مجازی حرفه ای پنل گزینه ای حتی در میان همه گیر

لوول — برق خوزه مورالس مشترک با دانشجویان همان چیزی که او گفته دوستان و خانواده خود علاقه مند در این زمینه خود

توسط ATSHNEWS در 6 خرداد 1399

لوول — برق خوزه مورالس مشترک با دانشجویان همان چیزی که او گفته دوستان و خانواده خود علاقه مند در این زمینه خود را.

"وجود دارد یک مسیر. وجود دارد یک شغل جدید," او گفت:. "آره شما باید به کار سخت اما در پایان آن را در یک جاده صاف."

این پیام رفت و به لوول دانش آموزان شرکت کننده در اخیر مجازی حرفه ای پنل میزبانی بالا بردن انگلستان در همکاری با پروژه یاد لوول دبیرستان بگیرید و یاد دهید و پسران & دختران باشگاه بیشتر لوول.

"این یک راه برای دانش آموزان به احساس دارند و امیدواریم در آینده خود گفت:" LZ Nunn, مدیر اجرایی پروژه یاد بگیرند.

این تازگی مجازی پانل تشکیل افراد مشغول به کار در معاملات مراقبت های بهداشتی اجرای قانون و بیشتر به بحث در مورد مواضع خود و دانش آموزان پاسخ سوالات.

اولین پنل برگزار شد در آوریل 22 کشید و 25 نفر از لوول بالا لوول حرفه ای آکادمی و بیشتر لوول ویژگی های مدرسه بالا است. پانل متمرکز بر افراد شاغل در معاملات: راشل Polizzotti از Polizzotti لوله کشی گرمایش&; کلی و دیو هوبارت از هوبارت گرمایش و تهویه مطبوع; و مورالس یک کارگر ماهر برق.

اشعیا Delacruz ارشد در لوول بالا گفت: او بیشتر زده توسط سخنرانان با تجربه در حال اجرا کسب و کار خود را.

"آنها را نگه داشته و آنها را نمی کند," او گفت:. Delacruz بخشی از نظارت و حرفه ای برنامه Elevate جدید انگلستان اجرا می شود در لوول بالا است.

دانش آموزان پرسش و پاسخ در مورد آموزش و چالش های در حال اجرا کسب و کار خود را.

اشلی ریس جاده شوید ارشد در لوول بالا نیز حضور داشتند.

"من تحت تاثیر قرار گرفته بود که آنها گفتند: شما می توانید یادگیری اصول اولیه در حدود یک سال و پس از آن شما می توانید یک شاگرد و کسب اطلاعات بیشتر با یک فرد با تجربه" ریس جاده شوید گفت: در یک بیانیه ارائه شده از طریق پروژه یاد بگیرند. "این یک فرصت عالی برای افرادی که نمی خواهید به رفتن به کالج."

رئا Gordon, مدیر اجرایی, بالا بردن, جدید, انگلستان گفت: سازمان اختصاص داده شده به کمک به جوانان شهری توسعه برنامه های حرفه ای و ایجاد ارتباط با کسب و کار و حتی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"بررسی امکانات حرفه ای دارای مزایای بسیاری برای دانش آموزان," او نوشت: در یک ایمیل. "آن را می سازد شخصیت و اعتماد به نفس خود ارزش و رشد شخصی است. آن را نیز به آنها می دهد احساس از امید برای آینده است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن