متصدی بار ارائه شد کار خود را به عقب و مشتری که تا به حال خود را نقض حریم خصوصی ممنوع است برای زندگی.

پس این آینده امریکا را شب زنده داری — کوکتل گفتگو و صحت سیاسی?

اگر فرد Yarm یک بوستون-منطقه متصدی بار و عضو هیئت مدیره در ایالات متحده متصدی بار انجمن صنفی می تواند از آن کمک کند.

"بزرگ bartenders شناخته شده برای خود اختیار و احترام. برخی از معروف bartenders در تاریخ گفت: هرگز روح خود صحبت شد در مورد" Yarm گفت InsideSources. "یکی از موارد مورد علاقه من بود دیوید چان در معامله گر ویک را که در خدمت بسیاری از نیروی دریایی Grogs به ریچارد نیکسون در طول ریاست جمهوری خود; بدون شک نیکسون نشان داد مقدار زیادی از اسرار اعتماد به نفس به چان اما چان هرگز شکست متصدی بار-مهمان محرمانه."

"من اعتقاد ندارم که vigilante عدالت است که در مهمان نوازی" Yarm گفت.

مایکل گراهام سیاسی است سردبیر در InsideSources. شما می توانید او را در رسیدن به michael@insidesources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب