UMass Lowell دریافت کمک های مالی فدرال برای craniofacial تحقیقات

لوول — دانشگاه ماساچوست لوول دهان بیماری ها و اختلالات برنامه دریافت کمک های مالی فدرال با مجموع بیش از $600,0

توسط ATSHNEWS در 6 مرداد 1399

لوول — دانشگاه ماساچوست لوول دهان بیماری ها و اختلالات برنامه دریافت کمک های مالی فدرال با مجموع بیش از $600,000 به انجام craniofacial پژوهش است.

هر دو کمک های مالی از موسسه ملی دندانپزشکی و Craniofacial تحقیقات به نفع پروژه های رهبری UMass Lowell استاديار علوم زیستی جنیفر ماهی.

این اولین بار است که یک تجدید سه سال کمک هزینه ای که ماهی را تیم قبلا تعلق می گیرد. تجدید اعطای بالغ بر $455,940 و اجازه خواهد داد که این تیم به بررسی چگونگی جهش در SATB2 ژن باعث شکاف کام و کم تراکم استخوان است.

این جایزه خاص برای پیشبرد آموزش دانشجویان مقطع کارشناسی با توجه به ماهی. سه دانشجویان دوره لیسانس و یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی خواهد شد کار بر روی این پروژه است. برخی از ماهی های گذشته دانش آموزان در رفته به کار در محلی شرکت های زیست فناوری از جمله کمبریج بر اساس نوارتیس.

"در علاوه بر این به ما خاص تحقیق این دانش آموزان آموزش دیده در تکنیک های که بیشتر تسهیل محلی بهداشت و بیوتکنولوژی جامعه چیزی است که ما واقعا افتخار در UMass Lowell" ماهی گفت.

دوم اعطای $156,000 پشتیبانی خواهد کرد تحقیقات در مورد نحوه کاهش از Fgf8 ژن در صورت رشد استخوان و غده توسعه ممکن است کمک به craniofacial اختلالات است.

"حلق کیسه ها گذرا توسعه ساختار است که توسعه را به تیموس تیروئید و پاراتیروئید و غدد و کمک به توسعه صورت اسکلت" ماهی گفت: در انتشار.

"Fgf8 مهم ژن های بیان شده در حلق بوکس و کاهش Fgf8 سطح در طول توسعه در ارتباط با چندین craniofacial اختلالات است. در بودجه این جایزه ما را بررسی چگونه Fgf8 بیان تنظیم توسعه حلق بوکس" او ادامه داد.

ماهی های تیم استفاده خواهد کرد دوم کمک مالی به جمع آوری داده های اولیه, او گفت:.

"UMass Lowell همچنان به عنوان یک رهبر در تحقیقات و نوآوری تغییر خواهد کرد که زندگی در ماساچوست و در سراسر آمریکا بهتر است. من با افتخار اعلام این بودجه برای حمایت از دکتر ماهی کار باور نکردنی در craniofacial توسعه اختلالات" در کنگره ایالات متحده لری Trahan گفت: در انتشار اخبار. "من مشتاقانه منتظر دیدن نتایج تحقیقات خود را."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن