وال استریت شرح زیر است جامد در بازار سهام رالی با قلاب

توسط استن چو و الکس VEIGAبانک ها و شرکت هایی که تکیه بر مصرف کننده هزینه های led گسترده سهام پایین تر در وال ا

توسط ATSHNEWS در 18 تیر 1399

توسط استن چو و الکس VEIGA

بانک ها و شرکت هایی که تکیه بر مصرف کننده هزینه های led گسترده سهام پایین تر در وال استریت روز سه شنبه به عنوان بازار به برخی از دستاوردهای بزرگ آن ساخته شده هفته گذشته. S&P 500 با کاهش 1.1% خوراکی پنج روز برنده خط. سهام بیشتر غرق در سراسر اقیانوس اطلس پس از اتحادیه اروپا گفت: در این سال رکود خواهد بود عمیق تر از قبل پیش بینی شده است. قیمت طلا و نقره افزایش یافت و به 10 سال عملکرد خزانه داری کاهش یافت.

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان زیر.

بانک ها و شرکت هایی که تکیه بر مصرف کننده هزینه های led گسترده سهام پایین تر در وال استریت روز سه شنبه به عنوان بازار به برخی از دستاوردهای بزرگ آن ساخته شده هفته گذشته.

S&P 500 به پایین بود 0.6% پس از صرف بیشتر از روز در قرمز. فروش قرار دادن معیار و شاخص در سرعت به ضربه محکم و ناگهانی پنج روز برنده خط. بازار اسلاید به دنبال عمیق تر فروش در فرانسه و آلمان و جاهای دیگر پس از اتحادیه اروپا را اجرایی بازوی گفت: در سال جاری رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس خواهد بود عمیق تر از پیش بینی است. همچنین گفت: در سال آینده انتظار می رود ارتجاعی می تواند ضعیف تر از حد انتظار است.

میانگین صنعتی داو جونز پایین بود 295 امتیاز یا 1.1% در 25,991. بزرگ سهام تکنولوژی کمک درایو دستاوردهای اولیه برای نزدک اما آنها کمرنگ شده توسط, بعد از ظهر, ضربه زدن شاخص 0.3% پایین تر است. کوچک سهام شرکت پایین تر از بقیه بازار. راسل 2000 که شاخص خاموش 1.4%.

بازار سهام ایالات متحده شده است شدیدا در طول ماه گذشته با روزانه حرکت می کند بالا و پایین نگه داشتن آن را تقریبا در محل. این یک مقیاس کوچک نسخه از بازار را جنبش پس از شروع سال که نزدیک به 34 درصد سقوط نگرانی در مورد همه گیری ناشی از رکود اقتصادی به سرعت به راه به یک رالی فوق العاده ای است که به ارمغان آورد و S&P 500 حدود بازگشت به آن سطح رکورد.

بلند کردن بازارهای بالاتر در یکی از پایان ها گزارش نشان جوانه زدن بهبود در اقتصاد است. بازار کار خرده فروشی و دیگر شاخص های اقتصادی همه هنوز هم به جایی که آنها قبل از همه گیر رخ داد. اما آنها را متوقف و رو به کاهش و شروع به رشد دوباره به عنوان دولت آرامش محدودیت به معنای آهسته گسترش coronavirus.

که در ترکیب با سابقه مقدار کمک از بانک مرکزی و دولت ها در سراسر جهان برای سرپا نگه داشتن بازار. آن را نیز کمک ارسال S&P 500 تا 1.6% روز دوشنبه پس تا 4 درصد افزایش به هفته قبل از آن خود را به کمک کلاه بهترین دهه برای این شاخص از سال 1998 است.

"آمار اقتصادی است که بیش از چند ماه گذشته واقع شده و مورد ضرب و شتم و حتی خوش بینانه ترین اقتصاددانان به طوری که در سناریوی آن را تعجب آور نیست برای دیدن یک سرخوشی محور تجمع در بازار گفت:" مگان Horneman مدیر نمونه کارها استراتژی در Verdence سرمایه مشاوران.

اما کشیدن بازارهای پایین تر در انتهای دیگر دارن که خوش بینی در حد بسیار بالایی است. این بیماری همه گیر است که نمی دور با عفونت بدتر شدن سطح گسترده ای در سراسر عصری ایالات متحده در جنوب و غرب در میان جهانی دیگر نقاط. نگرانی این است که می تواند نگه داشتن خانواده ها و کسب و کار عصبی و ترساندن آنها را به دور از هزینه های. در بدترین سناریو می تواند نیروی دولت برای بازگرداندن برخی از محدودیت های که در اقتصاد به آن ناگهانی رکود است.

از جمله نگرانی های ریخته شده از طریق بازارهای روز سه شنبه بعد از کمیسیون اروپا پرده برداری از آن بیشتر دور پیش بینی های اقتصادی برای سال 2020 و 2021.

"جاده به بازیابی است که هنوز هموار با قطعیت" اقتصاد اتحادیه اروپا کمیسر Paolo Gentiloni به خبرنگاران در بروکسل. "این است که عمدتا مربوط به اپیدمیولوژیک عدم قطعیت است."

این کمیسیون مشترک اقتصاد از 27 کشور در اتحادیه اروپا را کوچک 8.3% در این سال قبل از رشد 5.8 درصد در سال 2021. در پیش بینی های قبلی منتشر شده در ماه مه آن را پیش بینی کرده بود اقتصاد خواهد قرارداد حدود 7.5 درصد در سال جاری و گزاف گویی برگشت 6 درصد در سال آینده است.

تأکید بر شکنندگی یک گزارش جداگانه نشان داد که تولید صنعتی در آلمان بازگشت کمتر از حد انتظار در ماه مه و همچنان بسیار پایین تر از سطح قبل از همه گیر ناشی از کارخانه ها ،

آلمان DAX از دست 0.9% در حالی که شاخص CAC 40 در فرانسه سقوط کرد 0.7%. FTSE 100 لندن کاهش یافته است 1.5%. در بازار آسیا نیز کاهش یافت.

در بازار ایالات متحده هواپیمایی و سهام شرکت های دیگر که بیشتر نیاز اقتصاد برای نزدیک شدن به حالت عادی تا به حال بیشترین ضرر و زیان است.

هواپیمایی متحده تضعیف 7.9% American Airlines کاهش یافته است 6.3% و بازار-صاحب Simon Property Group کاهش یافته است 4.2%.

انرژی سهام کاهش یافت و 2.5% برای از دست دادن بزرگترین در میان 11 بخش است که شاخص S&P 500. آنها چرخش به شدت با انتظارات برای اقتصاد سلامت و تقاضا برای نفت و بنزین است. دوون انرژی از دست 6.9% در حالی که والرو انرژی کاهش 5.8%.

معیار خام ایالات متحده تضعیف یک پنی به حل و فصل در $40.62 در هر بشکه پس از زودتر کوه در می رم بین ضرر و زیان و سود. قیمت نفت خام برنت بین المللی استاندارد 2 سنت کاهش یافت و به $43.08 در هر بشکه رسید.

عملکرد 10 ساله خزانه داری تضعیف به 0.64% از 0.68% اواخر دوشنبه. این تمایل به حرکت با انتظار سرمایه گذاران برای اقتصاد و تورم است.

___

نویسندگان AP یوری Kageyama و ساموئل Petrequin کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب