UMass Lowell دانشجویان تحصیلات تکمیلی سوگند فقر

برای نه سال گذشته تحصیلات تکمیلی کارکنان در UMass Lowell کار کرده اند تحت منقضی شده قرارداد امضا شده در سال 20

توسط ATSHNEWS در 18 تیر 1399

برای نه سال گذشته تحصیلات تکمیلی کارکنان در UMass Lowell کار کرده اند تحت منقضی شده قرارداد امضا شده در سال 2009 با شروع سال تحصیلی حقوق و دستمزد $13,800. این دستمزد ارزش است که به سادگی پوچ برای زندگی در منطقه بوستون بیشتر در علاوه بر این به $5,000 کمتر از محلی ما نهادهای همکار به صورت یکسان کار می کنند. برای یک دانشگاه که دیده است چنین موفقیت کارکنان فارغ التحصیل شده اند را پشت سر گذاشت.

طبقه بندی شده به عنوان هر دو دانش آموزان و کارکنان به طور همزمان ما فاقد شرایط لازم برای زمان پرداخت کردن بیمار وقت و بیکاری است. در حالی که از لحاظ فنی تنها قرارداد و پرداخت برای 18 ساعت در هفته است و نزدیک به 40+ ساعت از جمله روز شب آخر هفته و تعطیلات. ما آموزش سخنرانی, آموزش آزمایشگاه و انجام بسیاری از تحقیقات که در دانشگاه ترویج و حفظ مالکیت بیش و در عین حال بدون حمایت و یا مزایای ارائه شده به دیگر کارکنان دانشگاه.

اخیر ما در مذاکرات قرارداد در حال حاضر رسیده وقفه با UMass Lowell ارائه یک شروع نرخ از $14,500 که نشان دهنده 5 درصد افزایش اما با اضافی 4.4 درصد در هزینه های جدید. از همه مهمتر خود را 5 درصد ارائه نتواند به حساب 17 درصد تورم بیش از نه سال گذشته اساسا پرداخت ما کمتر از هر سال پس از سال 2011 است. پس از نادیده گرفتن این مشکل برای یک دهه قابل تعدیل است که در حال حاضر نیاز به آوردن این نرخ در خط برای سال 2020 است.

اساتید و مدیران آشکارا اعتراف به ما ناکافی پرداخت اما به نظر می رسد تمایلی به ارائه چیزی بیش از بهانه و عذر خواهی. در سال گذشته ما در محلی عمومی و نهادهای همکار از جمله UMass Amherst, UConn, UNH یوری و UVM ارائه شده شروع نرخ از $19,600-23,800 به صورت یکسان کار می کنند و در مناطق با هزینه های پایین تر از زندگی است. در پرتو این واقعیت چگونه می توانید UMass Lowell در نظر $14,500 به یک نرخ معقول?

بیش از دهه گذشته UMass Lowell شاهد رشد فوق العاده ای در ثبت نام دانش آموز جدید ساخت و ساز محلی و ادغام. کل درآمد افزایش یافته است از $300 به $500 میلیون و در طول این زمان دولت کمک بیش از یک میلیارد دلار در بودجه نزدیک شدن به $128 میلیون در FY2020.

اگر دانشگاه است قادر به پیدا کردن پول" در بودجه خود را برای یک دستمزد زندگی می کنند به حمایت از برخی از سخت ترین کاری کارکنان در دانشگاه ما از دولت و قانونگذاران به طور خاص اختصاص تخصیص بودجه برای این منظور است.

برای بیش از حد طولانی شده اند را فراموش کرده اسب های کاری — overworked underpaid قرار داده و تحت عظیم تنش به تولید نتایج. ما در حال حاضر درخواست می شود نسبتا جبران برای ما زمان و نیروی کار.

جان بره یک دانشجوی دکتری در مهندسی پزشکی و بیوتکنولوژی در UMass Lowell. او همچنین نشان دهنده فارغ التحصیل کارکنان سازمان به عنوان معاون رئیس جمهور و به طور مستقیم درگیر در چانه زنی یک قرارداد جدید برای تحصیلات تکمیلی کارگران است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب