ما را متهم هکرهای چینی در هدف قرار دادن COVID-19 تحقیقات

توسط اریک تاکرواشنگتن (AP) — هکرها همکاری با دولت چین هدف شرکت توسعه واکسن برای coronavirus و سرقت صدها میلیون

توسط ATSHNEWS در 31 تیر 1399

توسط اریک تاکر

واشنگتن (AP) — هکرها همکاری با دولت چین هدف شرکت توسعه واکسن برای coronavirus و سرقت صدها میلیون دلار از مالکیت معنوی و اسرار تجاری از شرکت های سراسر جهان, وزارت دادگستری اعلام کرد.

کیفرخواست آینده به عنوان مقامات ایالات متحده را تشدید هشدارهای خود را در مورد خارجی دولت تلاش به سرقت نوآوری آمریکا می گوید: هکرها در ماه های اخیر تا به حال تحقیق آسیب پذیری در شبکه های کامپیوتری از شرکت برای عموم شناخته شده برای کار خود را در توسعه واکسن و درمان است.

این آخرین در یک سری از تهاجمی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اقدامات با هدف قرار دادن چین است. این می آید به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن او انتخاب مجدد چشم انداز آسیب دیده توسط coronavirus شیوع سرزنش کرده چین برای این بیماری همه گیر.

کیفرخواست شامل اتهام تجارت راز سرقت و تقلب سیم توطئه در برابر هکرها که دادستان فدرال می گویند سرقت اطلاعات نه تنها برای سود شخصی بلکه که آنها می دانستند که می توان از منافع و ارزش به دولت چین.

دو متهم در بازداشت هستند و مقامات فدرال اذعان شنبه که آنها به احتمال زیاد به پا در یک دادگاه آمریکایی. اما کیفرخواست مهم حمل نمادین و بازدارندگی ارزش برای وزارت دادگستری که تصمیم گرفت که علنا خواستار این رفتار ارزشمند تر از انتظار برای این سناریو بعید است که در آن متهمان می, سفر به ایالات متحده و خطر بازداشت.

این نرم آغاز شد و بیش از 10 سال پیش با اهداف دارویی از جمله انرژی خورشیدی و شرکت های تجهیزات پزشکی بلکه مخالفان سیاسی و فعالان و روحانیت در ایالات متحده و چین و هنگ کنگ مقامات فدرال گفت.

اتهامات آورده بودند مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان مقامات دولت از جمله مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین و دادستان کل ویلیام Barr را تحویل عمومی هشدار در مورد آنچه آنها می گویند دولت چین تلاش ها برای استفاده از نرم و ابزارهای دیگر به سرقت اسرار تجاری برای پکن مالی بهره مند شوند.

از اتهامات عنوان شده اعتقاد بر این بود که اولین متهم خارجی هکرها با هدف قرار دادن نوآوری های علمی مرتبط با coronavirus هر چند ایالات متحده و سازمان های اطلاعاتی غربی هشدار داده اند برای ماه ها در مورد آن تلاش. هفته گذشته به عنوان مثال مقامات در آمریکا و کانادا و انگلستان را متهم به هک با لینک کلیک کنید برای اطلاعاتی روسیه از تلاش برای هدف قرار دادن تحقیقات بر روی بیماری که به کشته شدن بیش از 140 ، 000 نفر در ایالات متحده و بیش از 600 ، 000 در سراسر جهان با توجه به آمار و ارقام گردآوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

"چین در حال حاضر جای خود را در کنار روسیه و ایران و کره شمالی در آن شرم آور باشگاه از سازمان ملل است که ارائه یک پناهگاه امن برای مجرمان فضای سایبری در مقابل کسانی که جنایتکاران که "در تماس" برای کار به نفع دولت در اینجا به اشتراک حزب کمونیست چین را گرسنگی سیری ناپذیر برای آمریکا و دیگر غیر-شرکت های چینی' سخت به دست آورده مالکیت معنوی از جمله COVID-19 پژوهش" دستیار وکیل جان Demers وزارت دادگستری را بالا امنیت ملی رسمی در بیانیه ای گفت:.

هیچ فوری نشانه ای از کیفرخواست که هکرها تا به حال با موفقیت به دست آمده هر COVID-19 پژوهش با وجود تلاش برای snoop در شرکت.

اما دادستان ها می گویند این متهمان در ماه ژانویه انجام شده شناسایی در شبکه های کامپیوتری از یک ماساچوست بیوتکنولوژی شرکت شناخته شده به تحقیق بالقوه واکسن و جستجو برای آسیب پذیری در شبکه یک مریلند شرکت کمتر از یک هفته پس از آن گفت آن مشابه انجام کار علمی است.

"معنای واقعی کلمه وجود دارد صدها میلیون دلار از اسرار تجاری و مالکیت معنوی و سایر اطلاعات با ارزش که به سرقت رفته شده است" گفت: ویلیام Hyslop, U. s. دادستان منطقه شرق ایالت واشنگتن.

مورد ثبت شده در اوایل این ماه در دادگاه فدرال در واشنگتن بود و unsealed در روز سه شنبه.

یک ایمیل ارسال توسط آسوشیتد پرس به سفارت چین در واشنگتن به دنبال اظهار نظر در مورد نرم اتهام شد و بلافاصله بازگشت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن