شب زنده داری برای 36 Sask. کارگران کشته در کار برگزار می شود عملا

محتوای مقاله در ادامه"2018 شد بسیار بد سال برای مرگ و میر در استان ما تا به حال در مجموع 48" او گفت:. "اگر ما

توسط ATSHNEWS در 9 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

"2018 شد بسیار بد سال برای مرگ و میر در استان ما تا به حال در مجموع 48" او گفت:. "اگر ما نگاهی به میانگین پنج ساله, Saskatchewan در رتبه بالاترین در میان استان ها ."

که پنج سال به طور متوسط از سال 2014 تا 2018 قرار می دهد ساسکاچوان آسیب های مربوط به مرگ و میر در 5.1 در هر 100,000 کارگر. دوم بالاترین نرخ در میان استان شد آلبرتا با 3.8.

REGINA, SASK : January 21, 2020 -- Saskatchewan Federation of Labour president Lori Johb speaks during a Unifor rally being held outside the Co-op Refinery Complex on Fleet Street in Regina, Saskatchewan on Jan 21, 2020. BRANDON HARDER/ Regina Leader-Post
ساسکاچوان فدراسیون کار رئیس جمهور لری Johb صحبت می کند در طول یک Unifor رالی برگزار می شود در خارج از Co-op پالایشگاه مجتمع در خیابان فلیت در Regina, Saskatchewan در ژانویه 21 سال 2020 است. براندون سخت تر/رجینا رهبر-پست

لری Johb رئیس جمهور از ساسکاچوان فدراسیون کارگری (SFL) گفت: به عنوان کارگران در خط مقدم و کسانی که ضروری هستند که تحسین شبانه وجود دارد نیاز به تغییرات محسوس به خود درمان و جبران خسارت.

"کارگران در خط آتش" گفت: Johb.

این SFL خواستار 15 دلار در ساعت حداقل دستمزد در این استان است که در حال حاضر کمترین از استان.

"مردم در حال ضمن تشکر از کارگران — که آنها باید منظورم این است که آنها واقعا هستند قهرمانان — اما ما نمی بینیم حمایت های آینده راه خود را," او گفت:.

"ما باید به یاد داشته باشید در این هنگام این است که بیش از همه, چگونه حیاتی آن است که آنها رفت و به کار روزمره است."

alsalloum@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن