Vindman بازنشستگی از ارتش وکیل مقصر تهمت

توسط جیل COLVIN و لولیتا C. BALDORواشنگتن (AP) — ستوان سرهنگ الکساندر Vindman ملی امنیت مشاور که نقشی محوری در

توسط ATSHNEWS در 18 تیر 1399

توسط جیل COLVIN و لولیتا C. BALDOR

واشنگتن (AP) — ستوان سرهنگ الکساندر Vindman ملی امنیت مشاور که نقشی محوری در جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را استیضاح مورد اعلام بازنشستگی خود را از ارتش در روز چهارشنبه در یک داغدار بیانیه ای که متهم به رئیس جمهور در حال اجرا یک "کمپین از قلدری و ارعاب و تلافی."

در این بیانیه از وکیل David ماشین کار گفت: Vindman ترک ارتش پس از بیش از 21 سال پس از آن ساخته شده بود روشن "که آینده خود را در نهاد او وحی خدمت را برای همیشه محدود شود."

"از طریق یک کمپین از قلدری و ارعاب و تلافی رئیس جمهور ایالات متحده اقدام به نیروی LTC Vindman را انتخاب کنید: بین پیوستن به قانون و یا خشنود جمهور. بین تجلیل سوگند خود را و یا حفاظت از خود را حرفه ای. بین حفاظت از خود را ارتقاء و یا ارتقاء سربازان همکار خود" خواندن این بیانیه برای اولین بار به دست آمده توسط سی ان ان.

Vindman نام در ارتقاء لیست ارسال شده به وزیر دفاع علامت Esper در اوایل این سال به گفته یک مقام آمریکایی آشنا با این موضوع. اما این لیست به تعویق افتاد, هفته به این دلیل که کاخ سفید خواست برای بررسی Vindman. پنتاگون را بررسی و متوجه شد که هر گونه پیشنهاد از سوء رفتار بود و بی اساس است.

این مقام گفت: لیست خشمگین به Esper حدود یک ماه پیش اما دوباره به تعویق افتاد. رسمی صحبت می کرد به شرط ناشناس ماندن به بحث داخلی مذاکرات.

Pressman در ادامه می گویند که Vindman "آنچه را که قانون او را مجبور به انجام و برای که او را اذیت رئیس جمهور و پروکسی."

"LTC Vindman را میهن پرستی" او گفت: "هزینه کرده است او کار خود را. امروز کشور ما از دست می دهد و یک سرباز اختصاص داده شده اما از آن است که وقت را بر همه ما را به اطمینان حاصل شود آن را از دست دادن نیست و ارزش او نشان دهنده."

کاخ سفید و پنتاگون بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

مغلوب ساختن پیشی جستن در فوریه سرنگون Vindman از کار خود را در شورای عالی امنیت ملی که در آن او به عنوان یک متخصص در اوکراین, تنها دو روز پس از رئیس جمهور را تبرئه توسط سنا. Vindman وکیل گفت: پس از آن که مشتری خود را گفته شده بود به ترک در اقدامی تلافی جویانه برای "گفتن حقیقت است."

Vindman را دوقلو برادر سرهنگ سرهنگ یوگنی Vindman نیز خواسته به ترک شغل خود به عنوان یک کاخ سفید وکیل. هر دو نفر reassigned به ارتش.

Vindman شهادت بود که او فکر نمی کنم آن را "مناسب" برای مغلوب ساختن پیشی جستن به "خواست که یک دولت خارجی بررسی" معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن و کار برای شرکت انرژی Burisma در اوکراین است. و او گفت: استیضاح محققان که او دو بار نگرانی خود را به دولت فشار به اوکراین بررسی Bidens.

پس ارشد پنتاگون رهبران اصرار داشت که Vindman نمی خواهد هر گونه مقابله به مثل به عنوان یک نتیجه از شهادت. در گفتگو با خبرنگاران در نوامبر Esper گفت: این بخش برای حمایت از خبرچین.

Vindman "نباید هیچ ترس از اقدامات تلافی جویانه. که DOD موقعیت" Esper گفت:, و اضافه کرد که او به صراحت رد پیشنهادات است که سرباز حرفه ای بود. او گفت که او تا به حال صحبت با ارتش, منشی, رایان مک کارتی در مورد این موضوع.

مک کارتی در ماه فوریه گفت که Vindman بود و نه در دست بررسی بود که خدمت در ارتش ستاد کار و رفتن به ارشد سرویس در تابستان.

در آوردن شهادت Vindman نیز صحبت از خانواده اش داستان و پدرش آوردن آنها به آمریکا از اتحاد جماهیر شوروی زمانی که او یک کودک خردسال.

"پدر من اینجا نشسته امروز در کنگره صحبت کردن به ما مقامات منتخب اثبات است که شما تصمیم درست 40 سال پیش به ترک اتحاد جماهیر شوروی و به اینجا می آیند به ایالات متحده آمریکا در جستجوی یک زندگی بهتر برای خانواده ما," او شهادت دادند. "نگران نباش من خوب خواهد بود برای گفتن حقیقت است."

این سرهنگ که خدمت کرده در عراق و بعد از آن به عنوان یک دیپلمات به تن لباس خود را پر از مدال از جمله قلب بنفش.

هنگامی که یک سرباز درخواست بازنشستگی باید آن را تایید توسط ارتش منابع انسانی فرماندهی و به طور معمول می تواند ماه به روند قبل از این که فرد در واقع برگ نظامی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب