محتوای مقاله در ادامه

TSB گفت: در جریان گردش مالی در صنعت راه آهن ساخته شده است آن را شایع تر برای کاربر کارکنان به کار با هم در یک راه آهن حیاط. TSB ابراز نگرانی از این روند گفت: این می تواند نتیجه در “مداوم عواقب نامطلوب.”

TSB گزارش گفت که پس از حادثه CN ممنوع لگد زدن ماشین در سربالایی و ساخته شده است که تغییرات به مسیر پیکربندی در ملویل راه آهن حیاط. این شرکت همچنین در بازرسی 857 مشابه باز بالا قیف خودرو در ناوگان خود را به اطمینان حاصل شود handbrakes به درستی کار هستند.

در یک بیانیه CN گفت: این حمایت TSB توصیه در مورد حرکت کنترل نشده از اتومبیل های راه آهن و ابراز تسلیت به مرحوم مباشر خانواده.

“ایمنی یک ارزش محوری در انتخاب نمایید و آن را بخش مهمی از همه چیز ما. ما یاد بگیرند که از هر رویداد در شبکه ما را CN امن تر راه آهن برای کارکنان و جوامع که در آن ما عمل” خواندن بیانیه ای.

یک نماینده برای Teamsters کانادا گفت: این اتحادیه در حال حاضر تجزیه و تحلیل و گزارش است اما به هر نظر خاص.

mmelnychuk@postmedia.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

آموزش سئو