مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او را دوباره پر کردن ذخایر برای آینده بیماری های همه گیر

توسط جیل COLVIN و DARLENE SUPERVILLEPa. (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روز پنجشنبه گفت که او د

توسط ATSHNEWS در 26 اردیبهشت 1399

توسط جیل COLVIN و DARLENE SUPERVILLE

Pa. (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روز پنجشنبه گفت که او در نظر دارد به آماده شدن برای آینده بیماری های همه گیر جایگزینی ملی ذخایر و آوردن تولید انتقادی لوازم و تجهیزات بازگشت به ایالات متحده در نظر او آمد و همان روز یک whistleblower گفت: کنگره مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شکست خورده بود به درستی آماده سازی برای زمان بیماری همه گیر.

"خوب است که نمی?" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در سفر به پنسیلوانیا توزیع کننده تجهیزات پزشکی. "هدف من این است که به تولید همه چیز امریکا باید برای خودمان و پس از آن صادرات به جهان از جمله دارو."

تهمت شکایت کرده بود در مورد زنجیره تامین در یک مصاحبه تلویزیونی که به پخش قبل از او در سمت چپ واشنگتن برای سفر به اونز و جزئی Inc. در اللنتون.

"این احمق زنجیره تامین است که در سراسر جهان — ما یک زنجیره تامین که در آن آنها ساخته شده در تمام نقاط مختلف جهان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در مصاحبه با شبکه فاکس کسب و کار. "و یک قطعه کوچک از جهان می رود و همه چیز را خراب کرد."

"ما باید همه آنها را در ایالات متحده," او گفت:.

آن را مغلوب ساختن پیشی جستن دوم سفر خارج از واشنگتن به عنوان بسیاری از هفته به عنوان تلاش می کند برای متقاعد کردن افکار عمومی که از آن زمان به صورت متحده شروع به باز کردن دوباره حتی با این ویروس هنوز هم در حال گسترش است. مغلوب ساختن پیشی جستن سخنان آمد و به عنوان کاران فدرال ریک روشن قبل از شهادت یک خانه پنل در روز پنج شنبه خود را در مورد تلاش های مکرر برای پرش شروع ایالات متحده تولید ماسک تنفسی که او می گوید هیچ جا رفت.

در پنسیلوانیا مغلوب ساختن پیشی جستن به اضافه فشار لیبریا تام گرگ است از خانه-دولت اوباما برای عقب ماندن در خانه سفارشات و کسب و کار پس از خاموش شدن ناگهانی موثر حاوی خارجه شیوع بیماری در اوایل.

"ما باید خود را فرماندار پنسیلوانیا شروع به باز کردن چیزهای کمی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در طول یک سخنرانی در انبار. مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا کرد برخی از مکان ها در دولت شده بود "به سختی تحت تاثیر قرار."

رئیس جمهور وارد در اللنتون در مبارزات انتخاباتی مانند مراجعه به برجسته پزشکی ایالات متحده توزیع کننده تجهیزات است که کمک به ایجاد و کشتی روپوش و دستکش و شخصی دیگر دنده محافظ در سراسر کشور است.

تهمت نمی پوشیدن چهره و پوشش به عنوان او پا کردن یک نیروی هوایی. در طول پرواز رئیس ستاد علامت مراتع عینک سرمه ماسک صورت برجسته با مهر ریاست جمهوری در طلا. مقامات پاک کردن نرده در راه پله قبل از تهمت وارد شده است.

تعداد زیادی از مردم صف مسیر کاروان موتوری و جمعیت رشد ضخیم تر -- با بسیاری از آنها سبزه — و شروع به شعار "ایالات متحده آمریکا!" و "چهار سال دیگر!" مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان وارد اونز و جزئی.

پس از یک تور که در طی آن تهمت نیز نمی پوشیدن ماسک او خطاب به چند ده کارکنان چادری در تطبیق نئون زرد شرکت T-shirts, همه با پوشیدن ماسک های صورت و با فاصله مناسب بین آنها است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او می خواهد به اطمینان حاصل شود که رئیس جمهور بعدی نمی ارث خالی ذخایر و خواهد ساخت تا سه ماه به عرضه اقلام مانند هواکش و N95 ماسک تنفسی شده اند که در تامین کوتاه مدت. او گفت که او می خواهم در بسیاری از این موارد به آمریکا ساخته شده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن بارها و بارها شکایت کرده در مورد وارث تخلیه ذخایر از دولت اوباما glossing بیش از این واقعیت است که او می خواهم برگزار شد به مدت سه سال از زمانی که coronavirus رسیده از ایالات متحده بود و زمان کافی برای دوباره پر کردن منابع و تجهیزات اگر انجام این کار یک اولویت است.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل روز پنج شنبه مجبور شد به راه رفتن به عقب نظرات او تا به حال ساخته شده پیش از آن در هفته مورد دولت اوباما نه پشت سر گذاشتن یک "طرح بازی" برای هر آینده بیماری های همه گیر. دولت تا به حال در واقع در پشت 69-صفحه همه گیر راهکار.

"آره من اشتباه بود" مک کانل گفت: در فاکس نیوز. "آنها را پشت سر بگذارید یک طرح, بنابراین من به وضوح ساخته شده یک اشتباه در این زمینه است."

به عنوان همه گیر در زمان برگزاری در آمریکا و فرمانداران به شدت به دنبال دولت فدرال کمک گرفتن لوازم و تجهیزات مغلوب ساختن پیشی جستن در قانون و مشاور ارشد Jared کوشنر, موجب خشم با اشاره به ملی ذخایر به عنوان "ذخایر ما و گفته است که محتویات آن را نمی شد به معنای مشترک با ایالات متحده.

برخی از کشورهای در بر داشت خود را در رقابت برابر و در زمان از دست دادن به دولت فدرال در شکار برای تامین.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او می خواهد به "بحرانی" تولید بازگشت به آمریکا و اعلام کرد که او می خواهم یک فرمان اجرایی را امضا نیاز به مبهم آژانس فدرال است که سرمایه گذاری در کشورهای دیگر شروع به ساخت مشابه سرمایه گذاری در داخل کشور.

"من مصمم هستم که امریکا آماده خواهد شد برای هر یک از شیوع آینده" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

پیتر ناوارو رئیس جمهور تجارت مشاور گفت: در فاکس نیوز که پر از ذخایر خواهد بود در سراسر مراکز توزیع سراسر کشور و نه فقط در سازمان مدیریت اضطراری فدرال انبارها برای بهتر آماده شدن برای موج دوم ممکن است از coronavirus در پاییز.

در حالی که سلامت و ایمنی در سراسر تهمت افزایش یافته و در روزهای اخیر او هنوز دیده می شود در پوشیدن ماسک. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید: آمریکایی ها باید از پوشیدن پارچه پوشش صورت در موقعیت های اجتماعی که در آن فاصله دشوار است برای جلوگیری از ندانسته گسترش ویروس. مغلوب ساختن پیشی جستن است آزمایش روزانه برای ویروس; کاخ سفید می گوید او منفی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن برنده پنسیلوانیا با صرف 44,000 آرا چهار سال پیش. اما در یک واکنش در برابر او در سال 2018 از Allentown منطقه انتخاب یک دموکرات به نمایندگی از آن در کنگره برای اولین بار در دو دهه.

Allentown حدود 75 مایل (120 کیلومتر) از اسکرانتون که در آن presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن متولد شد. معاون سابق رئیس جمهور در مبارزات انتخاباتی تبدیل شده است به طور فزاینده ای امیدوار از بازگشت به پنسیلوانیا به دموکراتیک ستون که در آن بوده است از سال 1992 تا سال 2016.

پنسیلوانیا است 10 در میان کشورهای کلی عفونت رای با برخی از 59,000 تایید coronavirus موارد و تقریبا 4000 مرگ و میر با توجه به آمار فدرال.

عفونت های جدید شده اند روند را هر چند و گرگ شده است کاهش محدودیت در به آرامی تحت تاثیر قرار شهرستانهای اما نه به اندازه کافی سریع برای برخی از.

___

Superville گزارش از واشنگتن است. آسوشیتد پرس نویسندگان Zeke میلر در واشنگتن مارک لوی در Harrisburg, Pa. و جاناتان Lemire در نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب