آنچه شما باید بدانید که امروز در مورد شیوع ویروس

توسط آسوشیتد پرساز سنگ فرش مرمر سالن از ایتالیا به مزارع گندم کانزاس, مقامات بهداشت و درمان به طور فزاینده ای

توسط ATSHNEWS در 17 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

از سنگ فرش مرمر سالن از ایتالیا به مزارع گندم کانزاس, مقامات بهداشت و درمان به طور فزاینده ای هشدار داد که سوال این نیست که آیا موج دوم coronavirus عفونت و مرگ و میر خواهد رسید اما زمانی که و چه بد.

در هند که تا حدودی آرامش خود را مستند این هفته مقامات بهداشتی درهم جمعه برای مهار شیوع در یک بازار بزرگ. کارشناسان در ایتالیا است که فقط شروع به کاهش برخی از محدودیت ها خواستار تشدید تلاش ها برای شناسایی قربانیان نظارت بر علائم خود را و ردیابی تماس های خود را.

آلمان پاک راه را برای رستوران ها و هتل ها و فوتبال به بازگشایی در هفته آینده, اما همچنین تهدید دوباره تحمیل ویروس محدودیت اگر موارد جدید نمی تواند موجود باشد. در آمریکا رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: COVID-19 نیروی کار ادامه خواهد داد.

در اینجا برخی از AP بالا داستان چهارشنبه در جهان coronavirus بیماری همه گیر. دنبال APNews.com/VirusOutbreak برای به روز رسانی از طریق روز و APNews.com/UnderstandingtheOutbreak به صورت داستان توضیح برخی از آن پیچیدگی است.

آنچه امروز اتفاق می افتد:

— مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: COVID-19 نیروی کار را به کار اما تمرکز بیشتر بر روی راه اندازی مجدد اقتصاد است. مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که پنل تمرکز را بر "ایمنی و باز کشور ما دوباره" یک روز پس از گفتن آن خواهد بود پیچ در پیچ پایین. یک مقام کاخ سفید اذعان کرد که سیگنالینگ که نیروی کار آماده شد به تعطیل ارسال پیام اشتباه است.

— اتحادیه اروپا پیش بینی کرد "رکود اقتصادی در ابعاد تاریخی" با توجه به تاثیر coronavirus آن را به عنوان عرضه شده در اولین برآوردهای رسمی از آسیب در اقتصاد است. 27 کشور اقتصاد پیش بینی شده است به قرارداد با 7.5 درصد در سال جاری. ایالات متحده کسب و کارهای کوچک و در عین حال کاهش بیش از 11 میلیون شغل در ماه آوریل با توجه به قد بلند با حقوق و دستمزد ارائه دهنده ADP.

— در حالی که توجه متمرکز بود در بزرگترین شهرستانها سرانه نرخ مرگ و میر در فقیر گوشه جنوب غربی گرجستان صعود به میان بدترین ها در ایالات متحده در جوامع روستایی هستند عمدتا آفریقایی و فقیر هستند بیشتر احتمال دارد به شغل منجر به اجتماعی فاصله. آنها همچنین کمتر دسترسی به مراقبت های بهداشتی و حمل و نقل یک چالش است. "این فقط بلا رفته," a funeral home اپراتور گفت.

— یک دانشمند است که توصیه های کلیدی بود در تحریک بریتانیا مستند به استعفا از دولت پانل مشاوره پس از خود عبور لندن به دیدار او در خانه اش است. نیل فرگوسن, متخصص اپیدمیولوژی در کالج امپریال گفت که او "ساخته خطا در قضاوت است." او توسعه یافته مدل های که پیش بینی شده صدها نفر از هزاران نفر می میرند مگر اینکه انگلستان اعمال محدودیت شدید برای مقابله با کروناویروس.

— دموکرات ها در کنگره می خواهید برای کمک به آمریکا و دولت های محلی و خدمات پستی و افزایش تماس با ردیابی برای پیگیری coronavirus. این همه بخشی از یک پنجم از پاسخ واشنگتن به COVID-19 بحران و این می تواند ضربه زدن به کف خانه در هفته آینده. اما رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل جمهوری خواه صورت گرفته با یک مکث در بیشتر نجات داد.

___

آنچه شما نیاز به دانستن:

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است. اکثریت قریب به اتفاق مردم بهبود می یابند.

در اینجا علائم و نشانه های این ویروس در مقایسه با شایع آنفولانزا.

یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از گسترش ویروس در حال شستن دست های خود را با آب و صابون. مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری توصیه می کند برای اولین بار شستشو با آب گرم و یا آب سرد و سپس فورا کف صابون به مدت 20 ثانیه به آن را در پشت دست بین انگشتان و زیر ناخن قبل از شستشو کردن.

شما باید شستشو را به گوشی خود را بیش از حد. در اینجا چگونه است.

ردیابی ویروس: تمرین کردن و زوم در فرد county سطح و شما می توانید دسترسی به اعداد است که شما نشان می دهد وضعیت که در آن شما و جایی که عزیزان و یا مردم شما نگران زندگی می کنند.

___

یک عدد:

— 7: تعداد روز در زندان تگزاس سالن مو مالک که او را نگه داشته کسب و کار باز با وجود سفارشات عمومی به خلاف. شلی لوتر دالاس کاهش یافته است یک فرصت برای عذرخواهی و دریافت جریمه به جای زندان است. "تغذیه بچه ها من این است که خودخواه نیست," او گفت: یک قاضی.

در خبری دیگر:

— تحت پوشش در سبک: ماسک صورت بودند به ندرت استفاده می شود در آمریکای لاتین در خارج از بيمارستان قبل از همه گیر. اما در حال حاضر آنها در حال تبدیل شدن به یک بخش رنگارنگ این منطقه زندگی روزانه. وجود دارد lucha libre-مضمون ماسک در مکزیک, آرم باشگاه های فوتبال در آرژانتین بتمن شخصیت در پرو و رنگارنگ لباس شنا چاپ در کلمبیا.

— کار و مواد غذایی: سازمان دهندگان خواستار آن قدرت 10, تلاش برای rehire گذاشته و رستوران کارگران در حفظ و مستقل از eateries باز و ارائه وعده های غذایی به محله کارگران در خط مقدم از این بیماری همه گیر. این طرح با هدف بالا بردن 10000 $در هر هفته به پشتیبانی از 10 شغل تمام وقت در یک رستوران محلی. کمک های مالی شروع به عنوان کم به عنوان $10 برای یک وعده غذایی. "ریاضی کار می کند در همه جا" یک آشپز می گوید.

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن