وال استریت افزایش می یابد در اوایل معاملات ردیابی سود در سراسر جهان

توسط استن چونیویورک (AP) — وال استریت محوری است در اوایل معاملات روز شنبه با قرار دادن S&P 500 در سرعت نزد

توسط ATSHNEWS در 30 خرداد 1399

توسط استن چو

نیویورک (AP) — وال استریت محوری است در اوایل معاملات روز شنبه با قرار دادن S&P 500 در سرعت نزدیک به یک برنده هفته پس از گزارش های دلگرم کننده مطرح امید برای آینده بهبود اقتصادی.

S&P 500 بود تا 1.1% و پیگیری دستاوردهای مشابه در بازارهای اروپایی و بیشتر آنهایی که متوسط در سراسر آسیا. وزارت خزانه داری بازده نیز افزایش یافت در یک سیگنال بهبود خوش بینی.

دستاوردهای شد widepsread با برخی از 90 درصد از سهام S&P 500 بالاتر led توسط شرکت های انرژی. میانگین صنعتی داو جونز بود تا 272 امتیاز یا 1.1% در 26,346 از 9:51 صبح به وقت شرق و شاخص Nasdaq composite شد تا 1.1%.

S&P 500 در سرعت به پایان هفته با 3.5% افزایش خواهد بود که چهارم آن در آخرین پنج هفته. این امر علامت احیای زیر هفته گذشته 4.8% افت بدترین حالت آن در نزدیک به سه ماه زمانی که نگرانی هایش که افزایش coronavirus عفونت سطوح می تواند مخاطره اوایل بهبود دیده می شود در اقتصاد است.

اما یک گزارش در روز سه شنبه نشان داد که ایالات متحده خریداران زیادی را صرف بیشتر در ماه گذشته در فروشگاه ها و خرده فروشان آنلاین از انتظار اقتصاددانان بود. که تقویت امیدوار است که اقتصاد می تواند به خروج از رکود اقتصادی آن را نسبتا به سرعت.

اقتصاددانان در بانک مرکزی آمریکا در حال حاضر انتظار می رود که اقتصاد ایالات متحده به کوچک شدن 5.7% در این سال یک انقباض شدید اما نه به عنوان بد به عنوان قبلی خود پیش بینی برای یک 8.1% شیرجه رفتن.

"آمار اقتصادی در ادامه به اشاره به سریع تر و قوی تر بهبودی اولیه" آنها نوشت: در BofA جهانی گزارش پژوهش. برخی از است که با توجه به فعالیت های اقتصادی کشیده به جلو از آنچه که آنها در حال انتظار برای رخ می دهد در سال آینده, پیش از یک راه طولانی برای بهبودی کامل. آنها کاهش پیش بینی خود را برای رشد در سال 2021 به 3.4 درصد از 4 درصد.

فدرال رزرو همچنین خاطر نشان کرد بازار این هفته چه مقدار از آن را انجام می دهند برای سرپا نگه داشتن اقتصاد است.

بانک مرکزی گفت: در اوایل هفته که آن را به خرید مسائل فردی و اوراق قرضه شرکت های بزرگ به عنوان بخشی از آن قبلا اعلام برنامه ریزی برای حمایت از وام بازار برای کارفرمایان. بعد از آن در هفته فدرال رزرو صندلی گفت که قصد دارد برای ادامه به نگه داشتن نرخ بهره دوخته نزدیک به صفر برای کمک به کوسن در برابر رکود است.

آن تلاش های زیادی توسط فدرال رزرو همراه با هزینه های کنگره است که به کمک بازار سهام به نوبه خود در اطراف از آن نزدیک به 34 درصد سقوط در ماه مارس است. اخیرا آن بوده است و امیدوار است که بدترین رکود اقتصادی ممکن است در حال حاضر به تصویب رسید که تحت فشار قرار دادند در بازار بالاتر است.

سهام که در سود هستند و نزدیک ترین به اقتصاد مقاومتی باید اغلب منجر شده و آنها را دوباره در روز جمعه.

شرکت های انرژی در S&P 500 با افزایش 2.2 درصد افزایش در میان 11 بخش را تشکیل می دهند که شاخص است. ماراتن نفت افزایش یافت 5.1% دوون انرژی به دست آورد 5% و هالی برتون افزایش 4 درصد.

هنوز هم بسیاری از تحلیلگران می گویند نوسانات است به احتمال زیاد تنها یقین به بازار در ماه های آینده. آن ممکن است سال ها برای اقتصاد به طور کامل بهبود می یابند اما در آن زمان فقط چند ماه برای بازار سهام به تجمع و برگشت به عرض 8% ضبط خود را.

در اروپا شاخص DAX در آلمان بازگشت و 1.1 درصد و شاخص CAC 40 در فرانسه افزایش یافت 1.6%. FTSE 100 لندن اضافه شده 1.4%.

در آسیا ژاپن شاخص نیکی 225 در ژاپن 0.6% های هانگ سنگ در هنگ کنگ را به دست آورد 0.7% و Kospi در کره جنوبی افزایش یافت 0.4%.

عملکرد 10 ساله خزانه داری توجه داشته باشید رز به 0.73% از 0.69% اواخر پنج شنبه. این تمایل به حرکت با انتظار سرمایه گذاران برای اقتصاد و تورم است.

یک بشکه نفت خام آمریکا برای تحویل در ماه جولای افزایش یافت 3.3 ٪ به $40.14. قیمت نفت خام برنت در این استاندارد بین المللی به دست آورد 2.3 ٪ به $42.45 در هر بشکه رسید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن