دو جنگل پرسنل غرق در Kabini افتاده

آنها در coracle برای گرفتن ماهیگیران غیر قانونی میسور/Mysuru: دو جنگل پرسنل که در ماهیگیری غیر قانونی دنباله غ

توسط ATSHNEWS در 7 اردیبهشت 1399

آنها در coracle برای گرفتن ماهیگیران غیر قانونی

میسور/Mysuru: دو جنگل پرسنل که در ماهیگیری غیر قانونی دنباله غرق زمانی که coracle capsised در Kabini افتاده در Gundre طیف جنگل شب گذشته.

مرحوم هستند ماهش (30) یک جنگل Watcher و Shivakumar (30) یک اپراتور بی سیم کار به عنوان یک روزانه شروط. در حالی که بدن ماهش صید شد در ساعات اولیه امروز جستجو برای ردیابی بدن Shivakumar.

جزئیات: روز گذشته در حدود ساعت 11.30 جنگل پرسنل گروه دریافت اطلاعات است که ماهیگیران به حال بازیگران شبکه خود را در Kabini افتاده در Gundre محدوده ماهیگیری غیر قانونی. به زودی هشت جنگل پرسنل رسیده افتاده و ماهش و Shivakumar همراه با گارد Mahadev و Watcher Bomma سوار coracle و رفت و در شکار برای ماهیگیران غیر قانونی در حالی که دیگر چهار پرسنل شروع به راه رفتن در امتداد سواحل افتاده است.

زمانی که آنها ور رفته خود را coracle به فاصله ماهیگیران ناگهان دیدم مشعل به دست در جنگل پرسنل و Bomma بنا به گزارش شلیک یک گلوله در هوا به هشدار دادن به ماهیگیران. با توجه به نیروی است که در آن آتش باز شد و حاصل تحول پرسنل در coracle تعادل خود را از دست داده و سقوط افتاده است.

به عنوان به زودی به عنوان آنها سقوط به آب Shivakumar و ماهش گزارش گرفتار کردم به تور ماهیگیری, بازیگران افتاده و غرق شدند در حالی که Bomma و Mahadev شنا به ایمنی. در ضمن ماهیگیران که در غیر قانونی خود را عمل فرار کرد.

در حالی که مرحوم Shivakumar مقیم Bramhagiri قبیله ای هملت در Hediyala محدوده و موقت کارمند ماهش بود یک کارمند دائمی که تا به حال امن در جبران زمینه پس از مرگ پدر خود که در سرویس.

هیچ مقامات بالاتر به همراه کارکنان

در ضمن روستاییان ادعا که تنها کارکنان زمین رفت پشت ماهیگیران و نمی شد به همراه مقامات بالاتر. آنها گفتند که یک معاون محدوده جنگل افسر (DRFO) و محدوده جنگل افسر (RFO) باید همراه کارکنان در طول این عملیات و ادعایی که مقامات بالاتر بود بازی با زندگی زیردستان خود را. روستاییان خواستار پرداخت غرامت به خانواده مرحوم.

جنگل پرسنل کشف و ضبط تورهای ماهیگیری و مقامات بالاتر را مشکوک است که ماهیگیران ممکن است وارد پسماندها از طریق Nagarahole. Beechanahalli پلیس همراه با Dy.SP Sundar راج Bandipur ببر رزرو مدیر T. Balachandra و دیگران بازدید نقطه. مقامات در حال نظارت بر عملیات جستجو را برای ردیابی بدن Shivakumar. Beechanahalli پلیس ثبت نام کرده اند یک مورد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب