UMass Lowell پرانتز برای کاهش

لوول — در آموزش عالی دولت آن را یک قاعده سرانگشتی مناسب: زمانی که اقتصاد مخازن ثبت نام شکوفه. از کار ساکنان نگ

توسط ATSHNEWS در 11 تیر 1399

لوول — در آموزش عالی دولت آن را یک قاعده سرانگشتی مناسب: زمانی که اقتصاد مخازن ثبت نام شکوفه. از کار ساکنان نگاه به رشد فرصت های خود را در کلاس درس.

اما این زمان در اطراف نهادهای محلی نیست که بتوان بر آن است.

"ما در حال سوال این است که آیا که رفتن به مورد این زمان در اطراف, از آنجا که این عامل باعث بیکاری است که متفاوت از هر چیزی قبل از اینکه گفت:" باب LaBonte رئیس امور مالی برای کوه Wachusett کالج در گاردنر.

به جای مدارس نیروبخش برای کاهش. این شامل دانشگاه ماساچوست در لوول, که در هفته گذشته اعلام کرد این امر کاهش بودجه عملیاتی 20 درصد به طور موقت اخراج 100 کارکنان و از بین بردن یکی دیگر از 100 کارکنان و مدیر مواضع از طریق "بازنشستگی داوطلبانه جداسازی و یا دیگر خروج." در اوایل ماه ژوئن, Middlesex, کالج همچنین اعلام کرد اخراج تأثیر برخی از زمان و بسیاری از کارکنان پاره وقت.

در حالی که فیچبرگ دانشگاه دولتی و MWCC نشده اعلام کرد هر گونه اخراج تا کنون آنها انتظار یک چشم انداز مالی بسیار لاغر تر از آنچه در این موسسات پیش بینی شده فقط شش ماه پیش.

در میان این گریم بینی های بسیاری از عدم قطعیت است. مدیران شناسایی دو علامت سوال.

این اولین بار است که بودجه دولت است. هر چند هرگز به موقع — آن سال بوده دولت نهایی بودجه قبل از 1 جولای شروع سال مالی جدید — در این سال به خصوص مشخص نیست. بودجه های مقدماتی فرماندار پیشنهادی در ماه ژانویه ارائه شد مسئله توسط coronavirus که طرح میتوانست مالی دولت.

برخی از کالج ها نامیده می شود برای افزایش بودجه حتی در میان کمبود. فیچبرگ دانشگاه ایالتی رئیس جمهور ریچارد Lapidus نیست بانکی در آن است. این دانشگاه به جای برآورد 10% به 15% کاهش در بودجه دولت است.

"من فکر می کنم ما در حال گرفتن رویکرد رئالیستی است که ما احتمالا نمی خواهید برای دریافت یک ثروت باد آورده" او گفت:.

دوم مدیران هنوز در انتظار برای دیدن چه نوع از تاثیر این ویروس را در ثبت نام. چگونه دانش آموزان آینده نگر پاسخ به اقدامات احتیاطی لازم توسط COVID-19 به عنوان برخی از کلاس حرکت آنلاین و سالن محل اقامت زندگی تغییرات ؟ این مسابقه با کوچکتر کالج سن جمعیت از سال گذشته در حال انجام جمعیتی روند که در حال حاضر تیره و تار بسیاری از دانشگاه ها.

"من فکر می کنم ما باید یک زن و شوهر از عوامل کار در برابر ما" Lapidus گفت.

حتی به عنوان مدارس مقابله با این چالش ها MCC رئیس جمهور جیمز Mabry گفت: آموزش عالی نقش بازی در coronavirus پاسخ.

"ما واقعا در تلاش برای ماندن متمرکز در مورد چگونه ما می تواند یک بازیکن کلیدی در بازسازی اقتصاد," او گفت:.

قبل از coronavirus شیوع MCC تعیین آن نیاز به ریز ریز کردن 5 درصد از آن 70 میلیون دلار بودجه — یک استراتژی است که اجازه می دهد تا به دانشگاه به چشم پوشیدن افزایش شهریه دانشجویی دوباره با توجه به Mabry. او گفت: قراردادهای حدود یک سوم از مدرسه 450 تا 500 کارکنان پاره وقت را تمدید نمی شود.

"در بسیاری از مواضع ما دیگر نیاز در این زمان محیط زیست," او گفت:.

این کالج همچنین اعلام کرد که در حال حاضر نیاز به تایید قبل به خارج از کشور سفر و اضافه کاری و نه پر کردن خالی کامل-موقعیت زمان به جز چند نقاط بحرانی.

ارومیه از جمله مکمل هستند شامل این کاهش با توجه به Mabry.

به طور مشابه, کریستین ژیلت سخنگوی UMass Lowell گفت: این کاهش اعلام کرد برای این دانشگاه را شامل نمی شود هر گونه وضع آف از اعضای هیات علمی یا کاهش در برنامه های علمی.

بدون هیچ گونه کاهش UMass Lowell انتظار یک 50 میلیون دلار بودجه شکاف. این است که در بخشی آورده هزینه های متحمل شده توسط آوردن 2,700 کلاس های آنلاین در بهار گذشته با توجه به ژیلت. UMass Lowell همچنین پرداخت 15 میلیون دلار به دانشجویان برای اتاق هیئت مدیره و پارکینگ. آن را نیز از دست داد پیش بینی جریان درآمد مانند رویدادهای برنامه ریزی شده با توجه به COVID-19 با توجه به دانشگاه و مدیران.

"ما در حال انتظار بیشتری کسر بودجه در سال مالی آینده با قطعیت از ثبت نام دانشجویی مسکن و دولت در تخصیص بودجه" با توجه به دانشگاه. "شهریه یخ زده بود برای کمک به دانش آموزان ما در طول این زمان دشوار است اما همچنین منجر به از دست دادن مقدار پیش بینی درآمد است."

در علاوه بر این به lay-offs همه کارکنان هستند که نیاز به پنج کردند روز. مدیران ارشد باید ده روز و این دانشگاه سازماندهی کاهش در ساخت و ساز و پروژه های سرمایه ای با توجه به ژیلت.

کارکنان که به طور موقت گذاشته خواهد شد و سلامت خود را حفظ و بیمه خواهد بود واجد شرایط برای دریافت بیمه بیکاری. ژیلت گفت: این دانشگاه امیدوار به تماس این کارگران مدتی در پاییز و آنها را تشویق توسط "قوی" ثبت نام دانشجویی اعداد در خط با سال های گذشته است.

"ما را به ارزیابی مجدد در ماه سپتامبر پس از ثبت نام دولت تخصیص بودجه و دیگر جریان درآمد بیشتر قطعی," او نوشت. "است که تعیین خواهد کرد که ما ممکن است قادر به تماس کارکنان که به طور موقت گذاشته است."

در ضمن این دانشگاه افزایش خدمات پشتیبانی دانشجویی و افزایش کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی و پشتیبانی با توجه به ژیلت. حدود 2,700 UMass Lowell دانش آموزان دریافت فدرال محرک بودجه توزیع شده توسط دانشگاه برای کمک به امور مالی.

"به عنوان یک نتیجه از UMass Lowell مالی مسئولیت و کارآفرینی رویکرد آن است که بهتر از بسیاری از دانشگاه های دیگر به قوی باقی می ماند در طول این رکود اقتصادی," او نوشت.

فیچبرگ دانشگاه انتظار به پایان این سال مالی با 2.4 میلیون دلار کسری به گفته جی Bry معاون مالی و اداری. این دانشگاه خواهد بود با استفاده از یک 1/12 بودجه برای ماه جولای.

تا کنون از این دانشگاه دریافت کرده است حدود 4 میلیون نفر در فدرال coronavirus بودجه با حدود نیمی از رفتن به طور مستقیم به دانش آموزان و نیم دیگر به دانشگاه هزینه Bry گفت.

MWCC است همچنین شروع سال با 1/12 بودجه. LaBonte گفت: این دانشکده در انتظار یک کاهش 10 درصد در ثبت نام.

فدرال محرک دریافت پول توسط مدرسه کمک خواهد کرد که حفظ شغل با توجه به LaBonte. قبل از شیوع کروناویروس گفت MWCC عامل بود زیر بودجه پیش بینی برای این سال مالی. در طول زمان مدرسه بود و همچنین قرار دادن پول برای "روز بارانی" که LaBonte انتظار مدرسه به استفاده از برای جبران بالقوه کمبود.

"اگر این نیست باران," او گفت:. "من نمی دانم چه چیزی است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب