دو عضو جدید تاریخ دراکات هیئت Selectmen

دراکات — دو عضو جدید را به کرسی های خود را در هیئت مدیره از Selectmen برای اولین بار در شهر جلسه سه شنبه شب یک

توسط ATSHNEWS در 10 تیر 1399

دراکات — دو عضو جدید را به کرسی های خود را در هیئت مدیره از Selectmen برای اولین بار در شهر جلسه سه شنبه شب یک روز پس از انتخابات به پانل.

حسن نیت ارائه میدهد از آلیسون Genest

آلیسون Genest

پنج نامزد رو برای دو کرسی در هیئت مدیره روز دوشنبه در تنها مسابقه رقابت در این سال انتخابات. با توجه به غیر رسمی نتایج ارائه شده توسط شهر خدمات مالی و حرفه ای آلیسون Genest در صدر بلیط با 1,719 رای, به دنبال منطقه بندی هیأت تجدید نظر عضو هدر سانتیاگو Hutchings با 1,370 رای.

در پایان از در حال اجرا بودند کارشناسی ارشد برنامه ریزی رئیس کمیته فیلیپ Thibault با 1,025 رای سابق بیشتر لوول دانشکده فنی رئیس کمیته یوسف Espinola با 896 رای و برنامه ریزی رئیس هیئت مدیره علامت نخود با 263 رای, نتایج غیر رسمی نشان می دهد.

به عنوان خورشید مطبوعات مهلت جمعه این شهر تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است منتشر شد نتایج رسمی.

Genest توصیف کرده است خودش را به عنوان یک سیاسی "تازه وارد" شعار او 30 سال تجربه کار در خدمات مالی و منابع انسانی است. درباره تلفن دوشنبه شب Genest تشکر حامیان او در شهر و گفت: شکوه بلیط بود "به شدت فوق العاده است."

"من افتخار دارم و با فروتنی و با پاسخ قاطع از رای دهندگان. بدیهی است که آنها در پاسخ به من پیام مثبت تغییر برای دراکات. وجود دارد بسیاری از نیروهای منفی که سعی کردم به کار در برابر من است و من خیلی خوشحالم که رای دهندگان را دیدم از طریق آن و آنها را رد کرد و آن صدای" او گفت:. "و این است یک روز جدید برای دراکات."

Genest است گفت: اولویت های اصلی در حال نگه داشتن دراکات مقرون به صرفه و حمایت از این شهر امنیت عمومی ادارات و همچنین با تمرکز بر پاسخگویی در سالن شهر.

"یکی از چیزهایی که من در حال اجرا بود در مورد همه همراه بود به تقویت برنامه ریزی و نظارت, و این چیزی است که من می خواهم به واقعا مشغول به," او گفت:. "من می خواهم به نگاهی به روند بهبود در هر نقطه که ما می توانیم, من می خواهم به مطمئن شوید که همیشه وجود دارد پاسخگویی با تمام بخش های مختلف و تخته و شهر manager."

سانتیاگو Hutchings در حال حاضر در حال خدمت در این شهر کمیته مالی در علاوه بر این به ى هیأت تجدید نظر. او روز دوشنبه گفت که او را هیجان زده برای شروع کار با دیگر مقامات در دراکات برای ترویج یک فضای مثبت را تشویق می کند که ساکنان به درگیر شدن در شهر.

"اولین چیزی که در دستور کار من, من واقعا می خواهم به نگاه در هر چیزی که سست به پایان می رسد که نیاز به پر شود. مثلا پلیس توصیه های آتش نشانی توصیه من درک می کنم این هفته وجود دارد یک قرارداد است که هرگز امضا برای دراکات دسترسی به تلویزیون Kenwood آب قرارداد" سانتیاگو Hutchings گفت. "هر چیزی که مانده به انجام موارد من می خواهم به واقعا قرار دادن یک جدول زمانی برای کسانی که همه چیز و فشار قرارداد."

او او تشکر کرد کمیته انتخابات و دیگر حامیان در دراکات.

"با تشکر از شما به هر کسی که تا به حال اعتماد به نفس در من و آمد به رای امروز" سانتیاگو Hutchings گفت. "من واقعا قدردانی از همه حمایت در طول راه و من مشتاقانه منتظر شنیدن از تمام ساکنان که سوالی دارید و یا مسائل و یا فقط به دنبال به صحبت با کسی."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب