مغلوب ساختن پیشی جستن نشان می دهد 'تاخیر' از انتخابات نوامبر

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه پیشنهاد کرد یک "تاخیر" برای انتخابات نوامبر این ادعا یک شیفت

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه پیشنهاد کرد یک "تاخیر" برای انتخابات نوامبر این ادعا یک شیفت به پست الکترونیکی-در رای گیری خواهد آن را بیشتر از "تقلب در انتخابات در تاریخ است."

"با جهانی پست الکترونیکی-در رای گیری (نه رای گیری غایب است خوب) 2020 خواهد بود که نادرست و جعلی انتخابات در تاریخ" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک صدای جیر جیر شنبه صبح. "این خواهد بود که یک خجالت بزرگ برای ایالات متحده آمریکا. تاخیر انتخابات تا زمانی که مردم می توانند به درستی امن و با خیال راحت رای???"

مغلوب ساختن پیشی جستن ندارد قدرت به تاخیر انداختن انتخابات است. کنگره مجموعه تاریخ انتخابات فدرال و قانون اساسی باعث می شود هیچ مقررات برای تاخیر به Jan. 20, 2021 تحلیف ریاست جمهوری.

هنوز هم دموکراتیک چلنجر جو بایدن هشدار داد در آوریل که مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است سعی کنید برای به تاخیر انداختن Nov. 3 ژنرال و گفت: "علامت گذاری کلمات من من فکر می کنم او است دیگه سعی کنید به پشت پا زدن انتخابات به نوعی به آمده تا با برخی از دلایل که چرا آن را نمی تواند برگزار شود."

مغلوب ساختن پیشی جستن جیر آمد در پاشنه فوق العاده منفی اقتصادی گزارش نشان داد که اقتصاد ایالات متحده قرارداد در متناوب 32.9 درصد نرخ سالانه در سه ماهه دوم بدترین افت ثبت به عنوان همه گیر مجبور کسب و کار به شاتر و چپ دهها میلیون نفر از مردم ،

رئیس جمهور همچنین وارد تازه حملات علیه پست الکترونیکی انتخابات در توییت خود روز شنبه ادعا در پست قبلی که "پست الکترونیکی-در رای گیری که در حال حاضر اثبات می شود یک فاجعه فاجعه است. حتی تست مناطق راه. این Dems صحبت از نفوذ خارجی در رای دادن, اما آنها می دانند که پست الکترونیکی-در رای گیری یک راه آسان برای کشورهای خارجی برای ورود به مسابقه. حتی فراتر از آن وجود ندارد و تعداد دقیق!"

هیچ شواهدی از گسترده رای دهندگان تقلب از طریق پست الکترونیکی انتخابات حتی در کشورهای با تمام الکترونیکی رای گیری هر چند مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها سعی در گسترش شک در موضوع است.

مغلوب ساختن پیشی جستن جیر درو سریع محکومیت از اعضای دموکرات ماساچوست در کنگره اعلام کرد.

"نه" در کنگره ایالات متحده جیم مک گاورن توییتی به سادگی.

"ما نمی خواهد قربانی دموکراسی ما به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دیکتاتور رویاها" در کنگره ایالات متحده جوزف کندی III توییتی.

به گزارش ایسنا ، ادوارد Markey توییتی "ما نمی تواند و نمی خواهد اجازه دهید این اقتدارگرا جنایی تاخیر ما در انتخابات تضعیف دموکراسی ما و سکوت مردم آمریکا."

به گزارش ایسنا ، الیزابت وارن توییتی یک ویدیو که در آن او به نام "سر از عدالت و دفاع از میهن و امنیت داخلی اجازه می دهد تا بخش های خود را برای تبدیل به تهمت شخصی خود ارتش—به خصوص در صورت مغلوب ساختن پیشی جستن از دست می دهد انتخابات در ماه نوامبر و حاضر به ترک مسالمت آمیز است."

یکی جمهوری خواه و فرماندار کریس Sununu از نیوهمشایر سرعت گلوله را مغلوب ساختن پیشی جستن ایده: "اشتباه نکنید: این انتخابات اتفاق خواهد افتاد در نیوهمپشایر در نوامبر 3rd. پایان داستان. ما سیستم رای گیری در NH امن است و امن و قابل اعتماد است. ما آن را انجام داده اند حق 100% از زمان برای 100 سال به این سال خواهد بود."

هوگان Gidley این تهمت کمپین ملی مطبوعات, دبیر با اشاره به تاخیر در شمارش آرا در نیویورک اولیه. "رئیس جمهور این است که فقط بالا بردن سوال در مورد هرج و مرج دموکرات ها ایجاد کرده اند با اصرار خود در تمامی پست الکترونیکی-در رای گیری. آنها با استفاده از coronavirus به معنی خود را به تلاش برای موسسه جهانی پست الکترونیکی-در رای گیری که بدان معنی است که ارسال هر ثبت نام رای دهندگان رای گیری که آیا آنها خواست یا نه. "

مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا رد این ایده او را به تاخیر می اندازد انتخابات به عنوان coronavirus شدت می گیرد.

اما سوال جدید در یک زمان می آید زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است به سمت راست کشتی از مبارزات انتخاباتی خود او به عنوان مسیرهای پیاده روی بایدن در ملی و میدان نبرد دولت پای صندوقهای رای است.

هرالد سیم خدمات کمک



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب