وال استریت نرخهای پایین به عنوان ویروس ترس غرق کردن اقتصاد امیدوار

توسط استن چو الکس VEIGA و دامیان J. TROISEنیویورک (AP) — وال استریت careened از طریق تمام نیروهای که تحت فشار

توسط ATSHNEWS در 31 خرداد 1399

توسط استن چو الکس VEIGA و دامیان J. TROISE

نیویورک (AP) — وال استریت careened از طریق تمام نیروهای که تحت فشار قرار دادند و آن را کشیده و از طریق این هفته در اولین افزایش در روز جمعه در پی امید برای اقتصاد و پس از آن کاهش نگرانی ها در مورد بدتر شدن coronavirus سطوح در برخی از ایالت ها همه قبل از پایان متوسط با ضرر و زیان است.

S&P 500 با کاهش 0.6% نسبتا کوچک حرکت به کلاه چهارم آن بارگیری در این هفته به دست آوردن در آخرین پنج. اما بازار تا به حال به نظر می رسد رهبری برای بزرگتر روز پیش از آن در تجارت یا تا 1.3 درصد یا پایین 1%.

این یک مثال دیگر چگونه عدم قطعیت است که نیروی غالب بیش از وال استریت به عنوان سرمایه گذاران وزن جوانه زدن بهبود در اقتصاد در برابر بدتر شدن عفونت سطوح در جنوب و غرب است. همچنین تشدید نوسان بود روز جمعه همزمان با انقضای قرارداد برای گزینه های سهام و قراردادهای آتی گاه به گاه وقوع است که می تواند درایو حملات از خرید و فروش و شناخته شده است به عنوان "چهار witching روز است."

S&P 500 با کاهش 17.60 امتیاز به 3,097.74. میانگین صنعتی داو جونز کاهش یافته است 208.64 امتیاز یا 0.8% 25,871.46 پس زودتر نوسانی از افزایش 371 امتیاز از دست رفتن 320 امتیاز است. شاخص Nasdaq composite با رشد شاخص تا 3.07 امتیاز یا کمتر از 0.1% به 9,946.12.

در اوایل روز سهام ایالات متحده به نظر می رسد به دنبال بازارهای اروپایی و آسیایی بالاتر و به دنبال از طریق در وال استریت حرکت از پیش از آن در هفته.

سهام در حال بازگشت از هفته گذشته 4.8 درصد کاهش بدترین در نزدیک به سه ماه در بخش های بزرگ به دلیل یک گزارش نشان متحده خریداران زیادی را صرف بیشتر در ماه گذشته در فروشگاه ها و خرده فروشان آنلاین از انتظار اقتصاددانان بود. که به دنبال تشویق اطلاعات در مورد مشاغل آمریکا در بازار و تقویت امید که اقتصاد می تواند به خروج از رکود اقتصادی آن را نسبتا به سرعت.

"شما شاهد حرکت بزرگ کردن بسیار ضعیف اعداد" گفت: Quincy Krosby رئیس استراتژیست بازار در مشخصاتش مالی. "چه اتفاق می افتد این است که داده ها در حال گرفتن کمتر بد است."

اقتصاددانان در بانک مرکزی آمریکا در حال حاضر انتظار می رود که اقتصاد ایالات متحده به کوچک شدن 5.7% در این سال یک انقباض شدید اما نه به عنوان بد به عنوان قبلی خود پیش بینی برای یک 8.1% شیرجه رفتن.

"آمار اقتصادی در ادامه به اشاره به سریع تر و قوی تر بهبودی اولیه" آنها نوشت: در BofA جهانی گزارش پژوهش. برخی از است که با توجه به فعالیت های اقتصادی کشیده به جلو از آنچه که آنها در حال انتظار برای رخ می دهد در سال آینده, پیش از یک راه طولانی برای بهبودی کامل.

فدرال رزرو همچنین خاطر نشان کرد بازار این هفته چه مقدار از آن را انجام می دهند برای سرپا نگه داشتن اقتصاد است.

بانک مرکزی گفت: در اوایل هفته که آن را به خرید مسائل فردی و اوراق قرضه شرکت های بزرگ به عنوان بخشی از آن قبلا اعلام برنامه ریزی برای حمایت از وام بازار برای کارفرمایان. بعد از آن در هفته فدرال رزرو صندلی گفت که قصد دارد برای ادامه به نگه داشتن نرخ بهره دوخته نزدیک به صفر برای کمک به کوسن در برابر رکود است.

آن تلاش های زیادی توسط فدرال رزرو همراه با هزینه های کنگره است که به کمک بازار سهام به نوبه خود در اطراف در ماه مارس از آن نزدیک به 34 درصد سقوط.

اما بازار در زمان به نوبه خود تیز پایین تر بعد از ظهر جمعه پس از اپل گفت: آن را به طور موقت نزدیک 11 فروشگاه در آریزونا و فلوریدا و کارولینای شمالی.

بدترین سناریو برای سرمایه گذاران است که امواج بیشتر از coronavirus عفونت های منجر به کسب و کار اضافی خاموش شدن ناگهانی که ویران اقتصاد در اوایل این سال است. حتی اگر گسترده stay-at-home سفارشات اتفاق نمی افتد و ترس این است که ترس خریداران هنوز هم ممکن است خجالتی و دور از فروشگاه ها و کسب و کار ممکن است در جلو و عقب خود را صرف.

در یکی دیگر از تظاهرات از چه زمانی این جاده به عقب خواهد بود به حالت عادی اقتصاد کروز دریایی با خطوط انجمن بین المللی روز جمعه گفت که اعضای آن داوطلبانه به بادبان هر voyages از بنادر ایالات متحده تا سپتامبر. 15.

کروز اپراتورهای تا به حال برخی از بازار بیشترین ضرر و زیان از جمله 6.9% افت برای Royal Caribbean Cruises.

دیگر شرکت هایی که سود بشدت نیاز اقتصاد برای بازگشایی نیز ضعیف است. هواپیمایی متحده کاهش یافت و 6.4% Nordstrom از دست 6.3% و صاحب مال Simon Property Group کاهش 5.4%.

بسیاری از تحلیلگران می گویند نوسانات است به احتمال زیاد تنها یقین به بازار در ماه های آینده. آن ممکن است سال ها برای اقتصاد به طور کامل بهبود می یابند اما در آن زمان فقط چند ماه برای بازار سهام به تجمع و برگشت به عرض 9 درصد از آن را ضبط.

"خبر خوب این است که این حرکت هنوز هم وجود دارد وسعت است که هنوز هم وجود دارد" گفت: علامت هاکت رئیس تحقیقات سرمایه گذاری برای سراسر کشور. "همه چیز هنوز هم می گوید این مسیر کمترین مقاومت بالاتر است. اما این بعد از ظهر است یک یادآوری خوب است که آن را به عنوان آسان به عنوان آن احساس می شود."

در اروپا شاخص DAX در آلمان بازگشت 0.4% و شاخص CAC 40 در فرانسه افزایش یافت 0.4%. FTSE 100 لندن اضافه شده 1.1%.

در آسیا ژاپن شاخص نیکی 225 در ژاپن 0.6% های هانگ سنگ در هنگ کنگ را به دست آورد 0.7% و Kospi در کره جنوبی افزایش یافت 0.4%.

عملکرد 10 ساله خزانه داری توجه داشته باشید باثبات در 0.69% پس از صعود به عنوان بالا به عنوان 0.74% پیش از آن در روز. این تمایل به حرکت با انتظار سرمایه گذاران برای اقتصاد و تورم است.

یک بشکه نفت خام آمریکا برای تحویل در ماه جولای افزایش یافت 2.3% به حل و فصل در $39.75. قیمت نفت خام برنت در این استاندارد بین المللی به دست آورد 1.6% به حل و فصل در $42.19 در هر بشکه رسید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب