ما وکیل: فدرال خواهد ماند در پورتلند تا حملات پایان

توسط اندرو SELSKY و آرن RANENپرتلند سنگ. (AP) — فدرال افسران نظامی باقی خواهد ماند در پورتلند تا حملات ایالات

توسط ATSHNEWS در 7 مرداد 1399

توسط اندرو SELSKY و آرن RANEN

پرتلند سنگ. (AP) — فدرال افسران نظامی باقی خواهد ماند در پورتلند تا حملات ایالات متحده دادگاه بس یک مقام ارشد روز دوشنبه گفت: پس از یک شب از خشونت است. و بیشتر افسران ممکن است به زودی در راه است.

"آن است که یک راه حل که به فدرال افسران ترک که وجود دارد همچنان به حملات فدرال اموال و پرسنل. ما در حال خروج از ساختمان محافظت نشده به آنها نابود شوند و توسط افراد قصد انجام این کار" ایالات متحده وکیل بیلی ویلیامز گفت: تلفنی کنفرانس خبری.

محلی و مقامات دولتی گفت: ماموران پلیس فدرال ممنوع است. شهردار پرتلند و پنج شهرهای دیگر به دادگاه تجدید نظر دوشنبه به کنگره آن را غیر قانونی برای دولت فدرال برای استقرار نظامی فدرال نمایندگی به شهرستانها که نمی خواهید آنها را.

"این دولت فاحش استفاده از فدرال اجرا در شهرستانها در اعتراض مقامات محلی هرگز نباید رخ دهد" شهرداران از پورتلند و سیاتل شیکاگو, کانزاس, شهرستان آلبوکرک و واشنگتن دی سی نوشت: به رهبران ایالات متحده آمریکا مجلس نمایندگان و سنا.

شهرداران می خواهم کنگره نیاز به مشورت و اجازه از مقامات محلی و فدرال از استقرار; نیاز به قابل شناسایی در همه زمان ها در فدرال عوامل و وسایل نقلیه مگر اینکه در یک ماموریت مخفی مجاز محلی آمریکا وکیل و محدود ماموران فدرال' فعالیت برای حفاظت از اموال فدرال.

این شهر تا به حال تظاهرات شبانه برای دو ماه پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او فرستاده می شود ماموران فدرال به پورتلند برای توقف ناآرامی اما دولت و مقامات محلی گفت: آنها در حال ساخت وضعیت بدتر است.

مغلوب ساختن پیشی جستن استقرار فدرال افسران بیش از ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته دامن زده شعله های آتش از زندگی توجه به جنبش اعتراضی در اینجا. تعدادی از معترضان به حال کاهش یافته است شاید کمتر از 100 درست قبل از استقرار و در حال حاضر دارای عقاید به هزاران نفر.

اوایل روز دوشنبه ایالات متحده بارها و بارها عوامل شلیک گاز اشک آور فلش چتری و فلفل توپ معترضان در خارج از دادگاه فدرال در مرکز شهر پورتلند. برخی از معترضان صعود به حال بیش از نرده ها در اطراف دادگاه, در حالی که دیگران به ضرب گلوله آتش بازی در حصار و پیش بینی چراغ در ساختمان است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: روز شنبه در توییتر که فدرال خواص در پورتلند "نمی خواهد آخرین روز" بدون حضور ماموران فدرال.

اکثر کسانی که به شرکت در روزانه تظاهرات مسالمت آمیز است. اما چند معترضان شده اند pelting افسران با اشیاء و تلاش برای پاره کردن شمشیربازی حفاظت از علامت O. هتفیلد ایالات متحده دادگاه است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی با دو تن دیگر از مقامات فدرال ویلیامز که دفتر در داخل دادگاه به نام صلح آمیز معترضین جامعه و رهبران کسب و کار و مردم با ایمان را نمی دهد که خشونت رخ می دهد در حضور آنها و ترک مرکز شهر قبل از خشونت شروع می شود. او گفت: ماموران فدرال را ساخته اند 83 بازداشت.

تظاهرات در حمایت از نژادی, justice and police اصلاحات در دیگر شهرستانها در سراسر ایالات متحده آمریکا خدشه دار شد خشونت بیش از آخر هفته. معترضان آتش به اوکلند کالیفرنیا دادگاه; وسایل نقلیه به آتش کشیده شد در ریچموند, ویرجینیا; مسلحانه از معترضان به ضرب گلوله کشته شد در Austin, تگزاس; و دو نفر به ضرب گلوله کشته شدند و زخمی در شفق قطبی پس از یک ماشین سوار را از طریق یک اعتراض.

ایالات متحده مارشال خدمات به انتظارنشسته بودند تا حدود 100 نفر آنها می تواند به ارسال و یا برای تقویت نیروهای وجود دارد و یا از بین بردن افسران که مشغول به کار برای هفته سخنگوی آژانس درو وید گفت.

کریس کلاین, اصلی, معاون فدرال خدمات حفاظتی گفت: در کنفرانس خبری که یک حادثه فرمانده مورد بحث با وزارت امنیت داخلی و وزارت دادگستری تیم در دادگاه چه نیروی مورد نیاز مورد نیاز در هر شب.

کلاین حاضر به بحث در مورد تعدادی از افسران که در حال حاضر در حال حاضر و یا اگر بیشتر از راه می رسند.

برخی از معترضان متهم کرده اند پورتلند شهردار تد ویلر از نفاق برای صحبت کردن در برابر فدرال حضور, زیرا, خود, پورتلند پلیس با استفاده از گاز اشک آور و دیگر شورش-کنترل سلاح در تظاهرات از جمله صلح آمیز هستند.

کلاین گفت: پورتلند پلیس باید بیش از فدرال افسران کار متفرق کردن معترضان از دادگاه منطقه.

"اگر پورتلند اداره پلیس قادر به انجام آنچه آنها به طور معمول انجام آنها خواهد بود قادر به حذف این برای این اختلال و ما را ترک افسران ما در داخل ساختمان می شود و نه قابل مشاهده" Cline گفت.

او گفت: روابط بین فدرال افسران برخی از آنها زندگی می کنند در پرتلند و پرتلند پلیس خوب بودند اما به خبرنگاران گفت که او شگفت زده شد زمانی که پلیس نمی خواهد کمک به حذف معترضان بودند که مسدود کردن مهاجرت و گمرک ساختمان در سال 2018 است.

یکشنبه شب پورتلند پلیس در پاسخ به یک تیراندازی در یک پارک نزدیک به محل تظاهرات شبانه. دو نفر بازداشت شدند و بعد از آن منتشر شد پلیس گفت: صبح روز دوشنبه. کسی که به ضرب گلوله کشته شد به بیمارستان رفت در یک وسیله نقلیه خصوصی و تحت درمان قرار گرفت به صورت غیر تهدید کننده زندگی زخم.

همچنین اواخر روز شنبه پلیس گفت: کسی که با اشاره یک کیسه در همان پارک که در آن افسران در بر داشت لود تفنگ مجلات و کوکتل مولوتف. تیراندازی بود نه مربوط به آیتم ها, پلیس گفت:. این روشن نیست که آیا تیراندازی و یا مواد موجود در کیسه متصل به تظاهرات.

___

آسوشیتد پرس نویسنده مایک بالسامو کمک به این گزارش از واشنگتن است. Selsky گزارش از Salem Oregon.

___

به دنبال اندرو Selsky در توییتر در https://twitter.com/andrewselsky



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن