UML محققان در آستانه ویروس آزمون پیشرفت

گسترده تست پدید آمده است به عنوان دقیق ترین اندازه گیری از coronavirus' گسترش در هر جامعه و یا دولت است.این به

توسط ATSHNEWS در 29 خرداد 1399

گسترده تست پدید آمده است به عنوان دقیق ترین اندازه گیری از coronavirus' گسترش در هر جامعه و یا دولت است.

این به ویژه مهم شاخص در ماساچوست که ثبت بیش از 7,500 مرگ و میر و 105,000 عفونت. قرار می دهد که مشترک المنافع سوم در سراسر کشور در هر دو مجموع مرگ و میر و موارد سرانه.

تست جامع عقب مانده برای بیش از حد طولانی در یک زمان. آن شده اند که یک کمک های ارزشمند در ارزیابی دامنه ویروس در اوایل ماه مارس زمانی که اولیه آن تاثیر آشکار شد.

اما در نیمه راه از طریق این ماه آزمایش تا به حال اجرا شده است به تنها 2,000 افراد که در سمت چپ عمومی-مقامات بهداشتی در تاریکی به COVID-19 ایالت برسد. در واقع بسیاری از کارشناسان فکر اگر تست شتاب خواهد بود از هر گونه استفاده از این ویروس در حال گسترش به فراتر از مرزهای بالقوه پیشگیرانه بهره مند شوند.

از آن پس ماساچوست کردم آن تست با هم عمل می کنند. آن را در حال حاضر انجام به طور متوسط 10000 آزمون روزانه است که تحت فشار قرار دادند به طور کلی آن را در مجموع به بیش از 600 ، 000 رتبه بندی آن در بالا شش متحده در سراسر کشور در سرانه بر اساس.

ادامه روند نزولی در, مثبت, نتایج آزمون متقاعد رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر برای ادامه خود را مرحله به مرحله بازگشایی اقتصاد دولتی است.

اما ماساچوست باید انجام دهید بهتر است که بیشتر مردم شروع به گردش یا برای کسب و کار و یا فعالیت های اوقات فراغت به عنوان این بازگشایی همچنان ادامه دارد.

آزمایش های بیشتری را به مقامات یک دسته بهتر در ماساچوست' تلاش برای حفظ coronavirus در چک.

در حالی که برخی از آزمونها به کاهش زمان چرخش به کمتر از 30 دقیقه خود را به طور کلی اثر کاهش ارزش خود را.

دقیق تر و ارزان و کاربر پسند آزمون خواهد یک راه طولانی برای دستیابی به این هدف است.

که هدف از UMass Lowell تیم تحقیقاتی که به دنبال توسعه سریع COVID-19 آزمون است که می تواند این ویروس را شناسایی فقط در پنج دقیقه. علاوه بر سرعت و دقت تست سادگی اجازه می دهد برای استفاده گسترده فراتر از هر چیزی در حال حاضر در دسترس است.

با توجه به یک دانشگاه آزادی مطبوعات محققان از جمله استادیار مهندسی شیمی Gulden Camci-Unal و دکترای خود را نامزد عزیزم Lantigua در راه خود را به اختراع یک ابزار تشخیصی جدید است که کار می کند مانند یک خانه تست حاملگی.

در حال حاضر آزمون نیز باید انجام شود و ارزیابی توسط یک حرفه ای مراقبت های بهداشتی.

پس هر کسی می تواند اداره rapid test — که با استفاده از مایعات بدن و حسگرهای — فرد غير ورزشكار خواهد بود قادر به انجام آزمون و خواندن نتایج با توجه به Camci-Unal. او گفت: آن را نیز می تواند مورد استفاده در یک محیط بالینی و یا اداره اولین پاسخ دهندگان.

حسگرهای اساس ابزار تشخیصی جدید در حال حاضر مساحت Camci-Unal تخصص. تحقیقات خود را در UMass Lowell شامل کار با استفاده از حسگرهای برای تشخیص بیماری و سایر شرایط پزشکی و مواد از جمله فلزات سنگین است.

"ما اعتقاد داریم که سرعت و هزینه حمل و بالقوه مقیاس پذیری ما در نقطه از مراقبت های آزمون را افزایش می دهد به حدی که تشخیص این بیماری در دسترس است در سطح جهانی" Lantigua گفت.

در حالی که هنوز در مرحله رشدی محققان بر این باورند که سریع آزمون است که فقط در ماه دور از ثمر.

آن را هنوز هم نیاز به تایید توسط سازمان غذا و دارو گفت: Camci-Unal که به ذکر است که تیم او را به جستجو برای یک شرکت شریک برای کمک به پیشبرد این تست از آزمایشگاه به بازار است.

The UMass Lowell محققان به نظر می رسد در آستانه یک بازی در حال تغییر coronavirus آزمون است که می تواند در حفظ بهداشت عمومی مقامات یک قدم جلوتر از این بیماری همه گیر.

بیایید امیدوار باشیم که آنها می توانند خود را از تئوری به عمل.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن