ما مصرف کننده صرف غرق رکورد 13.6% از ویروس

توسط MARTIN CRUTSINGERواشنگتن (AP) — ایالات متحده هزینه های مصرف کننده فرو برد و با رکورد شکنانه 13.6 درصد در

توسط ATSHNEWS در 9 خرداد 1399

توسط MARTIN CRUTSINGER

واشنگتن (AP) — ایالات متحده هزینه های مصرف کننده فرو برد و با رکورد شکنانه 13.6 درصد در ماه آوریل به عنوان ویروسی همه گیر توقیف کسب و کار اجباری میلیون ها نفر از اخراج و فرستاده اقتصاد به یک رکود عمیق است.

ماه گذشته و کاهش هزینه های به مراتب بدتر از تجدید نظر 6.9 درصد کاهش در ماه مارس که خود تا به حال یک رکورد برای شدیدترین یک ماه سقوط در سوابق قدمت آن به سال 1959. روز جمعه وزارت بازرگانی آمار و ارقام تقویت شده شواهدی وجود دارد که اقتصاد را فلج کرده است بدترین رکود در دهه با مصرف کنندگان قادر و یا بیش از حد مضطرب به صرف.

حتی با کارفرمایان برش میلیون ها شغل اگر چه درآمد افزایش یافت 10.5% در ماه آوریل, بازتاب میلیاردها دلار در پرداخت های دولت در قالب کمک بیکاری و محرک چک. دستمزد و حقوق و دستمزد به طور معمول جزء کلیدی از کلی درآمد غرق شد توسط سالانه $740 میلیارد دلار در ماه آوریل است. در مقابل درآمد در قالب حمایت دولت افزایش سالانه 3 تریلیون دلار. که به صورت درآمد هر چند احتمال محو شدن در ماه های آینده به عنوان برخی از دولت کمک برنامه ها به پایان رسید.

روز جمعه گزارش نشان داد تیز کاهش در هزینه های مصرف کننده در سراسر هیئت مدیره از کالاهای بادوام مانند خودرو به غیر دوام موارد مانند لباس به خدمات اعم از بازدیدکننده داشته است دکتر به موهایشان. صرف سقوط 17.3 درصد برای کالاهای با دوام 16.2 درصد برای غیر بادوام و 12.2 درصد برای خدمات.

"اقتصاد از ترس و توقف ناگهانی آشکار در مارس به عنوان ترس و قفل شده است به پایین خانوارها کاهش در هزینه های" گرگوری Daco اقتصاددان ارشد در اقتصاد آکسفورد گفت: در یک تحقیق داشته باشید.

عمق صرف رها کردن است به خصوص آسیب رساندن به دلیل هزینه های مصرف کننده است که راننده اصلی اقتصاد حسابداری برای حدود 70 درصد از فعالیت های اقتصادی. در ماه گذشته را شکل داد که از ماه آوریل تا ژوئن سه ماهه خواهد بود به خصوص گریم با اقتصاد تصور می شود که کاهش در نرخ سالانه نزدیک به 40 درصد است. خواهد بود که تا کنون بدترین سه ماهه انقباض در ضبط.

با صرف غوطه وری و درآمد فزاینده در قدرت از دولت حمایت پرداخت آمریکایی ها پس انداز های شخصی رای دادن آمار یک رکورد 33% پس از کسر مالیات درآمد در ماه آوریل است. اقتصاددانان گفت: این تأکید چگونه اضطراب و عدم اطمینان در مورد اقتصاد در حال ساخت مصرف کنندگان تمایلی به صرف.

Daco پیشنهاد کرد که "به صرفه تر رفتار مصرف کننده ... را تعدیل بهبود است."

"این درست است به خصوص به عنوان مزایای اجتماعی را به تدریج ساییده شدن بیش از زمان خروج خانواده ها از لحاظ مالی بیشتر محدود," او گفت:.

روز جمعه گزارش نشان داد که تورم سنج ترجیح داده شده توسط فدرال رزرو کاهش یافت 0.5% پس از 0.2 ٪ کاهش در ماه مارس ، تغذیه مقامات اشاره کرد عدم وجود تورم و فشار به عنوان یکی از دلایل آنها می توان تهاجمی در حمایت از اقتصاد با برش خود نرخ بهره را نزدیک به صفر و پمپاژ میلیاردها دلار به بازارهای اعتباری به نگه داشتن آنها را در جریان یکنواخت.

در این کشور نرخ بیکاری بود 14.7% به بالاترین سطح خود از زمان رکود بزرگ و بسیاری از اقتصاددانان فکر می کنم آن را به بالای 20 درصد است. متحده به تدریج در حال راه اندازی مجدد اقتصاد خود را با اجازه دادن به برخی از کسب و کار بازگشایی با محدودیت های خاص و برخی از گذاشته شدن کارکنان هستند که به یاد می آورد به کار می کنند. هنوز بازار کار باقی مانده است به شدت افسرده و چشم انداز برای بقیه سال است که هنوز هم تلخ.

برخی از حمایت های مالی برای ده ها میلیون ها نفر از مصرف کنندگان که گذاشته شده بیش از دو ماه گذشته است که از هفتگی مزایای بیکاری. علاوه بر این هر چه بیکاری کمک به کشورهای در حال ارائه به گذاشته و کارگران دولت فدرال ارائه 600 دلار در هفته در مزایای اضافی.

بحث در کنگره بر سر اینکه آیا برای تمدید 600 دلار در هفته در فدرال کمک بیکاری به نظر می رسد مطمئن شوید که به شدت با تعدادی از مردم دریافت کرد که در حال حاضر با شکوه از 30 میلیون — یک پنجم کارگران است. پول تنظیم شده است به اعتبار ژوئیه 31. در عین حال با نرخ بیکاری به طور گسترده ای انتظار می رود هنوز هم در اواسط نوجوانی در آن قانونگذاران خواهد شد و در صورت فشار به سازش در برخی از فرم تمدید مزایای.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ادعا میکند که اقتصاد آغاز خواهد شد به دست آوردن مجدد سلامت آن در نیمه دوم سال با کسب و کار به طور فزاینده بازگشایی و احیای مشاغل و مصرف کنندگان و افزایش هزینه های. اکثر اقتصاددانان می گویند هر چند که اثرات طولانی از دست دادن شغل و احتمال ورشکستگی کسب و کار را طولانی تر برای غلبه بر, به خصوص اگر موج دوم coronavirus فوران. تحلیلگران به طور کلی بر این باورند که اقتصاد نمی موفق به حفظ یک جامد بهبود تا زمانی که یک واکسن است که به طور گسترده ای در دسترس است.

و تا زمانی که آمریکایی ها از سر خرج کردن در چیزی نزدیک به سطح قبلی, شغل, نمی, احتمال بازگشت در راه قابل توجه. داده ها از تعقیب بانک کارت های اعتباری و بدهی را نشان می دهد که مصرف کنندگان را به آرامی افزایش هزینه های خود را از دولت توزیع 1200 دلار محرک چک در اواسط ماه آوریل است.

اما بیشتر از آن افزایش رخ داده است در خرید آنلاین. هزینه های به طور منظم در فروشگاه آجر و ملات است که باعث می شود تا اکثریت قریب به اتفاق مخارج مصرف کننده هنوز 35 درصد از یک سال پیش با توجه به تعقیب پس از کاهش 50% در پایین ترین نقطه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن