جانبازان سمت چپ در برزخ به عنوان ویروس بازدید نازی شکست سالگرد

توسط RAF CASERTبروکسل (AP) — در روز جمعه 75 سالگرد پایان جنگ جهانی دوم در اروپا صحبت از جنگ در جریان است دوبار

توسط ATSHNEWS در 19 اردیبهشت 1399

توسط RAF CASERT

بروکسل (AP) — در روز جمعه 75 سالگرد پایان جنگ جهانی دوم در اروپا صحبت از جنگ در جریان است دوباره — این بار علیه یک بیماری است که به کشته شدن حداقل یک چهارم از یک میلیون نفر در سراسر جهان است.

به جای رژه اذکار و یکی از آخرین هورا برای جانبازان در حال حاضر عمدتا در دهه نود آن زمان از coronavirus مستند و تنهایی با خاطرات تلخ و شیرین گاهی با طولانی ورا Lynn آهنگ همیشه سبز در پس زمینه.

برای بسیاری از کسانی که رفت و از طریق وحشتناک 1939-1945 سال و برخوردار از صلح پس از جمعه احساس خفه کننده به عنوان هیجان پیروزی و رهایی بخش بود سه چهارم از یک قرن پیش.

___

"ما در حال جنگ هستند!"

آن را مانند صدا گریه از گذشته bellicose عصر یا یک فیلم هالیوودی اما به جای آن رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی صحبت در مارس 16, ملی, آدرس. او با استفاده از عبارت "ما در جنگ" شش بار به تاکید تهدید COVID-19 به کشور خود را به عنوان او اعلام کرد یک مستند نزديك بی سابقه پس از جنگ جهانی دوم در آن محدودیت در آزادیهای فردی.

نزدیک به فرانسه نرماندی D-Day سواحل که در آن او مبارزه در شاید بیشترین اهمیت بعد از آن جنگ — 6 ژوئن سال 1944 فرود از سربازان متفقین در تحت اشغال نازی ها در فرانسه — سابق ارتش ایالات متحده طبیب چارلز Shay بود گوش دادن به پاکسازی.

در حال حاضر 95 گفت: surviving D-Day در 19 تدریس او در این حد است. "هنگامی که زمان می آید وجود دارد من می توانم در مورد آن انجام دهد." در عین حال پاکسازی را مقایسه نیست به طور کامل متناسب با خود را تجربه.

"جنگ جهانی دوم ایجاد شده بود توسط یک مرد دیوانه که فکر می کردم او می تواند بیش از کنترل جهان" Shay گفت. اما با ویروس "ما هنوز هم نمی دانم چرا ما در حال مرگ هستند."

منزوی در روستای خود را از Bretteville-l'Orgueilleuse میان بنفش ویستریا و صورتی peonies او احساس سرخوردگی در همه لغو است که نمی خواهد اجازه دهید او را ببینید همکار جانبازان در ساحل اوماها در هفته آینده — پیری دوستان او ممکن است هرگز دوباره.

بنابراین در سراسر جهان با راهپیمایی اوراق از مسکو به لندن و ایالات متحده است.

___

"ما در گذشته باقی مانده جانبازان"

حس مشتاق سودا آویزان به عنوان یک سنگین ردای تیره بیش از کشورهایی است که پیروز شدند و در سال 1945.

در چند مناطق VE روز جشن با بیشتر شور از در اتحاد جماهیر شوروی سابق که ارتش سرخ پرداخت وحشتناک تلفات قبل از دستیابی به موفقیت نهایی به برلین. هشت ساعت در مناطق شرق نرماندی والنتینا Efremova, 96, زندگی در میان یادگاری از جنگ بزرگ میهنی زمانی که او یک پرستار مراقبت از خط مقدم سربازان شوروی.

او هنوز لباس برای مناسبت و حمل chestful از مدال.

او بیش از حد بوده است شمارش را بر روی چیزی بهتر است تا در اواخر زندگی خود و ویرانی در شانس بودن قادر به حضور در برخی از آخرین شایسته مراسم است.

"ما در گذشته باقی مانده جانبازان. ما قادر نخواهد بود برای جشن 80 سالگرد," او گفت:.

___

"خطر نمی آمد از هوا تنفس می کنیم"

برخی می گویند امروز نسل جوان باید با قرار دادن همه چیز به چشم انداز که تاسف خود را مستند سختی مانند بسته آرایشگران, رستوران ها, کافه ها و سالن های ورزشی. بسیاری هنوز کامل یخچال و عجیب و غریب دست کشیدن بر روی درب به احتمال زیاد خواهد چیزی شوم تر نسبت به سفارش آنلاین و تحویل.

مقایسه و کنتراست که با مارسل Schmetz و Myriam Silberman. از طریق یک پیچ و تاب و جغرافیایی سرنوشت Schmetz خانواده خانه بخشی از خاک آلمان به عنوان نازی ها حمله بلژیک و اگر چه او بیش از حد جوان برادرش هانری در 17 بود برای پیوستن به ارتش آلمان — یک پتانسیل حکم اعدام است.

"بنابراین ما موفق شد مخفیگاه او را در خانه در حالی که ما تا به حال سربازان آلمانی در اطراف خانه ما عملا در هر روز است. او باقی ماند قفل شده بود که برای یک سال و نیم" Schmetz گفت:

او در حال حاضر اجرا می شود یک موزه جنگ با همسرش ماتیلد که در آن بخشی از نبرد برآمدگی هیتلر آخرین پیشنهاد برای تغییر جزر و مد از جنگ صورت گرفت و او را دوباره ایجاد خانواده قدیمی اتاق که در آن یک مانکن لباس هانری نشسته است. اما آنچه قرار بود برجسته سال است که در حال حاضر صرف در انزوا در shut-down موزه.

این جریان بعد از جنگ مقایسه به خصوص دریچه های شبکه ای با 82 سال Myriam Silberman که به عنوان یک بچه بود برای پنهان کردن تحت یک هویت جعلی در بلژیک جنوب شهر مونس برای سه سال چرا که او یهودی است. اگر کشف او به احتمال زیاد باید تبعید شده و به قتل رسیدند.

"نسل امروز ممکن است فکر می کنم که وجود دارد این است که شاید یک لینک اما این غیر قابل مقایسه است," او گفت:. "من پنج سال, اما من می تواند به عنوان خطر نمی آمد از هوا تنفس می کنیم. خطر آمد از پتانسیل خائن ... ما زندگی می کردند با یک ترس دائمی حتی به کودکان است."

___

"شراب. شراب قرمز — VINO ROSSO!"

در میان نومیدی از همه گیر برخی از جانبازان هنوز هم می دانم که چگونه به پیروزی که در سال 2020 جنگ بیش از حد الکی مقایسه یا نه. نگاهی به تونی Vaccaro, 97. او پرتاب شد به جنگ جهانی دوم با 83 Infantry division, که, مبارزه, مثل چارلز Shay در نرماندی و پس از آن آمد به Schmetz آستان برای نبرد Bulge. در بالای نظامی خود را از دنده او همچنین انجام یک دوربین و تبدیل به یک مد و مشهور عکاس پس از جنگ.

COVID-19 او در ماه گذشته. مثل همه چیز در زندگی بد انداخت در او را تکان داد و آن را خاموش و نسبت بقای خود به دشت "فورچون".

اما برای طول عمر است که اجازه می دهد او را به جشن سالگرد 75 بعد از اینکه او یک توضیح متفاوت است. "شراب" او گفت: از خود کوئینز نیویورک ، "شراب قرمز — Vino Rosso."

___

ویرجینیا مایو و علامت کارلسون contrbuted از Thimister-Clermont, بلژیک, Danica Kirka از لندن, Sylvain Plazy از بروکسل روم Katukov از یاکوتسک روسیه و ریچارد درو از نیویورک ،

___

دنبال AP پوشش به مناسبت سالگرد 75 از پایان جنگ جهانی دوم در اروپا در https://apnews.com/WorldWarII

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن