بازیگر کهنه Rishi Kapoor دور می گذرد

بمبئی: درست یک روز پس از همه کاره بازیگر Irrfan Khan, گذشت, بالیوود از دست دیگر بازیگر کهنه به عنوان Rishi Kap

توسط ATSHNEWS در 11 اردیبهشت 1399

بمبئی: درست یک روز پس از همه کاره بازیگر Irrfan Khan, گذشت, بالیوود از دست دیگر بازیگر کهنه به عنوان Rishi Kapoor پیشنهاد نهایی خود را, خداحافظی در یک بیمارستان بمبئی امروز 8.45 هستم.

67 سال بازیگر بستری شد به آقا HN تکیه بنیاد بیمارستان بمبئی روز چهارشنبه پس از او نگه داشتن هست. Rishi Kapoor جان سالم به در با همسر خود Neetu و پسر رانبیر هر دو بازیگران و دختر Ridhima.

"عزیز ما Rishi Kapoor گذشت مسالمت آمیز در 8.45 صبح در بیمارستان امروز پس از دو سال مبارزه با leukaemia. پزشکان و کادر پزشکی در بیمارستان گفت که او نگه داشته و آنها را سرگرم به گذشته" خانواده در بیانیه ای گفت.

"او باقی مانده خوشگذران و مصمم به زندگی را به کمال حق را از طریق دو سال از درمان در سراسر دو قاره است. خانواده و دوستان و مواد غذایی و فیلم های باقی مانده تمرکز خود را و هر کس که او را ملاقات نمود در این زمان بود شگفت زده در چگونه او اجازه نداد که بیماری خود را بهتر از او," بیانیه ای گفت:.

Rishi Kapoor شد مبتلا به سرطان در سال 2018 زیر که او در نیویورک برای نزدیک به یک سال تحت درمان. او در بازگشت به هند در ماه سپتامبر سال گذشته است. پست بازگشت به هند کاپور بهداشت بارها در تمرکز. در ماه فوریه کاپور بود در بیمارستان بستری و دو بار با توجه به مسائل مربوط به سلامت.

نسل سوم بازیگر, Rishi Kapoor, دوم پسر بازیگر راج کاپور و نوه Prithviraj کاپور. او شروع به کار خود را به عنوان یک کودک هنرمند در "Mera Naam Joker' (1970) که او موفق به دریافت جایزه ملی. به عنوان یک بزرگسال شخصیت او اولین فیلم او "بابی" در سال 1973. کاپور در رفت و به عمل در بیش از 90 فیلم در چهار دهه آینده. او در گذشته دیده در '102 نه' co-با بازی آمیتا باچان که در آن دومی بازی Rishi کاپور صد ساله پدر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن