Vape قانون دیده می شود به عنوان تقویت 10 میلیارد دلار غیر قانونی در بازار

بوستون – در پاسخ به این دولت را غیر قانونی دخانیات نیروی کار درخواست برای ورودی چگونه عضو آن سازمان باید در مو

توسط ATSHNEWS در 15 خرداد 1399

بوستون – در پاسخ به این دولت را غیر قانونی دخانیات نیروی کار درخواست برای ورودی چگونه عضو آن سازمان باید در مورد اجرای قانون جدید محدود کردن فروش محصولات توتون و تنباکو طعم دار تعداد انگشت شماری از بازنشسته اجرای قانون و مقامات نظارتی که در حال حاضر روابط به شرکت های دخانیات در روز چهارشنبه به جای خواست نیروی کار به فشار برای لغو این قانون است.

این قانون که به تصویب رسید در ماه نوامبر و در زمان اثر کامل در دوشنبه ساخته شده ماساچوست اولین ایالتی در این کشور به منع فروش خرده فروشی از طعم vaping محصولات و طعم توتون و تنباکو محصولات از جمله منتول سیگار. طعم توتون و تنباکو را به طور کامل نمی تواند ممنوع در ماساچوست; آن اجازه خواهد داشت برای فروش به طور انحصاری برای سایت مصرف در دولت 26 مجوز سیگار کشیدن میله های زندان. قانون جدید همچنین تحمیل 75 درصد مالیات مالیات غیر مستقیم در vaping محصولات.

اما خیلی از شهادت در این جلسه از اداره درآمد را غیر قانونی دخانیات نیروی کار متمرکز بر افزایش غیرقانونی فعالیت بازار خواهد شد که در نتیجه از ساخت و فروش محصولات محبوب مانند منتول سیگار غیر قانونی است. نیروی کار خود به این نتیجه رسیدند که قانون جدید منجر به "افزایش قاچاق فعالیت و بازار سیاه خرید و فروش."

"من نگران هستم که با قرار دادن یک بار اضافه و آماده سازی اجرای قانون با اجرای طعم توقیف را تنها ایستاده به ایجاد یک جدید قابل توجه بازار سیاه این شامل هر دو کراس مرزهای قاچاق و تقلبی توتون و تنباکو گفت:" چارلز Giblin بازنشسته نماینده ویژه مسئول نیوجرسی خزانه داری را به اداره تحقیقات جنایی.

Giblin اشاره کرد او با این نسخهها کار با Altria مشتری خدمات و گذاشته برای نیروی کار چه او گفت که سازمان های اجرای می توانید انتظار در حال حاضر که قانون گرفته شده اثر است.

"در شروع کار شما شروع به دیدن یک افزایش بین ماساچوست و نیوهمپشایر در قاچاق و واردات غیر قانونی از طریق اینترنت از تقلبی با طعم سیگار از کشورها از جمله چین و پاراگوئه. آنها را به موشک وار رفتن تقریبا فوق العاده بلافاصله," او گفت:. "یکی دیگر از دست کم گرفت منبع خواهد بود کانادا اولین کشور, رزرو, تولید کنندگان سیگار کسانی هستند که نه قوی."

هر چند بسیاری از ورودی آمد و از مردم و یا گروه های مخالف به قانون مارک Hymovitz از انجمن سرطان آمریکا سرطان اقدام شبکه خواسته است که نیروی کار حفظ بهداشت عمومی در جلو و مرکز آن را به عنوان نظر بهترین راه برای اجرای قانون است.

"در حالی که تلاش برای دور زدن توتون و تنباکو قوانین ممکن است تاثیر اقتصادی — و ما در مورد شنیده ام که برای امروز — هر تنباکو محصول دارای سلامت عمومی تاثیر و روشن است که تاثیر اقتصادی," او گفت:. "در واقع ماساچوست هنوز هم صرف بیش از 4 میلیارد دلار در سال در توتون و تنباکو مربوط به هزینه های مراقبت های بهداشتی و کسانی که هزینه های است که هر ماساچوست ساکن است و تحمل بار. که درآمد از دست رفته است که همه ما باید در نظر بگیرید و تمام تمرکز بر روی."

غنی Marianos که در خدمت 27 سال در ایالات متحده آمریکا اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره گفت: وظیفه نیروی که غیر قانونی تجارت توتون و تنباکو در امتداد بزرگراه بین ایالتی 95 در سواحل شرق است 10 میلیارد دلار در صنعت است که در حال حاضر مشغول به کار برای پر کردن خلاء ایجاد شده توسط ماساچوست' قانون جدید.

"ما از تاریخ می دانیم در ایالات متحده است که ممنوعیت ایجاد مقدار زیادی از جرم و جنایت و مشکلات و مسائلی که بر ما از لحاظ مالی از لحاظ مالی و از لحاظ مشکلات درون جامعه" او گفت:.

در نامه ای در ماه گذشته به ماساچوست Chiefs of Police Association و ماساچوست عمده City Chiefs of Police, Marianos گفت که ماساچوست است که در میان پنج کشور به صورت غیرقانونی واردات توتون و تنباکو و همسایه نیوهمپشایر دومين صادر کننده قاچاق دخانیات در کشور است.

Marianos گفت که بوستون تجمع در پاییز گذشته که او "کار[s] با تولید کنندگان به دلیل من اعتقاد دارم که در آنها" و گفت: در شهادت به کانزاس مقننه که او با این نسخهها کار به عنوان یک مشاور برای یک شرکت تابعه از شرکت دخانیات رینولدز آمریکا, Inc. گفت: وظیفه نیروی شنبه که نزدیکی به نیوهمپشایر فراهم می کند فرصت را به جرم و جنایت سازمان یافته.

"اگر من یک پسر بد و من به نیوهمپشایر و من را پر کنید تا ماشین زیاد سیگار منتول و من آنها را به ماساچوست به فروش ... من می توانید از $10,000 در سود" او گفت:. "و این در حال انجام است در تمام طول روز با جرم و جنایت سازمان یافته توسط باندهای توسط قاچاقچیان مواد مخدر و حتی تروریست ها. این یک کار پر سود کسب و کار جنایی."

در تازه ترین گزارش سالانه ثبت در فوریه دخانیات غیر قانونی نیروی کار به این نتیجه رسیدند که "مشکل از دخانیات غیر قانونی قاچاق گسترده است و نیاز به معنی سیاست عمل در سطح دولت به طور موثر کنترل و در نهایت آن را شکست."

مستقیم ترین خواستار قانون به لغو آمد از کن ویلیامز بازنشسته برککتن کارآگاه قتل و مایکل LaFaive, مدیر ارشد, سیاست مالی در میشیگان بر اساس Mackinac مرکز سیاست عمومی.

"درخواست دولت برای لغو این ممنوعیت سیگار منتول حداقل و محوری تلاش در جهت ثابت و پیشگیری از توقف برنامه ها. بهترین راه برای مقابله با قاچاق کالا و ارز است که به خشک کردن بازار برای آن" LaFaive گفت.

در طول جلسه کارگروه co-صندلی Marikae توی یادآوری نظر که وظیفه نیروی درک و اجرای آن مسئولیت و بود که به دنبال "یک مسیر رو به جلو" برای بهترین اجرای قانون به جای بحث آن میدهند.

Hymovitz همچنین اشاره کرد که بسیاری از استدلال در برابر قانون خود به خود ساخته شد و به عنوان نماینده مجلس بود که با توجه به محدودیت های پاییز گذشته.

"و خوشبختانه تمام حقایق بودند نگاه کرد همه طرف شنیده می شد از این فواید برنده در پایان," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن