UMass Lowell دیوار جوهر مقابله با رنجرز

لوول – جمعه خواهد بود در روز تایلر دیوار را هرگز فراموش نکنید.در صبح UMass Lowell ارشد تکمیل نهایی بررسی خود ر

توسط ATSHNEWS در 20 اردیبهشت 1399

لوول – جمعه خواهد بود در روز تایلر دیوار را هرگز فراموش نکنید.

در صبح UMass Lowell ارشد تکمیل نهایی بررسی خود را در کالج حرفه ای. از راه دور البته از زادگاه خود از Leamington, Ont.

سپس ساعت بعد او امضا یک قرارداد حرفه ای با نیویورک رنجرز.

"تایلر استثنایی مرد جوان که واقعا مظهر کلمه دانش آموز-ورزشکار. او به UMass Lowell برای ارشد خود را سال به تسلط ورزشی و تکمیل الزامات مورد نیاز برای رشته مهندسی. او قادر به انجام هر دو اهداف است. او فارغ التحصیل شدن به عنوان یک مهندس مکانیک از یک کلاس جهانی دانشگاه و در حال حاضر یک فرصت برای دنبال کردن رویای خود را از بازی حرفه ای با اصلی شش حق رای دادن نیویورک رنجرز. ما هیجان زده برای تایلر و آرزو می کنم او به خوبی به عنوان او وارد فصل بعدی خود هاکی حرفه ای. او خواهد شد به زودی یک لیست طولانی از NHL goalies به بیرون آمدن از UMass Lowell" UML سر مربی هنجار Bazin گفت.

مهندسی رای دادن (کار یا فارغ التحصیل مدرسه قرار دادن) نزدیک به 93 درصد در ظرف شش ماه از فارغ التحصیلی. مکانیکی است که بیش از 95 درصد نشان دادن ارزش UMass Lowell درجه با توجه به دانشگاه.

اما دیوار نیست با استفاده از برنامه ریزی مدرک خود را فقط رتبهدهی نشده است.

او هیجان زده به کشتی سوار در یک طرفدار هاکی حرفه ای. او انتظار می رود تعیین شده توسط تفنگداران و شروع با حق رای بالا, مزرعه, تیم هارتفورد آمریکا لیگ هاکی هر زمان که هاکی شروع بازی دوباره.

دیوار است winningest دروازه بان در UML بخش 1 تاریخ است. او به پایان رسید و با 58 حرفه ای برنده به دست آورده و تیم با ارزش ترین بازیکن افتخارات پس از برجسته ارشد نجومی که او را دیدم رفتن 18-8-6 با .931 صرفه جویی در صد و 2.10 اهداف برابر متوسط است. اهداف خود برابر متوسط بود 2.10 یا پایین تر در سه چهار فصل در UML.

"او مانند یک بچه خوب," Bazin گفت. "من خیلی افتخار می کنم. آن را مانند یک پدر کمی. به علاوه او به درجه باور نکردنی در جیب عقب خود را. او بسیار پرشور در مورد آن."

دو ex-UMass Lowell goalies, Connor Hellebuyck و کارتر Hutton در حال حاضر NHL goaltenders. دیوار ادامه داد: سنت goaltending تعالی در Tsongas مرکز در حالی که درخشان در کلاس درس با وجود دقیق حجم کار دانشگاهی است.

رنجرز پیش نویس 6-پا-3, 215 پوند دیوار در دور ششم 2016 NHL پیش نویس است. دیوار یکی از 10 semifinalists برای مایک ریشتر جایزه داده شده به ملت goaltender بعد از ارشد های نجومی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن