ما آمار بیکاری 11 درصد اما جدید آتن در حال انجام

توسط کریستوفر RUGABERواشنگتن (AP) — ایالات متحده نرخ بیکاری کاهش یافت و به 11.1 درصد در ماه ژوئن به عنوان اقتص

توسط ATSHNEWS در 13 تیر 1399

توسط کریستوفر RUGABER

واشنگتن (AP) — ایالات متحده نرخ بیکاری کاهش یافت و به 11.1 درصد در ماه ژوئن به عنوان اقتصاد افزود: جامد 4.8 میلیون شغل, دولت گزارش روز شنبه. اما این کار-بهبود بازار در حال حاضر ممکن است متزلزل زیرا از یک دور جدید از تعطیلی و اخراج باعث تجدید حیات coronavirus.

در حالی که نرخ بیکاری پایین بود از 13.3 درصد در ماه مه آن است که هنوز هم در افسردگی دوران سطح. و داده ها جمع آوری شد و در هفته دوم ماه ژوئن فقط قبل از اینکه تعدادی از کشورها شروع به عقب و یا تعلیق reopenings از اقتصاد خود را به سعی کنید به ضرب و شتم به ویروس.

"این یک بیت از یک مورخ لحظهای در این مرحله گفت:" جسی ادگورتون یک اقتصاددان در J. P. Morgan Chase.

خبر آمد که تعدادی از تایید عفونت در هر روز در ایالات متحده افزایش یافت و به تمام زمان بالا از 50,700 بیش از دو برابر بیش از ماه گذشته با توجه به تعداد نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

سنبله محور عمدتا در جنوب و غرب به رهبری ایالات مانند کالیفرنیا و تگزاس و آریزونا و فلوریدا به دوباره نزدیک و یا در غیر این صورت سرکوب دوباره روی میله, رستوران, سینما, تئاتر, سواحل و استخرها پرتاب برخی از کارگران از کار برای بار دوم.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: شغل گزارش نشان می دهد اقتصاد است "خروشان پشت" هر چند او اذعان کرد هنوز هم وجود دارد مناطقی که "ما در حال قرار دادن شعله های آتش" از ویروس.

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن پاسخ داد: "درست مثل ماه گذشته رئیس جمهور تهمت اتحاد مشخصی توپ ساخته شده و این در مورد او. او به نظر نمی رسد به درک او نیست حتی در 50-خط محوطه."

اقتصاددانان انتظار بهبودی را طولانی تر از مغلوب ساختن پیشی جستن خوش بینی با نرخ بیکاری به احتمال زیاد در نزدیکی دو رقمی سطح تا پایان سال.

"حتی به عنوان ما حرکت به نیمه دوم سال تعداد زیادی از مردم هنوز هم به دنبال کار گفت:" اریک Winograd ارشد ایالات متحده اقتصاددان در asset manager AllianceBernstein.

از خاموش شدن ناگهانی بیش از دو هفته گذشته منعکس خواهد شد در ماه جولای نرخ بیکاری گزارش منتشر خواهد شد در اوایل ماه اوت.

در حالی که بازار کار بهبود یافته و در ماه ژوئن برای دومین ماه متوالی وزارت کار گزارش داد که ایالات متحده تا به جبران تنها در حدود یک سوم از عظیم 22 میلیون شغل از دست رفته در طول مستندات این بهار.

اخراج هنوز هم در حال اجرا بالا: تعداد آمریکایی هایی که کاربردی برای مزایای بیکاری کاهش یافت و تنها کمی در هفته گذشته به 1.4 میلیون, با توجه به دولت است. هر چند این رقم در هفته کاهش یافته است به طور پیوسته از اوج در ماه مارس آن است که هنوز هم فوق العاده بزرگ با تاریخی استانداردهای.

و تعداد کل افراد نقاشی مزایای بیکاری همچنان در ملاحظه 19 میلیون.

ایالات متحده میزان بیکاری در ماه ژوئن رانده شد و عمدتا توسط شرکت های یادآوری کارگران که تا به حال گذاشته شده در طول گسترده کسب و کار خاموش شدن ناگهانی در سراسر کشور است.

در شوم روند موجود در وزارت کار گزارش تعدادی از آمریکایی ها گفت که آنها از دست داده بود شغل خود را به طور دائم افزایش 600,000 ماه گذشته به حدود 2.9 میلیون نفر است.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک به خصوص آنهایی که در حال بستن برای خوب حتی اگر مستندات را تا حد زیادی برداشته شده است.

اریک هرست, یک استاد اقتصاد در دانشگاه شیکاگو گفت: بسیاری از رستوران ها و سالن های ورزشی نمی تواند زنده ماندن عامل در نیمی از ظرفیت و مشتریان در حال رفتن به دقت و تا زمانی که یک واکسن.

"ما نمی خواهیم که به ما برش مو تا آنجا که ما استفاده می شود به" هرست گفت. "ما نمی خواهید به بیرون رفتن برای غذا خوردن تا آنجا که ما استفاده می شود."

فرد Wellman پنج کارکنان خود را نهایی حقوق جمعه به عنوان او می بندد پایین روابط عمومی شرکت tidesmart global. او قادر به دریافت یک کسب و کار کوچک وام از دولت اما این کافی نیست.

او معمولا طبل تا بسیاری از کسب و کار خود را در کنفرانس ها و سمینارها و سایر فرد در حوادث. اما "اگر مردم نیست در ملاقات با فرد اگر مردم نیست برگزاری رویدادهای شما نمی توانید یک فرصت برای معاشرت," او گفت:.

این کار دستاوردهای دو ماه گذشته را تا حدودی ناشی از سطح بی سابقه ای از هزینه های دولت از جمله $1,200 امداد چک بیش از 500 میلیارد دلار در کمک های مالی به کسب و کارهای کوچک و اضافی 600 دلار در هفته در مزایای بیکاری.

پرداخت آن را فعال کنید میلیون ها نفر از آمریکایی ها برای پوشش اجاره و لوایح دیگر. در عین حال کسانی که برنامه های در حال انقضای یا باطله ، اضافی $600 در بیکاری به پایان می رسد ژوئیه 31.

"ما می توانید ببینید صخره عظیمی گفت:" جولیا Pollak کار اقتصاددان در ZipRecruiter. "کسانی که گسترش مزایای منقضی جدید استخدام کرده است واقعا برداشت."

کنگره بحث دیگری امداد بسته است. وزیر خزانه داری استیون Mnuchin روز پنجشنبه گفت او از چیزی است که "خیلی بیشتر هدفمند" به کسب و کار است که به آن نیاز دارید.

هتل ها, رستوران ها, کافه ها و قمار اضافه 2.1 میلیون شغل در ماه گذشته بیشتر از هر صنعت است. خرده فروشان به دست آورد 740,000.

در حالی که کاهش نرخ بیکاری در ماه ژوئن برای تمام گروه ها در آن کاهش یافته و سریع برای سفید پوستان نسبت به سیاه پوستان و یا Latinos. این نرخ در میان مردم سفید بود 10.1%. سیاه بیکاری کاهش یافت و به 15.4 درصد از 16.8%. در میان لاتین تبارها بیکاری کاهش یافته و به 14.5% از 17.6%.

تعدادی از گذاشته شدن کارگران به دنبال مزایای بیکاری افزایش یافت در هفته گذشته در تگزاس و آریزونا و تنسی است. آن کاهش یافت و در کالیفرنیا بود اما در نزدیکی 280,000. که بیش از تعداد افرادی که به دنبال مزایای بیکاری در کل کشور قبل از وقوع در زمان برگزاری در ماه مارس است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن