UMass Lowell یک زمین تمرین برای دانشمندان علوم سیاسی

لوول — نظر سنجی نوشته شده و انجام شده توسط UMass Lowell مرکز برای افکار عمومی این بهار سنجیده عمومی نمایش ها د

توسط ATSHNEWS در 16 تیر 1399

لوول — نظر سنجی نوشته شده و انجام شده توسط UMass Lowell مرکز برای افکار عمومی این بهار سنجیده عمومی نمایش ها در مورد COVID-19 دموکراتیک اولیه نژادها در ایالت های مهم و اعتقادات در یک محدوده سیاسی و فرهنگ پاپ موضوعات.

اما به گفته مدیر این مرکز جاشوا Dyck, مهم ترین کار انجام شده توسط این مرکز راه اندازی شده در سال 2011 — آموزش آینده بررسی محققان و حمایت از پروژه های پیشنهاد شده توسط UMass Lowell دانشکده.

"یکی از چیزهایی که منحصر به فرد است که ما یک دانشگاه نظر سنجی مرکز تحقیقات اجرا شده توسط هیات علمی متعهد به ساخت و دانشجو تعامل هسته ای بخشی از ماموریت ما" گفت: Dyck, در یک مصاحبه مطبوعاتی به تازگی صادر شده توسط UMass Lowell.

دانشجو لیندزی Kilpatrick از Manlius, n. y., آموخته, درباره مرکز — بخشی از انجمن آمریکایی برای پژوهش افکار عمومی را ابتکار شفافیت — به عنوان یک عضو از دانشگاه افتخارات دانشگاه, از طریق آن در حال ظهور دانشمندان برنامه. در این سال او کمک به یک پروژه است که در ترکیب ورزش و سیاست است.

Kilpatrick تجزیه و تحلیل یک زیر مجموعه از داده ها را از یک نظر سنجی که به بررسی پاسخ دهندگان نگرش در مورد فوتبال ضربات مغزی و مزمن پس از سانحه انسفالوپاتی. CTE دژنراتیو مغز بیماری ناشی از تکرار سر ميگذارد.

با توجه به دانشگاه آزادی مطبوعات Kilpatrick نوشت: در مورد یافته های "جمعه شب در سیاست: فوتبال ممنوع و آمریکا در قطبش" مقاله پژوهشی پس از انجام اساتید در حال ارائه آن به مجلات علمی برای انتشار.

تجربه کمک Kilpatrick زمین پرداخت کارآموزی در تابستان امسال با یک حرفه ای شرکت رای گیری که انجام تحقیق برای نامزدهای سیاسی, کسب و کار و سازمان های غیر انتفاعی.

"من دوست داشتم این پروژه به دلیل آن آغاز شده که در آن من راحت ترین: داده ها تجزیه و تحلیل ریاضی" Kilpatrick گفت. "سپس من کاسته و به نوشتن یک تحقیقات رسمی کاغذ. در حال حاضر من در کار است و من می دانم آنچه من انجام می دهند."

Dyck و مرکز دانشیار مدیر جان Cluverius بحث در مورد این مرکز کار در کلاس های آموزش آنها از مقدمه به سیاست آمریکا به کمی روش تحقیق. این کمک می کند تا دانش آموزان درک کنند که تحقیقات "یک زندگی چیز" Cluverius گفت: در انتشار.

"ما باید بیشتر و بیشتر دانش آموزان در هر سال که علاقه مند هستند در رای گیری و در بخشی از کار ما در حال انجام" Cluverius گفت. "و هر بار که ما دانش آموزان را در این روند ایجاد کنیم بهتر survey."

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن