ویروس خلاف کاران می گوید قانونگذاران ما فاقد واکسن طرح

توسط RICARDO آلونسو-ZALDIVARواشنگتن (AP) — ایالات متحده آمریکا فاقد یک برنامه ریزی برای تولید و توزیع یک coron

توسط ATSHNEWS در 25 اردیبهشت 1399

توسط RICARDO آلونسو-ZALDIVAR

واشنگتن (AP) — ایالات متحده آمریکا فاقد یک برنامه ریزی برای تولید و توزیع یک coronavirus واکسن هنگامی که آن را در دسترس می شود, می گوید: دولت خلاف کاران که او مدعی شد سرنگون از بالا-سطح علمی پست پس از هشدار مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای آماده شدن برای این بیماری همه گیر.

شهادت در برابر کنگره پانل دکتر ریک روشن گفت: "ما لازم نیست (یک واکسن طرح) است و آن را قابل نگرانی است." پرسید: اگر قانونگذاران باید نگران حق پاسخ داد: "کاملا."

روشن واکسن متخصص که منجر به biodefense آژانس در وزارت بهداشت و خدمات انسانی گفت: کشور نیاز به یک برنامه برای ایجاد یک زنجیره تامین برای تولید ده ها میلیون دوز از واکسن و سپس تخصیص و توزیع آن نسبتا. او گفت: تجربه تا کنون با یک داروی ضد ویروسی است که یافت شده به نفع COVID-19 بيمار داده نشده است او بسیار توزيع اعتماد به نفس. بیمارستان داروخانه ها گزارش داده اند که مشکلات محدود شدن منابع.

کاخ سفید راه اندازی کرده است آنچه در آن خواستار "عملیات با سرعت پیچ و تاب" به سرعت تولید و توزیع و اداره یک واکسن هنگامی که آن را در دسترس می شود.

روشن پوشیدن ماسک محافظ شهادت پنج شنبه قبل از خانه انرژی و تجارت کمیته. جنبه های شکایت خود را در مورد اوایل دولت دست زدن به بحران شد و انتظار می رود تا با حمایت شهادت از یک مدیر اجرایی یک شرکت که تولید کننده ماسک ماسک.

فدرال ناظر سازمان پیدا کرده است "دلایل منطقی" که روشن بود حذف شده از پست خود به عنوان رئیس پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه قدرت پس از صدایی زنگ در وزارت بهداشت و خدمات انسانی. روشن گفته او هدف از انتقاد زمانی که او خواست تلاش های اولیه برای سرمایه گذاری در توسعه واکسن و سهام تا در منابع است.

"ما پنجره ای از فرصت ها بسته است" روشن گفت: خود را آماده شهادت.. "اگر ما موفق به توسعه ملی هماهنگ پاسخ بر اساس علم من از ترس همه گیر خواهد شد به مراتب بدتر می شود و در طولانی مدت باعث بی سابقه بیماری و مرگ و میر."

روشن است شهادت شرح زیر است این هفته هشدار توسط Dr. Anthony Fauci, دولت بالا بیماری های عفونی, متخصص که با عجله بلند کردن اجسام از فروشگاه-بسته شدن و ماندن در خانه محدودیت می تواند "را به عقب برگردانید," بذر بیشتر درد و رنج و مرگ و پیچیده تلاش برای به دست آوردن اقتصاد نورد دوباره.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه را رد کرد و روشن در یک صدای جیر جیر به عنوان "یک کارمند ناراضی نیست دوست یا مورد احترام مردم من به صحبت کرد و که با نگرش دیگر باید کار را برای دولت ما!" این تمایلات برخی از رئيس جمهور متحدان سیاسی باید بیان در مورد Fauci به عنوان به خوبی.

بیش از 84,000 که مردم در ایالات متحده به نمایندگی از بیش از یک چهارم مرگ و میر جهانی و جهان کمترین تلفات با توجه به آمار و ارقام گردآوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. در این سیاره بیش از 4.3 میلیون نفر آلوده شده اند و در مورد 298,000 فوت کرده اند.

مشتاق به راه اندازی مجدد اقتصاد ایالات متحده مغلوب ساختن پیشی جستن شده است اصرار متحده به لغو محدودیت و بسیاری از فرمانداران انجام می دهند تا به تدریج هر چند مصرف کنندگان باقی می ماند leery از رفتن به رستوران ها و رویدادهای اجتماعی و ورزشی و مسابقات.

خود را آماده شهادت و روشن گفت: "این واقعیت غیر قابل انکار است که وجود دارد خواهد بود یک تجدید حیات (COVID-19) این سقوط تا حد زیادی ترکیبات چالش های آنفلوانزای فصلی و قرار دادن یک فشار بی سابقه ای بر ما سیستم مراقبت های بهداشتی."

"بدون پاک کردن برنامه ریزی و اجرای مراحل است که من و دیگر کارشناسان مشخص 2020 خواهد بود تاریکترین زمستان در تاریخ مدرن" روشن نوشت.

روشن که دارای مدرک دکترا در ايران مشخص شده در یک مسیر رو به جلو خواهد بود که بر اساس علم حتی محققان به توسعه درمانهای بهتر و موثر واکسن. این مراحل عبارتند از:

— ایجاد یک ملی استراتژی تست. کاخ سفید خواست متحده را به سرب در تست حتی به عنوان دولت فدرال هل به تست های بیشتر و بهتر است آنهایی که به طور گسترده ای در دسترس است. مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید ایالات متحده "غالب" در تست از طریق این استراتژی اما در کنگره دموکرات ها خواستار یک چارچوب فدرال برای در بر گرفتن تمام ملت است.

— دو برابر را در آموزش عمومی در مورد اقدامات ایمنی اساسی مانند مکرر دست شستن و پوشیدن ماسک در اماکن عمومی به عنوان دستورالعمل نشان می دهد. "رک و پوست کنده رهبران ما باید منجر مدلسازي رفتار گفت:" روشن نیست-بیش از حد-مرجع ظریف به یک رئیس جمهور که آشکارا می رود maskless.

— Ramping تا تولید تجهیزات ضروری و لوازم از پنبه سواب برای تست به دنده محافظ برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و کارگران ضروری.

— راه اندازی یک سیستم توزیع لوازم و تجهیزات که کمیاب و بسیار به دنبال. از بین بردن دولت در مقابل دولت رقابت را افزایش می دهد بهره وری و کاهش هزینه ها نوشت.

به عنوان بخشی از خلاف کاران شکایت روشن است که به دنبال به ابقاء خود ، HHS خود کارفرما می گوید: از آن به شدت مخالف با اتهامات او و آن reassigned او را به مشخصات بالا و موقعیت کمک به منجر به توسعه جدید کروناویروس آزمون در موسسه ملی بهداشت.

بردا آژانس روشن و مشغول به کار در مدت 10 سال ایجاد شده بود برای کمک به دولت در پاسخ به بیوتروریسم بیماری های عفونی و رادیولوژی حملات. آن را با تمرکز بر توسعه و گرداندن مراکز فساد مبارزه با اقدامات مانند واکسن و درمان است. قبل از انتقال روشن دریافت کرده بود یک "برجسته" بررسی عملکرد.

او می گوید اصطکاک با HHS رهبران تشدید و پس از او به مخالفت گسترده با استفاده از هیدروکسی کلروکین یک مالاریا مواد مخدر که تهمت تبلیغ بدون اثبات به عنوان یک "تغییر بازی" برای درمان COVID-19 بيمار. مطالعات بعدی نشان داد که این دارو ممکن است انجام بیش از آسیب خوب. روشن شد شتابزده حذف شده در اواخر ماه آوریل است.

یکی از جنبه های روشن و شکایت این است که به انتظار برای دریافت حمایت در روز پنج شنبه در این جلسه از اجرایی تگزاس شرکت که تولید N95 ماسک ماسک. Michael Bowen, معاون اجرایی رئیس جمهور از اعتبار Ameritech ایمیل فرستاده شده و با روشن بارها و بارها با شروع در اواخر ماه ژانویه است. بون ارائه شده به خم کردن خط تولید است که بیکار نشسته در حالی که هشدار داد که جهان عرضه ماسک بود که جامعی توسط کشورهای دیگر است. روشن گفت: در شکایت خود که آن را در زمان پنج هفته به حرکت فدرال بوروکراسی.

نوشته شده در شهادت به کمیته بون گفت: روشن و دیگر بردا مدیران او می خواهم با کار کرده قبلا همه می خواستم برای رسیدگی به یک مشکل مزمن و نه به اندازه کافی ماسک در دولت ذخایر "اما به نظر من نمی باید به اندازه کافی قدرت."

پس از حملات تروریستی سپتامبر. 11, 2001 امریکا گفته بود که محدود "دولتی 'سوله' پاره شده بود ، به طوری که های مختلف سازمان های فدرال می تواند با هم کار کنند برای امنیت ملی" بون اضافه شده است. "اما من نمی بینم شواهد آن است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن