UMass Lowell پردیس به بازگشایی این سقوط: در اینجا آنچه شما باید بدانید

لوول — کلاس سر گرفته خواهد شد در محل در دانشگاه ماساچوست در لوول این سقوط — اما در کاهش ظرفیت و با تغییرات عمد

توسط ATSHNEWS در 11 تیر 1399

لوول — کلاس سر گرفته خواهد شد در محل در دانشگاه ماساچوست در لوول این سقوط — اما در کاهش ظرفیت و با تغییرات عمده.

حدود یک چهارم از تمام کلاس ها رخ خواهد داد به طور کامل در فرد با توجه به دانشگاه برنامه ای که منتشر شد چهارشنبه. بقیه خواهد بود ترکیبی از مجازی و دوره های ترکیبی. کلاس که انجام می گیرد در دانشگاه عمل خواهد شد در حدود 25 تا 50 درصد از ظرفیت عادی.

"این بار به چالش کشیدن برای جامعه ما و جامعه ما به عنوان ما دست و پنجه نرم کردن با قطعیت از این بین المللی بیماری همه گیر و فیزیکی شخصی و اقتصادی تلفات آن را گرفته است در دنیای ما و زندگی ما" صدراعظم Jacquie Moloney گفت: در انتشار اخبار.

"با این حال UMass Lowell تعهد به ارائه بالاترین کیفیت آموزش و پرورش به دانش آموزان ما و انجام تحقیقات نوآورانه است که منافع جامعه ما هرگز قوی تر شده است. با تشکر جمعی از تلاش های باور نکردنی ما کارکنان و اساتید من می دانم که ما ارائه خواهد شد که وعده" Moloney ادامه داد.

کسانی که در دانشگاه کلاس های درس و فضاهای کار خواهد بود انتظار می رود برای حفظ حداقل شش فوت از هم جدا و سایش پوشش صورت که فاصله امکان پذیر نیست.

کتابخانه ها را به کار گیرند با کاهش ساعت مطالعه و فضای پشته خواهد شد خارج از محدوده. به جای مرور قفسه دانش آموزان قادر خواهد بود به درخواست کتاب برای انتخاب کنید تا. ظرفیت محدود خواهد شد در مراکز تست و اجتماعی فاصله دستورالعمل اعمال خواهد شد.

دانشجو مشاوره قرار ملاقات رخ خواهد داد عملا و یا از امن فاصله فیزیکی و تدریس خصوصی برگزار خواهد شد را از طریق زوم.

به عنوان مسکن به دانشگاه باز خواهد شد 3,600 فضاهای اقامت سالن با توجه به دانشجویی کتاب. به طور معمول 4,797 تخت موجود در محوطه دانشگاه.

سنتی واحد مسکن محدود خواهد شد به یک دانشجو در هر اتاق با دو دانش آموز اجازه داد در برخی از اتاق بزرگتر که به طور معمول متناسب با سه یا چهار دانش آموز. تک و اشغال دو اتاق خواب در دسترس خواهد بود در دانشگاه سوئیت و آپارتمان. گروه از دانش آموزان که می دانیم هر یک از دیگر خواهد بود اولویت بندی در آپارتمان و سوئیت روند انتخاب با توجه به طرح.

جامعه حمام و سرویس بهداشتی تمیز خواهد شد یک بار در روز و "بازبینی" در طول روز برنامه ریزی متحده است. تمیز کردن وسایل نیز در دسترس خواهد بود به ساکنان.

مهمان سیاست منعکس خواهد شد CDC و دستورالعمل دولت و شهروندان خواهد بود خواست به دنبال افزایش یافته اجتماعی فاصله اقدامات در دو هفته اول در حال حرکت در. "دستورالعمل دولت دنبال خواهد شد در رابطه با شرکت در افزایش اجتماعی فاصله اقدامات در طول دو هفته اول پس از حرکت در" با توجه به طرح.

دانش آموزان ممکن است نیاز به برنامه ریزی بازدیدکننده داشته است به یک سالن ناهار خوری و یا گرفتن یک صندلی در خارج از منزل. دانشگاه ناهار خوری را "استفاده از فرصت ها برای صندلی" با توجه به طرح. رزرو و ظرفیت پیگیری روند در حال حاضر در حال توسعه.

گسترده تمیز کردن به گزینه های مشخص شده صف بندی مناطق و از بین بردن خود خدمت می کنند گزینه نیز بخشی از دانشگاه برنامه ریزی برای بازگشایی ناهار خوری خدمات.

دانشگاه را به دنبال خواهد داشت برنامه زیر برای ترم پاییز:

  • هفته Aug. 24: دانش آموزان حرکت به پردیس
  • Aug. 30: مجلس
  • سپتامبر. 1: شروع کلاس
  • سپتامبر. 7: روز کارگر
  • Oct. 12: روز کلمبوس
  • Nov. 11: روز جانباز
  • Nov. 30: کلاس های رزومه و پس از شکرگزاری ، دانش آموزان باید برنامه ریزی برای بازگشت به دانشگاه.
  • Dec. 12: فینال شروع
  • Dec. 21: ترم به پایان می رسد

دانش آموزان را تشویق به آوردن حداقل دو پوشش صورت یک دماسنج ضد عفونی کننده دست و بیمه و کارت و اطلاعات تماس خود را به ارائه دهنده مراقبت های اولیه.

اگر لازم باشد دانشگاه آماده خواهد شد برای تغییر در دانشگاه به دوره های آموزش از راه دور با توجه به انتشار. دانشکده آموزش داده خواهد شد در این تابستان در مجازی آموزش.

این است که در حال توسعه داستان.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن