ما عوامل دستگیری 18 در طول هفته از هرج و مرج پورتلند تظاهرات

توسط جیلیان FLACCUSپرتلند سنگ. (AP) — ایالات متحده عوامل بازداشت 18 نفر در پورتلند در این هفته به عنوان برخورد

توسط ATSHNEWS در 4 مرداد 1399

توسط جیلیان FLACCUS

پرتلند سنگ. (AP) — ایالات متحده عوامل بازداشت 18 نفر در پورتلند در این هفته به عنوان برخورد با معترضان مخالف مداخله فدرال در شهرستان لیبرل تبدیل به هرج و مرج برای یک شب دیگر اورگان بالا دادستان فدرال گفت.

این تعداد را شامل نمی شود دستگیری ساخته شده در اوایل روز شنبه هنگامی که ماموران فدرال دوباره با استفاده از گاز اشک آور به زور هزاران نفر از تظاهر کنندگان از ازدحام در اطراف ایالات متحده دادگاه هدف از دو ماه از تظاهرات شبانه. معترضان پیش بینی لیزر در ساختمان و سعی در خراب کردن یک حصار امنیتی. آنها پراکنده به عنوان ابر گاز افزایش یافت و عوامل اخراج کنترل جمعیت مهمات که به شدت مجروح شده نشان دهنده این ماه است.

تظاهرات آغاز شد که پس از جورج فلوید را کشته و در مینیاپولیس اغلب خشونت تبدیل شد و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ارسال نیروهای فدرال به پورتلند در اوایل این ماه گفت که او می خواست برای سرکوب ناآرامی. محلی و مقامات دولتی می گویند که تشدید تنش و باید ترک کنید. این باعث یک بحران محدودیت های فدرال قدرت در ایالات متحده است که می تواند به رشد پس از مغلوب ساختن پیشی جستن " و " استقرار عوامل به دموکراتیک تر-led شهرستانها برای مبارزه با افزایش جرم و جنایت است.

معترضان که دستگیر شده بودند در صورت فدرال اتهامات از جمله آزار فدرال ماموران آتش سوزی و آسیب رساندن به اموال فدرال ایالات متحده وکیل بیلی J. Williams گفت. همه متهمان محلی هستند و آنها آزاد شدند و پس از ساخت یک دادگاه ظاهر.

آمریکا افسران "کار برای محافظت از دادگاه قرار گرفته اند به شبانه تهدید و ضرب و جرح از تظاهرکنندگان در حالی که انجام وظایف خود" با توجه به بیانیه ای از ویلیامز ،

امنیت داخلی وزیر چاد گرگ قبلا گفته 43 فدرال بازداشت شده بود که از شنبه.

خبر اضافی دستگیری آمد و پس از یک قاضی روز پنجشنبه مسدود شده و ایالات متحده به نمایندگی از دستگیری و یا با استفاده از نیروی فیزیکی علیه روزنامه نگاران و ناظران حقوقی در تظاهرات در اورگان بزرگترین شهرستان.

ایالات متحده قاضی مایکل سیمون قبلا حکم داد که روزنامه نگاران و ناظران حقوقی معاف از پلیس سفارشات نیاز به معترضان برای متفرق کردن یک بار غیر قانونی مجمع اعلام شده است. ایالات متحده وکلا مداخله کرد و گفت: روزنامه نگاران باید به ترک زمانی که دستور داد.

"منظور این است که یک پیروزی برای حاکمیت قانون" گفت: جن کارسون موقت مدیر اجرایی اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از اورگان است.

قاضی گفت: متمم اول قانون اساسی نگرانی های برگزار شده بیشتر نوسان از اجرای قانون اعتراض.

"هیچ یک از دولت اتمام حجت منافع بیشتر مردم علاقه ای به اطلاعات دقیق و به موقع در مورد نحوه اجرای قانون است و درمان" معترضان سیمون نوشت.

سفارش خود را در اثر به مدت دو هفته و به او گفت: روزنامه نگاران و ناظران باید پوشیدن روشن شناسایی. یک عکاس آزاد پوشش تظاهرات آسوشیتد پرس ارائه استشهاد گفت که او مورد ضرب و شتم با باتوم و برخورد با مواد شیمیایی محرک و گلوله های لاستیکی این هفته است.

سازمان ملل و دفتر حقوق بشر روز جمعه گفت که معترضان و روزنامه نگاران در شهرهای آمریکا از جمله پورتلند باید قادر به شرکت در تظاهرات مسالمتآمیز و بدون خطر بازداشت خودسرانه بازداشت های غیر ضروری استفاده از زور یا دیگر موارد نقض حقوق خود است.

وزارت دادگستری بازرس کل می گوید که بررسی رفتار ماموران فدرال که در پاسخ به ناآرامی در پورتلند و در واشنگتن پس از نگرانی های پدید آمده از اعضای کنگره و مردم است.

ACLU طرح دعوی در دادگاه است که یکی از چندین در پاسخ به اجرای قانون اقدامات در پورتلند خیابان. دولت به دنبال یک سفارش محدود با محدود کردن ماموران فدرال قدرت در طول تظاهرات.

که طرح دعوی در دادگاه توسط اورگان دادستان کل الن روزنبلوم متهم ماموران فدرال از دستگیری معترضان بدون علت احتمالی دستگاه های همزن آنها را دور در بینام و اتومبیل و با استفاده از نیروی بیش از حد. مقامات فدرال باید مورد مناقشه کسانی که اتهامات.

دولت حرکت می پرسد یک قاضی به فرمان عوامل از ما. وزارت امنیت داخلی گمرک و حفاظت مرزی فدرال خدمات حفاظتی و خدمات مارشال ایالات متحده بلافاصله به توقف بازداشت معترضان بدون علت احتمالی برای شناسایی خود و سازمان خود را قبل از دستگیری هر کسی به توضیح دهد که چرا بازداشت در حال وقوع است.

___

دنبال جیلیان Flaccus در توییتر در http://www.twitter.com/gflaccus.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب