دو صورت کشت اتهام مواد مخدر در توکسبری سینه

توکسبری — کشت مواد مخدر بودند در داخل یک وسیله نقلیه از جمله کوکائین فنتانيل و کریستال متامفتامین — پس از یک م

توسط ATSHNEWS در 22 تیر 1399

توکسبری — کشت مواد مخدر بودند در داخل یک وسیله نقلیه از جمله کوکائین فنتانيل و کریستال متامفتامین — پس از یک موتور وسیله نقلیه متوقف شده توسط پلیس در روز جمعه مقامات می گویند که.

الیاس Dawley, 26, سبز, N. H. و 35 ساله بریتنی Kaeppel از پوتنام Conn., چهره چند توزیع مواد مخدر اتهامات پس از توقف ترافیک در اندوور خیابان با توجه به توکسبری اداره پلیس مطبوعاتی.

پلیس گفت که آنها برای اولین بار متوقف شد و این خودرو برای نقض ترافیک در این منطقه از سال 1795 اندوور سنت به گفته پلیس تحقیقات بیشتر منجر به کشف 36.6 گرم کوکائین 6.4 گرم فنتانیل 6.9 گرم کریستال مت و همچنین نامشخص مقادیر LSD وجد کلونیدین و suboxone.

پلیس متهم هر دو Dawley و Kaeppel با قاچاق کلاس B ماده بیش از 36 گرم (کوکائین), مالکیت, به قصد distrubute کلاس یک ماده (فنتانيل), مالکیت, به قصد توزیع یک کلاس B ماده (مت) دو فقره از در اختیار داشتن به قصد توزیع یک کلاس B ماده (suboxone), مالکیت, به قصد توزیع یک کلاس C ماده (اکستازی) با در اختیار داشتن قصد توزیع یک کلاس C ماده (LSD), مالکیت, به قصد توزیع یک کلاس E ماده (کلونیدین) و توطئه برای نقض قوانین مواد مخدر.

Dawley شد علاوه بر این متهم با در اختیار داشتن یک تقلبی با توجه به پلیس.

الیاس برگزار شد بدون وثیقه در حالی که Kaeppel برگزار شد 2500 دلار پول نقد وثیقه. هر دو در حال برنامه ریزی برای arraigned در لوول دادگاه منطقه در روز دوشنبه.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب