ما دستگیری 2 مظنون به کمک ex-نیسان رئیس' فرار

توسط مایکل بالسامو و ALANNA DURKIN غنی ترواشنگتن (AP) — سابق ایالات متحده سبز کلاه بره و پسرش متهم به کمک به ک

توسط ATSHNEWS در 31 اردیبهشت 1399

توسط مایکل بالسامو و ALANNA DURKIN غنی تر

واشنگتن (AP) — سابق ایالات متحده سبز کلاه بره و پسرش متهم به کمک به کمک سابق Nissan Motor Co. رئیس Carlos Ghosn فرار ژاپن در حالی که در انتظار محاکمه در مالی سوء اتهامات دستگیر شدند سه شنبه وزارت دادگستری گفت.

وزارت دادگستری سخنگوی نیکول ناواس گفت: Michael Taylor, 59 و پیتر تیلور, 27 دستگیر شدند توسط سرویس مارشال آمریکا در روز چهارشنبه صبح در دانشگاه هاروارد ماساچوست.

به تیلور می خواستم با مقامات ژاپن به اتهام است که به آنها کمک Ghosn فرار از این کشور در ماه دسامبر پس از سابق نیسان رئیس قید قرار وثیقه آزاد شد.

Ghosn دوباره در لبنان گفت که او فرار کرده بود برای جلوگیری از "اذیت و آزار سیاسی."

Ghosn که متهم شده بود با گزارش دهی آینده خود را جبران و نقض اعتماد و بارها اظهار بی گناهی خود گفت مقامات به اتهام ارتکاب جرائم عمومی برای جلوگیری از امکان فولر ادغام بین Nissan Motor Co. و شریک اتحاد رنو SA.

مایکل تیلور پرواز به ژاپن در یک جت خصوصی از امارات متحده عربی با جورج-آنتوان Zayek. دو مرد به ارمغان آورد دو جعبه سیاه با آنها ادعا می شود نوازندگان حمل تجهیزات صوتی با توجه به مدارک دادگاه. سپس آنها کمک کرد Ghosn فرار به فرودگاه با پنهان شدن او در یکی از جعبه های اسناد می گویند. مقامات ژاپن نیز با صدور موقت حکم Zayek بازداشت.

از تیلور در حال انتظار به نظر می رسد قبل از یک قاضی از طریق ویدئو کنفرانس بعد شنبه. وجود دارد هیچ وکلا ذکر شده برای آنها در دادگاه اسناد و مدارک.

___

غنی تر گزارش شده از غرب هارویک ماساچوست.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب