آشفتگی در شرلی کمیته مالی

شرلی – کمیته مالی رئیس جان اوکیف که در خدمت در هیئت مدیره برای مدت پنج سال ریاست آن را به مدت 2 و نیم سال است

توسط ATSHNEWS در 20 تیر 1399

شرلی – کمیته مالی رئیس جان اوکیف که در خدمت در هیئت مدیره برای مدت پنج سال ریاست آن را به مدت 2 و نیم سال است سمت چپ خود مدیر-منصوب داوطلب موقعیت.

اما آن را ایده خود را.

با مدت خود را تنظیم به او خواهد نیاز به تمدید اقامت برای مدت دیگری شروع ژوئیه 1. اما او مطلع شد در 30 ژوئن e-mail از شهر مدیر کارن لودینگتون که او نمی خواهد reappoint او خود را با استناد به نظرات متفاوت در مورد FinCom نقش.

به عنوان ناظر می بیند آن را با توجه به اوکیف که نقش املای در شهر آیین نامه. در واقع که آن را به شهر جلسه: بررسی مالی مقالات در حکم و توصیه.

اوکیف گفت که تفسیر ممکن است بیش از حد باریک بر اساس استانداردهای دولتی است که نشان می دهد یک دیدگاه گسترده تر با FinCom قادر به توصیه مالیات دهندگان در مورد مسائل مالی و نه محدود به شهر نشست.

این بیمارستانها در حال تمام شدن است که اوکیف می گوید او را شگفت زده کرد, حتی اگر او و مدیر پخش اختلافات خود را در طی یک جلسه رسمی در ماه گذشته خواستار تجدید فشار برای Ayer شرلی دبیرستان رشته ورزشی پروژه ای است که او و دیگر FinCom اعضای مخالف و که او بارها و بارها و به شدت صحبت کردن در مقابل با استناد به هزینه های آن و داده های ناکافی برای حمایت از آن.

زمانی که بعد از تغییرات کوچک شده این پروژه در محدوده و کاهش هزینه های اوکیف هنوز هم به طور فعال مخالف آن است.

زمینه پروژه بوده است که با این نسخهها کار برای برخی از زمان و منطقه صرف مقدار قابل توجهی از پول در طراحی آن از جمله هزینه یک معمار.

این پروژه تا به حال حمایت قوی در جامعه اما در مواجهه مخالفان در شرلی که در آن رای دهندگان را رد کرد و بدهی محرومیت رای گیری سوال با هدف تامین بودجه آن است. سوال در گذشت Ayer اما کمیته تا به حال متعهد به جلو حرکت کند مگر اینکه آن گذشت در هر دو شهر.

در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد طرفداران طرح به دوباره سعی کنید.

به این منظور اوکیف گفت: مقامات شهر و شهر مدیر مایک مک گاورن شده اند جلسه با سرپرست مدارس مری مالون و اعضای کمیته از هر دو شهر از جمله جیم Quinty که نشان دهنده شرلی.

Quinty که خدمت در زمینه های اصلی کمیته تخم جایگزین از دست رفته هزینه قبل برنامه است که به ارائه آخرین باری که در اطراف اوکیف پشتیبانی می کند. اما آن را به دست آورد هیچ کشش با دیگر اعضای هیئت مدیره و یا ساختمان کمیته.

در سخنرانی های متعدد قبل و بعد از یک منطقه گسترده ای رفراندوم حمایت این پروژه اما قبل از این دو شهر رای گیری سوال از خط خارج این زمینه اعضای کمیته توضیح داد که چگونه جدید و بهبود یافته در زمینه بهره مند ورزشکاران دانش آموز توسط پاک کردن خطرات ایمنی و گفت: آن را لمس نهایی نیاز به درپوش زودتر دبیرستان نوسازی/علاوه بر این پروژه است که تبدیل یک از رده خارج ساختمان مخروبه به یک براق, مدرن, مرکز, با دولت از هنر و امکانات و وسایل.

اگر چه کمک به دولت کمک به پرداخت هزینه برای پروژه های مدرسه بالا وجود دارد هیچ بودجه دولت برای امکانات ورزشی است.

اوکیف موقعیت و سپس و در حال حاضر این است که شهر و منطقه مدرسه باید آدرس دو پیری مدارس ابتدایی قبل از ارتکاب به یک گران زمینه پروژه خواهد بود که در این کتاب برای سال.

"وجود دارد هیچ تمرکز در مدارس ابتدایی," او گفت:. دیگر اعضای هیئت مدیره به توافق رسیدند. "این شد که به اتفاق آرا رای," او گفت:.

اول منصوب به FinCom توسط مدیر قبلی و بعد دوباره منصوب لودینگتون,

اوکیف گفت که او مطمئن نیستید اگر او به دنبال یکی دیگر از داوطلبان گزینه در شهر است.

FinCom مناسب تجربه حرفه ای خود را و اولویت های شخصی. "من دوست دارم گسترش ورق," او گفت:. "من نمی خواهم سیاست است."

تماس شنبه بعد از ظهر لودینگتون خواسته بود اگر اوکیف را صریح موضع در زمینه های پروژه تحت تاثیر او تصمیم به reappoint او.

"همه حق صحبت کردن," او گفت:. "من مخالفت خود را با رویکرد به نقش کمیته مالی."

پرسید که آیا او تبدیل به شهر, آیین نامه برای راهنمایی او گفت: آنها "بسیار روشن" در ماده و زمانی که آن را می آید به ملاقات او تصمیم گیری مبتنی بر "من بهترین قضاوت" از کمیته مالی و نقش آن در امور شهر.

اما لودینگتون روشن ساخته است او بپرسید نیست اوکیف ، "او مدت ها بود," او گفت:. "من سپاسگزار برای او مراقبت...و کار سخت خود را." که اساسا او گفت: در e-mail به او.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب