ما وکیل: 18 بیشتر بازداشت در پورتلند در آمریکا به اتهام

توسط جیلیان FLACCUSپرتلند سنگ. (AP) — هجده نفر دستگیر شده اند این هفته در پورتلند اورگان در فدرال اتهامات در ح

توسط ATSHNEWS در 3 مرداد 1399

توسط جیلیان FLACCUS

پرتلند سنگ. (AP) — هجده نفر دستگیر شده اند این هفته در پورتلند اورگان در فدرال اتهامات در حالی که در اعتراض به حضور فدرال اجرای قانون عوامل دولت آمریکا دادستان روز جمعه گفت.

تعداد دستگیری ها را شامل نمی شود کسانی که ساخته شده در اوایل روز شنبه هنگامی که ماموران فدرال دوباره با استفاده از گاز اشک آور علیه تظاهرکنندگان.

اتهامات مربوط به تظاهرات شامل آزار فدرال ماموران آتش سوزی و آسیب رساندن به اموال فدرال ایالات متحده وکیل برای اورگان بیلی J. Williams گفت. همه متهمان محلی هستند و آنها در انتظار محاکمه است.پس از ساخت یک دادگاه ظاهر.

اقدام DHS وزیر چاد گرگ قبلا گفته شده بود وجود 43 فدرال دستگیری, از شنبه.

خبر اضافی دستگیری آمد ساعت پس از یک قاضی فدرال در اواخر روز پنجشنبه مسدود شده و ایالات متحده به نمایندگی از دستگیری و یا با استفاده از نیروی فیزیکی علیه روزنامه نگاران و ناظران حقوقی در تظاهرات در اورگان بزرگترین شهرستان, که در آن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است تست محدودیت های فدرال قدرت.

ماموران فدرال با استفاده از گاز اشک آور اوایل جمعه به زور هزاران نفر از تظاهر کنندگان از ازدحام در اطراف ایالات متحده دادگاه است.

معترضان تا به حال پیش بینی لیزر در ساخت و ساز و اقدام به خراب کردن یک حصار امنیتی بود که تقویت شده برای حفظ تظاهر کنندگان در یک فاصله. معترضان دور نقل مکان کرد و به عنوان ابر گاز از منطقه و فلش نارنجک شنیده میشد.

ایالات متحده قاضی مایکل سیمون ساخته شده خود را حاکم در مورد رسانه ها و ناظران یک روز پس از پورتلند شهردار شد اشک تانک توسط ماموران فدرال در حالی که ساخت ظاهر در خارج از دادگاه طی خشن تظاهرات. تظاهرات نگه داشته شده است تا در این شهر برای نزدیک به دو ماه پس از پلیس با قتل جورج فلوید در مینیاپولیس.

سیمون قبلا حکم داد که روزنامه نگاران و ناظران حقوقی معاف از پلیس سفارشات نیاز به معترضان برای متفرق کردن یک بار غیر قانونی مجمع اعلام شده است. ایالات متحده وکلا مداخله کرد و گفت: روزنامه نگاران باید به ترک زمانی که دستور داد.

"منظور این است که یک پیروزی برای حاکمیت قانون" گفت: جن کارسون ACLU of Oregon موقت مدیر اجرایی.

قاضی گفت: مخالفت با اجرای قانون بودند هرحال متمم اول قانون اساسی نگرانی.

"هیچ یک از دولت اتمام حجت منافع بیشتر مردم علاقه ای به اطلاعات دقیق و به موقع در مورد نحوه اجرای قانون است و درمان" معترضان به او نوشت.

سیمون منظور این است که در اثر برای 14 روز. روزنامه نگاران و ناظران باید پوشیدن روشن شناسایی, او گفت:. یک عکاس آزاد پوشش تظاهرات آسوشیتد پرس ارائه استشهاد که او مورد ضرب و شتم با باتوم و برخورد با مواد شیمیایی محرک و گلوله های لاستیکی این هفته است.

ACLU طرح دعوی در دادگاه است که یکی از چندین پرونده در پاسخ به اجرای قانون اقدامات در جریان تظاهرات. ایالت اورگان است که به دنبال یک سفارش محدود کردن ماموران فدرال بازداشت قدرت در طول تظاهرات.

وزارت دادگستری بازرس کل گفت: آن را به بررسی رفتار ماموران فدرال که در پاسخ به ناآرامی در پورتلند و در واشنگتن پس از نگرانی های پدید آمده از اعضای کنگره و عمومی

روز شنبه, شهردار, Ted, چرخ, حزب دموکرات و صدها نفر دیگر شد اعتراض به حضور پلیس فدرال فرستاده شده توسط تهمت که برچسب تظاهرکنندگان به عنوان "آشوبگران & آنارشیست" پس از ویلر با گاز کشته شد.

آن را بلافاصله روشن اگر این عوامل می دانستند که ویلر در جمعیت زمانی که آنها با استفاده از گاز اشک آور.

چرخ های مخالف ماموران فدرال در حضور اما نیز مواجه انتقاد شدید از معترضان که فریاد می کشید و سوگند در او.

پیش از آن در شب ویلر بیشتر بود jeered, توسط معترضان به عنوان او تلاش برای تجمع تظاهرکنندگان که در درگیری شبانه با ماموران فدرال. اما آنها به طور خلاصه تحسین زمانی که او فریاد زد: "Black Lives Matter" و پمپ مشت خود را در هوا.

اعضای شورای شهر متهم ویلر نه reining در پلیس است که با استفاده از گاز اشک آور چند بار در تظاهرات قبل از اینکه ماموران فدرال وارد است. و شهرستان رهبران کسب و کار را محکوم کرده اند شهردار برای آوردن وضعیت تحت کنترل قبل از این عوامل نشان داد.

ویلر شرکت نکرد در روشنایی هر یک از آتش سوزی و یا تلاش برای پاره کردن حصار و احاطه شده بود توسط تیم امنیتی زمانی که او با گاز کشته شد.

ویلر ظاهر در اعتراض به منطقه آمد ساعت پس از وکلای دولت برای اورگان خواست دیگر قاضی به صدور سفارش محدود در برابر ماموران فدرال. اورگان دادستان کل الن روزنبلوم طرح دعوی در دادگاه متهم ماموران فدرال از دستگیری معترضان بدون علت احتمالی دستگاه های همزن آنها را دور در بینام و اتومبیل و با استفاده از نیروی بیش از حد. مقامات فدرال باید مورد مناقشه کسانی که اتهامات.

این جلسه در ایالات متحده در منطقه قاضی مایکل مسامان دادگاه با تمرکز بر اقدامات بیش از 100 ماموران فدرال در پاسخ به اعتراضات در خارج از پورتلند دادگاه است.

دولت حرکت می پرسد مسامان به دستور ماموران وزارت امنیت داخلی گمرک و حفاظت مرزی فدرال خدمات حفاظتی و خدمات مارشال ایالات متحده بلافاصله به توقف بازداشت معترضان بدون علت احتمالی برای شناسایی خود و سازمان خود را قبل از دستگیری هر کسی به توضیح دهد که چرا بازداشت در حال وقوع است.

___

دنبال جیلیان Flaccus در توییتر در http://www.twitter.com/gflaccus



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن