صدای رودخانه Hawks: UMass Lowell را الیس بسته شدن در بازنشستگی

لوول — Scoooooooorrrrrrre!نگران نباشید UMass Lowell طرفداران هاکی مرد پشت پرشور هدف تماس ادامه خواهد داد و به

توسط ATSHNEWS در 8 تیر 1399

لوول — Scoooooooorrrrrrre!

نگران نباشید UMass Lowell طرفداران هاکی مرد پشت پرشور هدف تماس ادامه خواهد داد و به پخش بازی ها حداقل برای یک فصل است.

اما باب الیس بازنشسته است و به عنوان یک عضو UML ورزشی وزارت ارتباطات. سهشنبه علامت 68 ساله در آخرین روز کاری با دانشگاه هاکی میدانی و صلیب کشور برنامه ها به عنوان هماهنگ کننده عکاس/محتوای وب سایت.

"من فکر نمی کنم من همیشه کار می کرد یک روز در اینجا که من لذت می برد. چند روز بیشتر به چالش کشیدن از دیگران است. اما من فکر می کنم هر روز شده است در یک راه یا دیگری گفت:" الیس که در زندگی لوول 38 سال گذشته 20 در این شهر Pawtucketville بخش است.

باب الیس چپ با UMass Lowell هاکی رادیو پخش شریک جیمی کانلی در Tsongas مرکز قبل از یک بازی در ماه دسامبر گذشته. (غنی Gagnon/UMass Lowell دو و میدانی)

با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس او مشغول به کار خارج از خانه خود را از مارس 13 با نادر سفر به دفتر کار خود در Tsongas مرکز.

"در این سال نیست پایان راه من آن را می خواستم. من از نوع تردید او گفت:" از برنامه های بازنشستگی. "باید یا نباید من?"

او نمی خواست به ترک گروه خود را "در یک اتصال" اما در نهایت تصمیم به بازنشسته در بخشی به دلیل تصمیم خود را در این نامشخص بار مالی ممکن است صرفه جویی در کار یک کارمند است.

"من نمی دانم اگر من ترک میراث گفت:" الیس.

UML مربیان احترام مخالفم.

"این پسر من" سر مربی بیس بال کن Harring گفت. "من لذت بردن از صرف وقت با او است. من لذت بردن از صحبت کردن به او. من لذت بردن از زمانی که او متوقف می شود توسط دفتر من. از همه مردم من در ملاقات من 16 سال در اینجا او یکی از مورد علاقه های شما."

الیس می داند بیس بال در داخل و خارج. او play-by-play گوینده از لوول ریسندگی زمانی که تیم به طور معمول به فروش می رسد بازی. او هنوز هم به عنوان یک مقام رسمی گلزن در Boston Red Sox صفحه اصلی بازی. و به نام او بسیاری از UML بازی بیس بال در رادیو.

"وجود دارد هیچ چیز بهتر از شنیدن رادیو تماس بگیرید. باب بودن در این دانشگاه بوده است لوکس به خوبی داشته باشد. من می توانید از او بخواهید یک سوال در مورد هر سناریو. او حالا یک چیزی. او یک توپ بیس بال و پسر وجود ندارد که بسیاری از آنها در اطراف" Harring گفت.

الیس بیشتر در ارتباط با UML هاکی برنامه. او شده است این بازی توسط بازی گوینده برنامه از فصل 1984-85, هاکی شرق کمپین افتتاحیه. او بسیار افتخار از این واقعیت است که او هرگز از دست رفته تماس با یک بازی. هنگامی که باز faceoff برگزار می شود الیس شده است وجود دارد. در هر زمان.

"من یک رادیو ، شما سعی می کنید به رنگ یک تصویر با کلمات است. شما رو به مردم اجازه گوش دادن ... به آنها احساس آنها در ساختمان," او گفت:.

او نیست به نام بسیاری از بازی های بسکتبال, اما یکی از آنها به یاد ماندنی است: الیس بود پشت میکروفون زمانی که رودخانه Hawks — سپس روسای اسیر 1988 بخش 2 قهرمانی ملی پشت heroics از لئو پدر و مادر در اسپرینگفیلد جرم است.
او می گوید مورد علاقه خود را پخش حافظه است که UML را شکست داد و دانشگاه بوستون 1-0 در TD Garden در بوستون به ضبط برنامه هاکی شرق قهرمانی در سال 2013.

هنجار Bazin به الیس زمانی که او بازی هاکی برای UML از 1990-94. در حال حاضر او برنامه سر مربی.

"اول از همه من هیجان زده برای او" Bazin گفت.

Bazin را هیجان زده الیس خواهد شد و زمان بیشتری برای سفر و انجام کارهای دیگر. او همچنین خوشحالم که الیس موافقت کرده است که در ادامه به تماس با UML, بازی در رادیو. الیس مطمئن نیست اگر فصل آینده خواهد بود که گذشته خود را.

"او قطعا هنوز بخشی از ما هاکی خانواده است. شما می دانید که قلب خود را همیشه در جای مناسب. او یکی از یک نوع است. شما می دانم که او را همه چیز در مورد UMass Lowell و این واقعا شسته و رفته است. هیچ phoniness آنچه در آن مرد" Bazin گفت. "من احساس می کنم بزرگ شده ام با او. اما او هنوز هم همان شور و هیجان برای بازی هایی که او همیشه به حال. زمانی که او می شود به میدان یخ بازی مرد او را همه چیز در مورد آن."

الیس نیز ساخته شده است فوق العاده در ارتباط با گری گاردنر سر مربی از مسیر و عبور کشور تیم است.

او گل نشسته در مورد ترویج این دانشگاه آن را به عنوان ساخته شده انتقال از بخش 2 بخش 1. الیس و قابل اعتماد دوربین بودند ثابت در سراسر محوطه دانشگاه و فراتر از آن از میدان بازی هاکی برای پیگیری حوادث در بوستون. آن را هرگز در مورد او. آن همه چیز در مورد مربیان و ورزشکاران است.

او در بخش برانکس در شهر نیویورک است. او فارغ التحصیل شد و در سال 1975 از کالج امرسون بوستون که در آن او به رهبری هاکی تیم در امتیاز سه برابر شده است. او وارد لاول در سال 1984 هنگامی که او پذیرفته شده و کار با WLLH رادیو.

در سال 2003 او پیوست UMass Lowell در یک کار تمام وقت به عنوان یک عضو از روابط عمومی و امور گروه. او کمک کرد ایجاد و به میزبانی "طلوع" صبح نشان می دهد در WJUL.

خستگی ناپذیر پروموتر

او به دو و میدانی در سال 2009 مهارت های دوربین gracing ورزشی Dept وب سایت با تصاویر با کیفیت.

"من نمی من در آموزش و پرورش وجود دارد. من در برانکس بزرگ شد. که یقه آبی منطقه است. این مدرسه یک یقه آبی مدرسه" الیس گفت. "این جایی است که من تعلق دارند."

او احساس در خانه در لوول, در خانه, در دانشگاه.

"من دوست دارم لوول. آن را احساس می کند مانند جایی که من بزرگ شده," او گفت:.

او عاشق رفاقت با مربیان. ورزشکاران. او هنوز هم نگه می دارد در تماس با مسیحی Sbrocca یک ستاره هاکی که فارغ التحصیل 24 سال پیش. او با افتخار از پشت صحنه کار تحویل او با همکاران به ویژه پیت Souris دستیار مدیر ورزشی برای ارتباطات و Ashley Robbins مدیر ارتباطات است.

"اخلاق کار خود را بی بدیل است" Souris گفت. "او فقط شده یک دارایی بزرگ. او فقط به مراقبت زیادی در مورد تمام ورزشکاران است. او می رود مایل اضافی برای رسیدن به آنها را می دانیم برای ایجاد یک اتصال. آن را فقط رفتن به محل کار و پانچ یک ساعت. او نوع از چاقو ارتش سوئیس از گروه. هنگامی که او چیزی است که او می رود تمام راه را. او قطع نمی کند هر گوشه."

الیس نیز به عنوان یک مورخ برای دانشگاه سالن از شهرت و خود بازی بعد رسانه یادداشت حسادت کالج هاکی.
او نیز ساخته شده است, روابط طولانی مدت با رسانه های اعضا.

او خواستار بازنشسته خورشید sportswriter Chaz Scoggins بهترین دوست خود. این جفت ارز به نام UML بازی هاکی با هم برای فصل 18.

الیس دوست دارد مشغول بودن. اما در حال حاضر از آن زمان به rollercoaster و لذت بردن از زندگی. او و دوست دختر قدیمی, Claire Kamasaki را در سفر به چین و ژاپن و مراکش و اسپانیا. او می خواهم به سفر بیشتر است.

"من می خواهم به رانندگی در سراسر کشور است. من می خواهم برای دیدن America," او گفت:. "من می خواهم برای گرفتن عکس از آن است."

او می خواهم برای رفتن به ساحل ، بیشتر از همه او می خواهم برای استراحت.

درست رودخانه شاهین

در زمان او و کلر برنامه ریزی برای حرکت به Nevada, n. y., یک روستای 628 مردم, که در آن پدر و مادر خود را متعلق به یک خانه.

او را از دست زندگی در لوول. او را از دست ندهید آشنا شدن جوانان دانشجو از سراسر جهان است.

الیس ساخته شده است که دوستان در سراسر محوطه دانشگاه و فراتر از آن. آنچه را دوست دارید ؟

شاید از تیم های ورزشی حرفه ای او ریشه. ترین منطقه طرفداران ورزش نفرت New York Yankees, Montreal Canadiens و New York Giants. کسانی که مورد علاقه خود را MLB NFL NHL و تیم بود.

یانکی ها و غول حس را داده که در آن او بزرگ شده. این Canadiens? الیس توضیح می دهد که او 8 سال بود که پدرش او را به یک بازی هاکی در قدیمی باغ میدان مدیسون در شهر نیویورک است.

به عنوان آنها منتظر درب برای باز کردن آنها متوجه Canadiens سوپراستار ژان Beliveau نزدیک است. Beliveau به جوان الیس تولدش و به او صحبت کرد و پدر او را برای آنچه به نظر می رسید به 20 دقیقه.

"من ترک خانه رنجرز فن," او گفت: "و من وارد باغ به عنوان یک Montreal Canadiens فن."

الیس به شوخی می گوید که او تلاش می کند به اعلام تیم های مورد علاقه خود را به غریبه ها هر چند او از طرفداران بوستون سلتیکز.

بچه از برانکس شد لوول موسسه های غول پیکر, scoooooooorrrrrrre برای دانشگاه.

"او درست رودخانه هاوک" Souris گفت. "او می خورد و تنفس دانشگاه. او قطعا رفتن به از دست رفته است."

آخرین مطالب