سعی کنید برای تغییر آگاهانه جهان — آن را فقط ممکن است کار

زندگی پیچیده است. در حال حاضر ما با چالش های بسیاری. ما درک توانایی برای کنترل جهان ما همچنان به لغزش از طریق

توسط ATSHNEWS در 14 تیر 1399

زندگی پیچیده است. در حال حاضر ما با چالش های بسیاری. ما درک توانایی برای کنترل جهان ما همچنان به لغزش از طریق انگشتان ما هر روز است. اما ما هنوز هم طراحی شده است برای شادی و هم برای جامعه. و ما چالاک به اندازه کافی برای زنده ماندن این است. ما فوق العاده خلاق و سازگار است. و اگر ما گاهی اوقات استفاده کنید که سازگاری و چابکی بیشتر به حفاری خودمان را به یک سوراخ, ما, در بیشتر قسمت ها معمولا دو گام به جلو برای هر یک قدم به عقب. این بازی طولانی است که به نفع ما است. باید شجاعت.

شاید این امر می تواند ارزشمند به نظر که وجود دارد بیشتر به ما از آنچه ما به نظر می رسد. بیشتر آگاهی بشریت — به معنی آنچه که اکثر ما در حال فکر کردن یا دعا کردن در مورد در هر زمان داده شده — نشان داده شده است که برای بازی در چه چیزهایی آشکار از جمله راه هایی است که به نظر می رسد فراتر از توانایی ما برای دخالت کند. رازآلود. این است که آگاهی در محل کار در مکان های ما به آسانی نمی توانیم فرض کنیم? آیا آگاهی ما بر چیزهایی است ؟ چیزهایی مانند این سیاره ، ما ساخته شده از همان مواد. چقدر عمیق می کند ما جرقه الهی برسد ؟ تنها چیزی که ممکن است ما قادر به تحت تاثیر قرار همه ما در مجموع کارگردانی خودآگاه ما فکر نسبت به همان ایده است ؟

در حالی که چندین ادیان مختلف باید یک ایده مشابه به این در مسیحیت, عیسی مسیح نقل شده است که گفت: "هنگامی که دو یا بیشتر از جمع آوری در نام من در میان آنها است." جالب آن بیانیه است. و من شنیده ام چند تفسیر برای آن از جمله استفاده از آن در عبادت مناقشه میانجیگری یا به تراز آن ارجاع به قوانین عهد عتیق معرفی دو تا سه شاهد در حل تعارض. برای من جالب است که هر دو از این توضیحات شامل تعمیر رابطه است.

اما شاید یک باطنی بیشتر فکر را در مورد اینکه چرا این ممکن است که اگر حداقل دو یا بیشتر از جمع آوری با هم در روح همان ایده تعجب آور همه چیز می تواند رخ دهد. آن را ممکن است به همین دلیل است که آن را خوب عتیق مشاوره به دو تا سه شاهد در دست هنگامی که در تلاش برای حل و فصل مناقشه. آنها نه فقط وجود دارد به شاهد; آنها وجود دارد به اضافه کردن آگاهی خود را به رسیدگی است.

در سال 1993 یک گروه ملی آموزش مراقبه ایجاد یک آزمایش با هدف کاهش نرخ جرم و جنایت در واشنگتن آنها پیش بینی آنها می شود قادر به آن را کاهش دهد بیش از 20% و آماده به فروشگاه داده های تجربی. قبل از این پروژه آغاز شد رئیس پلیس گفت: تنها چیزی که می تواند 20 درصد کاهش جرم خواهد بود 20 اینچ از برف است. مطالعه رخ داده است در تابستان آن سال اما آن را نمی برف. نرخ جرم و جنایت شروع به رها کردن بلافاصله پس از این پروژه آغاز شد و در ادامه به رها کردن به طور پیوسته تا پایان آن. جرم و جنایت پایین رفت 23.3 درصد کمتر از پیش بینی برای این دوره از سال است. نگاه که آزمایش کردن برای خودتان. بود آگاهی وجود دارد ؟ اگر چه این مفهوم را میرسانند در مورد ظرفیت ما را تحت تاثیر قرار واقعیت فیزیکی در سطح آگاهی ما? چه کسانی که مراقبه تاثیر می گذارد و چگونه ؟

این نقاط به یک ایده است که هنگامی که یک گروه از مردم را انتخاب کنید به طور مستقیم افکار خود را به سمت یک ایده خاص یا واقعیت یا راه حل مسائل اتفاق می افتد. فقط چقدر است آگاهی ما قادر به انجام?

اجازه دهید پس از آن در نظر بگیرید برای یک لحظه آنچه که هوشیاری خود را ممکن است. اولیه تعریف کلمه آگاهی می گوید که تنها آن را در مورد آگاهی ما از خود ما و محیط اطراف — که ما می دانیم یک درخت است بیش از وجود دارد و یک خانه است که بیش از وجود دارد و ما می دانیم که جایگاه ما در بین آنها است, تعریف آگاهی است. ریشه کلمه "آگاه" هر چند در مورد دانش خاص ، دارندگان یک راز است. و همچنین یک آگاهی درونی از خود و نه فقط ما محیط اطراف. در اواخر قرن 16 هر چند کلمه "آگاهانه" به معنی آگاهی شخصی خود ما تخلف است. به عبارت دیگر خود آگاه است. آن را به معنای شرم آور است.

اما ما همچنین می توانیم با استفاده از کلمه آگاهی به توصیف بخشی از خودمان که بزرگتر از ما فیزیکی بدن. بخشی از خودمان است که متصل به الهی است. بخشی که دائمی و ابدی و واقعی به معاصر تعریف کاملا آگاه باشید از محیط اطراف خود و جایگاه خود را در جهان. بخشی است که آگاه و خود آگاه است اما برگ شرم بخش به ما انسان ها. شرم یکی از بسیاری از کلاس های درس از تجربه انسانی است. این تناسب نهفته در غلبه بر آن است.

بازگشت به آگاهی ، آیا آگاهی ما باید فیزیک ؟ به عبارت دیگر وجود قوانین ، اگر ما به اندازه کافی هوشمند می تواند به ما در اندازه گیری آن ؟ می تواند ما اختراع یک دستگاه برای دیدن آگاهی ؟ اگر ما آنچه را که ما نتیجه گیری از تجربی اثبات آگاهی ما وجود دارد ؟ چه ممکن است این تغییر در ما و چگونه ما بیشتر به عمد استفاده از آگاهی به عنوان یک ابزار پیشرفت?

من باور دارم که هنگامی که دو یا بیشتر از جمع آوری به نام چیزی بزرگتر از خود سحر و جادو اتفاق می افتد. من فکر می کنم که برخی نقطه اشباع از ما در ذهن فرد جمع آوری با هم در اطراف یک فکر در فکر خود می تواند آن را بشنود. در کوانتوم-فیزیک سطح به نظر می رسد که زمانی که ما جمع آوری ما باید ظرفیت بیشتری برای سقوط یک موج در سراسر خاص بالقوه به واقعیت ما در نهایت تجربه. من فکر می کنم من صدا بسیار فانتزی وجود دارد.

اما این فیزیک کوانتوم راه گفت که انتظارات ما اغلب متوجه شدم در سطح کوانتومی که در آن ما فکر است که قابل اثبات را تحت تاثیر قرار واقعیت است. شما می توانید نگاه کنید که تا بیش از حد. من فکر می کنم هر آنچه در آن است که باعث می شود که اتفاق می افتد ما با خیال راحت می تواند به عنوان مراجعه آگاهی است.

آن می تواند از فکر به عنوان یک گرز سحر و جادو از یک نوع است. یکی است که ما به خصوص مطمئن شوید که چگونه آن را با این نسخهها کار و یا چقدر قدرت آن است. و برای که ما احتمالا باید کمی آموزش و پرورش. اما این قدرت با این وجود. و یکی است که ما را به خودمان را با عنوان ما آرزو می کنیم.

فرض می کنم که چگونه شما احساس و افکار شما پروژه مدیریت برای به انجام رساندن چیزی فراتر از درک خود را. ایجاد جوامع از کسانی که مایل به انجام افکار خود را در همان جهت با شما برای منافع متقابل است.

ممکن است خود را جرقه الهی همراه با جرقه الهی از دیگران هم نور, طوفان از شفقت و قطعنامه برای جهان ما.

ویل Darcangelo M. Div., وزیر در محله UU کلیسای فیچبرگ و از اولین کلیسای مسیح, کلیسای, در لنکستر و تولید کننده UU مجازی کلیسای فیچبرگ و لنکستر در یوتیوب. ایمیل wildarcangelo@gmail.com. او را دنبال کنید در توییتر @wildarcangelo. وبلاگ خود امیدوار تفکر را می توان در یافت www.hopefulthinkingworld.blogspot.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب