به نوبه خود گونه های دیگر — برای شما نه آنها را

Nonresistance به چالش کشیدن مفهوم برای بسیاری از ما به خصوص در زمان وخیم بحران اجتماعی و تحول. بسیاری از ما حت

توسط ATSHNEWS در 7 تیر 1399

Nonresistance به چالش کشیدن مفهوم برای بسیاری از ما به خصوص در زمان وخیم بحران اجتماعی و تحول. بسیاری از ما حتی نمی دانند چه nonresistance به عنوان یک تمرین معنوی واقعا به معنی. برای قرار دادن آن را به سادگی بودن nonresistant در معنوی زمینه به معنی دو چیز است. یکی به پذیرش بخش هایی از جهان ما و زندگی که خارج از کنترل ما هستند. و دو شناخت است که مقاومت همیشه با این نسخهها کار در برابر ما است. زیرا آنچه ما مقاومت در برابر تمایل به باقی بماند.
نگه دارید به این فکر می کردم: سربازان هرگز در نبرد دنده در هنگام رفتن با بچه های خود را برای یک بستنی.

Nonresistance استراتژیک است و با استفاده از آرامش و عدم اضطراب حضور به تعیین ملاحظه بهترین راه برای به انجام رساندن یک هدف. مانع از آن دشمنان ما به طور غریزی از احساس آنها نیاز به قرار دادن خود را در نبرد زره پوش. این غرور ما که تقاضا که مردم پرش هنگامی که ما می گویند پرش و از آنجا که ما در آن گفت: به جای گفت و گو به جای تلاش برای رسیدن به درک متقابل است. ساخت خواسته های دیگران ممکن است آنچه شما می خواهید در حال حاضر, اما آن را نابود اثربخشی خود را در طول زمان و تنها صفحه نمایش خود را در برابر مردم انسانیت و کرامت است.

این تفاوت بین اصلاح یک کودک با کلمات آموزش به جای پشت دست خود را. یکی بودن nonresistant که آنها به عنوان کودکان و با استفاده از آن به عنوان یک نقطه شروع برای توسعه بلوغ است. از سوی دیگر یک brute-force اصلاح رفتاری که انجام چیزی جز خشم و عدم درک. بودن nonresistant است که صحبت کردن با کودک خود. حال مقاوم است و ضرب و شتم آنها و یا گوش دادن به آنها و یا کاهش آنها را در هر راه.

وجود دارد یک آموزش معنوی که ما به عشق ما دشمنان و دعا برای کسانی که به آزار و اذیت ما. ما نیز تشویق به نوبه خود گونه های دیگر, هر چند نه برای عذاب بیشتر اما به سادگی به برداشت انرژی ما از این که عذاب ما. این است nonresistance در آن موثر است. ما نمی باید اجازه می دهد خودمان را به ضرب و شتم و یا مورد آزار قرار گرفته ، گاهی اوقات ما را ببخش از راه دور است.

آن را در بهترین مورد علاقه ما برای پروژه های عشق و صلح نسبت به کسانی که به ما آسیب برساند. این است که برای خود ما به خاطر به مراتب بیشتر از آنان است. طرح تغییر شیمیایی مغز ما. ما خشم سموم ما از درون. آن را کمی به آنها را تحت تاثیر قرار و یا صحیح خود را unloving رفتار است. در صلح برای شما. دیگران را بهره مند از صلح خود را.

اقدام به کمتر مقاوم به خصوص در برابر چیزهایی که ما می دانیم که اشتباه است آمریکایی ها به ویژه از آنجا که ما از یک فرهنگ به دنیا آمد و از مقاومت در برابر خشونت. کشور ما تاسیس شد و در شورش و شورش. این صورت فلکی در ایالات متحده به دنیا آمد زیر آن را دوست دارم یا نه. ما همچنان به ایستادگی و مبارزه برای آنچه ما می خواهیم اغلب بدون در نظر گرفتن مراقب باشید گاهی با عواقب فاجعه بار است. گاهی اوقات آن را نگه می دارد یک حرکت به عقب. گاهی اوقات آن را تنها چیز قدرت است و مایل به گوش دادن به.

من نمی توانم بگویم که آیا یا نه شورش همیشه نی نهایی که انجام یک در نظر گرفته شده اجتماعی یا سیاسی هدف. اما شورش است که همیشه نتیجه طبیعی سرکوبگر مقاومت که تظاهر کنندگان را تجربه کرده اند در زندگی خود از یک ساختار قدرت است که به طور سیستماتیک در برابر رایگان خود وجود است.

من می تواند صحبت کردن در مورد جنگ انقلابی تا آنجا که ما در مسابقه های اخیر شورش. مقاومت جایگاه خود را در تاریخ ما از جمله سابقه آشکار در اطراف ما در حال حاضر. اما آن است که یک راه زندگی است.

ما اغلب مقاوم تر از ما درک.

یک اثر دومینو باید از جایی شروع و آن را همیشه باید در جایی کوچک است. شروع شده توسط تلاش برای تصور کلی احساس اجازه می دهد. تصور کنید خودتان را احساس راحت تر با چیزهایی که شما به طور معمول مقاومت در برابر و یا خشمگین. تجسم خود را به راحتی آشکار راه حل های شما نداشته باشند. این مجموعه ای از افکار راه اندازی یک کوچک اما قابل توجهی روانی واکنش زنجیره ای. نگه داشتن فشار دادن دکمه.

هنگامی که فرآیند درونی اجازه می دهد می شود رفتن ایده های جدید در مورد nonresistance تبدیل شدن به بیشتر قابل توجه است. شروع با چیزهایی که نمی تواند به شما آسیب برساند اما در مورد که شما در حال حاضر با تشکیل یک نظر قضاوت فقط همین. نگاه برای peeves حیوان خانگی است که واقعا لازم نیست که توانایی تحت تاثیر قرار زندگی خود را در هر راه است اما هنوز موفق به آزار شما و سعی کنید به اجازه رفتن از آنها.

رهایی خود از قضاوت nonresistance. این باعث افکار جدید و recognitions از مکان های که در آن شما در حال مقاوم و ارتجاعی که فقط یک بیت از ملاحظه نظر ممکن است بهتر مسیر رو به جلو است. آن را در مورد عقب نگه داشتن از انجام آنچه درست است. آن را در مورد آرامش باقی مانده و فکر کردن در مورد انجام این هدف در صلح آمیز ترین راه ممکن است. به خصوص قبل از همه چیز از دست.

در صلح. پیدا کردن راه تغییر جهان برای بهتر در حالی که باقی مانده صلح آمیز و در سهولت. برخی از مقاومت در برابر این ایده. آنها خوش آمدید به انجام این کار. جلو پیشرفت نیاز به تلاش کسانی که مبارزه را به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که در ترویج صلح است.

اما برای شما در نظر گرفتن راه های که در آن شما ممکن است پیدا کردن یک متفاوت است و به احتمال زیاد مسیر ساده تر نسبت به واقعیت شما برای دعا. آن را در دسترس شما و شما آن را ضبط. فقط به عنوان به زودی به عنوان شما را متوقف و مقاومت در برابر آن است.

ویل Darcangelo M. Div., است mnister در محله UU کلیسای فیچبرگ و اولین کلیسای مسیح, کلیسای, در لنکستر و تولید کننده UU مجازی کلیسای فیچبرگ و لنکستر در یوتیوب. ایمیل wildarcangelo@gmail.com. او را دنبال کنید در توییتر @wildarcangelo. وبلاگ خود امیدوار تفکر را می توان در یافت www.hopefulthinkingworld.blogspot.com.

آخرین مطالب