مغلوب ساختن پیشی جستن باید VA بیش هولیوک و چلسی سربازان خانه

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که نشان داده شفقت بزرگ برای جانبازان باید دولت جانبازان را کنترل مشکل

توسط ATSHNEWS در 26 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که نشان داده شفقت بزرگ برای جانبازان باید دولت جانبازان را کنترل مشکل هولیوک سرباز خانه.

و در حالی که او در آن او می تواند شامل چلسی سربازان در تصاحب عنوان به خوبی.

این دو دولت ایجاد شده و کنترل موسسات — جدا از VA بیمارستان — که قرار پیری ماساچوست جانبازان برای سال.

چلسی سربازان خانه ایجاد شده توسط ماساچوست مقننه در سال 1882 برای مراقبت از زخمی ماساچوست جانبازان جنگ داخلی که نمی توانند از خودشان مراقبت کنند.

برای سال آن را تنها دولت بودجه موسسه در نوع خود است.

در سال 1952 پس از سال ها کشمکش دولت راه اندازی هولیوک سربازان خانه به زخمی و نیازمندان جانبازان جنگ جهانی دوم در حالی که دولت فدرال در روند راه اندازی امکانات دیگر. در آن زمان چلسی در خانه تنها دولت تسهیلات تعیین شده برای این کار.

در آنچه در حال حاضر به نظر می رسد عجیب و جالب رژیم صهیونیستی. Paul A, Dever, بر تعهد هولیوک موسسه 68 سال پیش گفت: "قیچی از اقتصاد نادرست هرگز استفاده می شود برای کاهش تخصیص بودجه مورد نیاز برای نگهداری از این برجسته بنا نهاد برای جانبازان ماساچوست."

پس از آن خانه گرفته اند در پیری جانبازان از جنگ جهانی دوم و جنگ کره و جنگ ویتنام است. در حالی که این دو خانه ممکن است برخی از وجوه فدرال آنها دولتی و دولتی موسسات. بودجه دولت در حال حاضر برای چلسی است 30 میلیون دلار و برای هولیوک آن است $25 میلیون.

اما به عنوان coronavirus همه گیر نشان داده است هر دو در دراز مدت مراقبت از امکانات تا به حال به طور جدی و کشنده مشکلات برخورد با ravaging اثرات COVID-19 ویروس تا به حال در سالمندان جانبازان.

مشکلات مدیریت در هولیوک تسهیلات آنقدر شدید به عنوان مرز در غیر مسئولانه و یا شاید حتی بدتر به همین دلیل است که هر دو ایالات متحده وکیل اندرو Lelling و دادستان کل Maura هیلی راه اندازی جداگانه تحقیقات نهاد.

Coronavirus ظاهرا گسترش به دلیل وخامت شرایط در این مرکز که شامل کمبود منابع و عدم نظارت سوال مدیریت تامین کمبود شلوغ در شرایط کمبود نیروی انسانی و overworked کارکنان.

در حال حاضر 74 برخی از 226 ساکنان در دراز مدت مراقبت از تاسیسات فوت کرده اند از این ویروس که نشان دهنده 30 درصد از جمعیت در حالی که یکی دیگر از 83 آزمایش مثبت را 78 کارکنان. بیست و هفت مرگ و میر ناشی از COVID-19 گزارش شده است که در آن چلسی در خانه.

این هولیوک است که موقعیت متزلزل شده رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر و دولت او برای اولین بار آمد به نور هنگامی که یک افشاگر اطلاعاتی مخفیگاه آنان را خاموش هولیوک شهردار الکس مورس در ماه مارس که هفت جانبازان مرده بود از COVID-19 بدون اینکه گزارش شده است. بیکر گفت: دولت او می دانست هیچ چیزی در مورد شرایط رو به وخامت در خانه است.

بیکر معلق سرپرست بنت والش بازنشسته تفنگداران دریایی ایالات متحده سرهنگ — با پرداخت از $123,752 یک سال دست نخورده — به نام کمک گرفتن از گارد ملی و آغاز تحقیقات داخلی.

والش که منصوب شده توسط بیکر به کار در سال 2016 ساخته شده است که کمک های مبارزات انتخاباتی از 950 $به بیکر و $1.000 به£. Gov. Karyn Polito در گذشته است.

او همچنین دارای ارتباطات قوی سیاسی در اسپرینگفیلد که در آن مادر خود را یک عضو شورای شهر, پدرش, شهر کهنه عامل و عمویش ویلیام بنت سابق Hampden County District Attorney.

منتقدان را متهم کرد که والش جنگی کهنه با هیچ پزشکی, پس زمینه, بود حمایت قرار ملاقات.

والش گفت که او به طور منظم گزارش شرایط در هولیوک تسهیلات به وزارت امور خارجه, وزیر امور کهنه فرانسیسکو Urena به عنوان به خوبی به عنوان مری لو Sudders, بیکر وزیر بهداشت و خدمات انسانی.

هر آنچه که از نتیجه تحقیقات مختلف سیاسی حمایت زنده است و به خوبی در بیکر/Polito دولت به ویژه هنگامی که کارکنان بالقوه گفته می شود که اولین وفاداری بود و نه به نهاد اما به بیکر.

بیکر و Polito باید درمان هولیوک تسهیلات به عنوان اینکه آن را فقط به یکی دیگر از دولت بوروکراسی باز سیاسی حمایت مانند رجیستری از وسایل نقلیه موتوری و یا حوادث صنعتی مدیره.

در حال حاضر آن را دوباره به آنها را نیش می زنند.

برای درمان جانبازان که بسیار برای کشور در چنین یک نخ نما — نه گفتن — مرگبار شیوه ای است که یک رسوایی است.

بنابراین شاید وقت آن است که برای مغلوب ساختن پیشی جستن به دولت جانبازان به بیش از دو جانبازان و خانه به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که در کشورهای دیگر و اجرای آنها در یک انسانی و متمدن شیوه ای.

او نمی تواند انجام هر گونه بدتر از بیکر.

نظرات ایمیل به: luke1825@aol.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن