ما مقامات بهداشت برآورد 20M آمریکایی که تا به حال ویروس

توسط ZEKE میلر و MARILYNN MARCHIONEواشنگتن (AP) — مقامات ایالات متحده تخمین می زنند که 20 میلیون آمریکایی ها آ

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

توسط ZEKE میلر و MARILYNN MARCHIONE

واشنگتن (AP) — مقامات ایالات متحده تخمین می زنند که 20 میلیون آمریکایی ها آلوده شده است با کروناویروس پس از آن برای اولین بار در ایالات متحده وارد این معنی که اکثریت قریب به اتفاق جمعیت حساس باقی مانده است.

دوشنبه برآورد حدود 10 بار به عنوان بسیاری از عفونت به عنوان 2.3 میلیون نفر که تایید شده اند. مقامات طولانی شناخته شده است که میلیون ها نفر از افراد آلوده بدون دانستن آن است که بسیاری از موارد در حال از دست رفته به دلیل شکاف در تست.

خبر می آید به عنوان برگ برنده دولت با این نسخهها کار برای tamp پایین در سراسر کشور نگرانی در مورد COVID-19 همه گیر که حدود ده متحده شاهد افزایش نگران کننده بوده است.

دولت همچنین به نظر می رسد به آن علمی کارشناسان قبل از عمومی بیشتر به عنوان آن را در تلاش برای کاستن از نگرانی در مورد بیماری همه گیر در حالی که متحده شروع بازگشایی. از اواسط ماه مارس زمانی که دولت شروع تأکید کرد که باید به اقتصاد در حال حرکت دوباره پانل کارشناسان بهداشت عمومی شده اند به مراتب کمتر قابل مشاهده از این بیماری همه گیر را اوایل هفته.

بیست میلیون عفونت بدان معنی است که حدود 6 درصد از ملت 331 میلیون نفر آلوده شده اند.

"روشن است که بسیاری از افراد در این کشور هنوز هم حساس" دکتر رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: در تماس با خبرنگاران پنج شنبه. "بهترین برآورد ما در حال حاضر است که برای هر موردی که گزارش شده است در واقع دارد از 10 بیشتر عفونت."

قبلا CDC مقامات و ملت های عفونی-بیماری, متخصص, Dr. Anthony Fauci, باید گفت که به عنوان بسیاری از آنجا که 25 درصد از افراد آلوده ممکن است علائم.

"وجود دارد تعداد زیادی از مردم که هنوز آسیب پذیر گفت:" دکتر جاشوا journal club, معاون دین در Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health. "آن هنوز باقی مانده است یک برنامه به طور بالقوه کشنده بیماری است. این یک رول از تاس برای هر کسی که می شود این بیماری است. همچنین شما نورد تاس برای افراد دیگر که شما ممکن است این ویروس به."

جدید برآورد بر اساس CDC مطالعات انجام شده از نمونه خون جمع آوری شده در سراسر کشور — برخی توسط CDC و دیگران از خون کمک های مالی و دیگر منابع. بسیاری از عفونت نمی شد در آزمایش اولیه زمانی که منابع محدود شد و مقامات فدرال و اولویت بندی تست برای کسانی که با علائم.

مقامات دولت با اشاره به اطلاعات جدید برای کاستن از نگرانی عمومی این ادعا که وجود دارد در حالی که قابل توجه بوده است خوشه آنها شیوع خوبی در دست است. آنها نگهداری آنها در تلاش برای به حداقل رساندن بحران بهداشت عمومی اما گفت که این کشور در به طور قابل توجهی متفاوت با ویروس در حال حاضر از زمانی که ایالات متحده در گذشته شاهد مشابه عفونت اعداد در اواسط ماه آوریل زمانی که تست زیرساخت های ضعیف تر بود. مقامات صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن اواخر روز چهارشنبه برای بحث درباره این موضوع با صراحت.

"این است که هنوز هم جدی" Redfield گفت: در تماس با خبرنگاران پنج شنبه. "اما من میخواهم مردم را به رسمیت شناختن است که ما در یک وضعیت های مختلف امروز از ما در ماه مارس یا آوریل" با بیشتر موارد امروز در افراد جوان است که نه به عنوان احتمال ابتلا به بیماری های جدی و یا مرگ از عفونت است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که حاضر به پوشیدن ماسک صورت در تلاش است تا بازی کردن خطر است. او گفت: جمعیت در ویسکانسین در روز پنج شنبه که دولت تا به حال انجام یک "کار باور نکردنی" مبارزه با ویروس ها و اضافه کرد که "اگر ما نمی توانیم به تست ما نمی خواهد که موارد" که نادیده شاخص های دیگر از حدی از این مشکل مانند صعودی بستری شدن در بیمارستان در برخی از مناطق.

Redfield گفت: شيوع عفونت نرخ در محدوده 1 درصد در برخی از مناطق سواحل غرب را بسیار بالاتر در شهر نیویورک است.

چند کارشناسان مستقل گفت: روش ها و مکان های نمونه برداری کلید تفسیر اعداد.

دکتر توماس Tsai, یک دانشگاه هاروارد سیاستگذاری سلامت محقق گفت: 20 میلیون معقول به نظر می رسد اما "بسیاری از این تخمین وجود داشته باشد در یک محدوده" و این مهم است که بدانید که چگونه گسترده شده است.

"این سخت است به این تفسیر فقط از یک شماره و بدون زمینه برای آن" مانند آنچه در مکان های نمونه برداری شد و این که آیا این واقعا یک تکه تصادفی از یک جمعیت و یا مناطق کم یا شيوع بالا است که می تواند انحراف نتایج.

جاستین Lessler یک محقق در دانشگاه جانز هاپکینز بلومبرگ دانشکده بهداشت گفت: 20 میلیون نفر آلوده "است که در مورد آنچه شما می خواهم انتظار می رود بر اساس مورد مرگ و میر" و تعداد مرگ و میر رخ داده است تا کنون در ایالات متحده آمریکا

با وجود phaseout روزانه کاخ سفید coronavirus جلسات دولت شده است از نزدیک نظارت بر داده ها در گسترش COVID-19 شده است و استقرار تیم از CDC برای شناسایی و بنیادی شیوع بیماری در سراسر کشور است.

یک دوجین متحده در هفته های اخیر دیده می شود نگران کننده چشم انداز مثبت در موارد جدید و همچنین در مهم تر اندازه گیری درصد موارد مثبت کشف شده در آزمون انجام شده است. هفت متحده دیده می شود بیش از 10 ٪ از آزمون دوباره مثبت است. و سخت خوشه در خورشید کمربند متحده را تحت پوشش خبری در روزهای اخیر به بهت و حیرت از مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت.

آنها نقطه به جای دقیقتر شهرستان در سطح داده ها نشان می دهد که مثبت نرخ بیش از 10 درصد در فقط 3 درصد از این کشور بوده است. در عین حال آنها اذعان دارند که برخی از مناطق با بیشترین نرخ انتقال به طور کلی پرجمعیت ترین نشان می دهد ده ها میلیون نفر از آمریکایی ها می تواند زندگی در مناطق با خونتان عفونت.

به عنوان متحده بازگشایی دولت می گوید آن است تا فرمانداران و مقامات محلی برای تعیین چگونه به پاسخ به این خوشه. تگزاس ایران با رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت به عنوان مثال قرار داده و نگه دارید در هر گام بیشتر به بازگشایی و reimposed ممنوعیت اعمال جراحی الکتیو در برخی از مناطق برای حفظ فضای بیمارستان پس از تعداد بیماران ایالت بیش از دو برابر در دو هفته.

CDC تیم های دولتی مشغول به کار هستند برای ردیابی شیوع بیماری های جدید و تقویت اقدامات حفاظتی مانند اجتماعی فاصله و ماسک پوشیدن در سخت-آمار مناطق و به یاد جمعیت های آسیب پذیر را به شدید احتیاطی. دولت می گوید که تلاش ها کمک کرده اند آهسته عفونت های جدید در کارولینای شمالی و آلاباما جایی که آنها اعزام شده بودند در اوایل این ماه.

یکی از سخت-آمار مناطق ققنوس است که در آن تهمت برگزار می شود یک رویداد جمعه با هزاران نفر از شرکت کنندگان جوان, تقریبا تمام آنها در maskless.

مقامات می گویند که طبیعت از شیوع بیماری در حال حاضر متفاوت از سال پیش, زمانی که مرگ و میر صدر بیش از 1 ، 000 در هر روز برای هفته ها و بیمارستان کشیده شد ، فراتر از ظرفیت در سراسر کشور است. جدید افزایش موارد مثبت آنها گفت: گرفتن آنچه که شده است وجود دارد. آنها می گویند آن است که در حال حاضر نشان داده به این دلیل که ایالات متحده افزایش یافته است, تست و نظارت است.

در ضمن اطلاعات مرگ و میر به طور پیوسته کاهش یافته است که باید بستری شدن در بیمارستان در همه اما چند نقاط داغ.

به مقامات دولت که تقویت فرضیه خود را که میلیون ها نفر ندانسته به حال این ویروس در اوایل این سال است. از طریق اوایل مارس فدرال دستورالعمل اولویت بندی تست علامتی برای کسانی که در معرض یک مورد مثبت و کسانی که در معرض خطر محیط.

با تست به مراتب گسترده تر در حال حاضر مقامات بر این باورند 50 درصد از موارد جدید در فلوریدا و تگزاس در میان افراد سنین 35 یا جوان و بسیاری از آنها بدون علامت است.

ایالات متحده در حال آزمایش حدود 500.000 بیماران در هر روز. بر اساس سرانه ایالات متحده رای می افتد در پشت چند کشور دیگر از جمله اسپانیا و استرالیا و روسیه و ایسلند با توجه به آمار و ارقام از دانشگاه جانز هاپکینز.

هیچ اجماع علمی در رای از تست مورد نیاز برای کنترل این ویروس. اما بسیاری از کارشناسان می گویند آمریکا باید تست حدود 1 میلیون تا 3 میلیون نفر روزانه به گرفتن موارد جدید و جلوگیری از flareups. مقامات دولت گفت: آنها انتظار دارند که قادر به اجرای 20-40 میلیون آزمون در هر ماه آغاز این سقوط.

تست محدود آزمایشگاهی, لوازم مورد نیاز برای اجرای آزمون بلکه عدم تقاضا برای آزمون در برخی از مناطق.

___

Marchione گزارش از میلواکی. آسوشیتد پرس نویسنده متی Perrone در واشنگتن کمک به این گزارش.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن