مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او را فشار متحده به بازگشایی مدارس در پاییز

توسط COLLIN BINKLEYرئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه راه اندازی شد تمام تلاش خود را برای

توسط ATSHNEWS در 18 تیر 1399

توسط COLLIN BINKLEY

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه راه اندازی شد تمام تلاش خود را برای بازگشایی مدارس در این پاییز با این استدلال که برخی از آنها نگه داشتن مدارس بسته و نه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما به دلایل سیاسی در برابر اراده خانواده ها است.

"ما می خواهیم برای بازگشایی مدارس است. همه آن را می خواهد. مادرم می خواهید آن را به پدران آن را می خواهم بچه ها آن را می خواهم. از آن زمان به آن را انجام دهد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید به رویداد. "ما بسیار گونگ برای تحت فشار قرار دادن فرمانداران و هر کس دیگری برای باز کردن مدارس است."

مغلوب ساختن پیشی جستن را بلافاصله توضیح دهید که چگونه او را فشار فرمانداران اما او تکرار زودتر ادعا می کنند که دموکرات ها می خواهند به نگه داشتن مدارس بسته به دلایل سیاسی و نه به دلایل بهداشتی. او این ادعا را روز شنبه در توییتر گفت: "آنها فکر می کنند آن کمک خواهد کرد که آنها را در ماه نوامبر. اشتباه مردم آن را دریافت کند!"

در میزگرد میزبانی مغلوب ساختن پیشی جستن سخنران پس از سخنران خطاب نیاز به دریافت دانش آموزان در کلاس درس هم به صورت علمی و ذهنی دلایل بهداشتی. آنها به حداقل برسد خطر گسترش COVID-19 در میان کودکان است اما اذعان کرد که این مهم برای محافظت از آسیب پذیر است.

در ساخت آن مورد تهمت و دولت معتقد است که نگه داشتن دانش آموزان در خانه و حمل بیشتر خطرات ناشی از هر گره به کوروناویروس. مقامات بهداشتی می گویند دانش آموزان باید در مدارس این سقوط به ادامه آموزشی خود را توسعه و برای دسترسی به برنامه غذا و خدمات به صورت روان و سلامت رفتاری.

"سلامت روانی کودکان و توسعه اجتماعی باید به عنوان یک اولویت به سلامت جسمی" بانوی اول Melania Trump گفت: در این میزگرد. "همان درست است برای پدر و مادر. بسیاری مجبور خواهد شد به استرس زا انتخاب بین مراقبت از کودکان خود را و رفتن به کار است."

مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده خود را ساعت پس از اظهارات وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos هزینههای طرح توسط برخی از محلی مناطق برای ارائه در فرد آموزش تنها چند روز در هفته و گفت: مدارس باید "به طور کامل عملیاتی است."

هر چیزی کمتر او می گوید: شکست خواهد خورد دانش آموزان و مالیات دهندگان.

DeVos ساخته شده نظرات در حین تماس با فرمانداران. صوتی از این تماس به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

"در نهایت این ماده اگر مدارس نیاز به باز کردن این موضوع چگونه است. مدرسه باید بازگشایی آنها باید به طور کامل عملیاتی است. و چگونه است که اتفاق می افتد این است که بهترین سمت چپ به آموزش و پرورش و رهبران جامعه" DeVos گفت: فرمانداران.

از آن پس زودتر نظرات از مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار دارد که مدارس بازگشت به فرد در آموزش به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

اما برخی از آنها خواستار احتیاط بیشتر به عنوان مدارس طرح قرار می گیرند. آرنی دانکن که در خدمت به عنوان وزیر آموزش و پرورش تحت سابق رئیس جمهور آمریکا گفت: تمرکز باید بر روی ساخت مطمئن شوید که دانش آموزان می توانند بازگشت با خیال راحت.

"همه ما می خواهیم کودکان برای بازگشت به مدرسه" دانکن گفت: در توییتر. "سوال این است که آیا ما به اندازه کافی در مورد فرزندان ما اجازه می دهد تا آنها را برای رفتن به مدرسه با خیال راحت. رفتار ما تعهد ما به اشتراک گذاشته فداکاری یا خودخواهی ما — را تعیین می کند چه اتفاقی می افتد در پاییز امسال برای بچه ها."

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری خاموش کردن راهنمایی برای مدارس در ماه گذشته از جمله متناوب برنامه گسترش و میز و داشتن وعده های غذایی در کلاس های درس به جای کافه تریا اضافه کردن موانع فیزیکی بین سینک حمام و تمیز کردن و ضد عفونی سطوح.

در تماس با فرمانداران DeVos ناودان مناطق که برنامه ریزی برای ارائه حضوری آموزش تنها چند روز در هفته است. او نام مدارس عمومی کانتی فیرفکس که درخواست خانواده ها برای تصمیم گیری بین به طور کامل آموزش از راه دور و یا دو روز در هفته در کلاس درس.

"انتخاب دو روز در هفته در کلاس درس است نه یک انتخاب در همه" DeVos گفت: رقیب که منطقه آموزش از راه دور در بهار گذشته بود که یک "فاجعه است."

انتقاد او از مدارس آموزش از راه دور تلاش های گسترده در سراسر کشور است. DeVos گفت: او نا امید شده بود در مدارس است که "نمی فهمم چگونه برای خدمت به دانشجویان و یا کسانی که فقط داد و سعی نمی کند." او گفت: بیش از یک دولت آموزش و پرورش رئیس به او گفت که آنها نیز نا امید شدند در مناطق که "هیچ چیز در کنار به خدمت به دانش آموزان خود را."

همان چیزی که نمی تواند دوباره اتفاق می افتد این سقوط او گفت: اصرار فرمانداران به ایفای نقش در مدارس برای بازگشایی شده است.

"دانش آموزان در سراسر کشور در حال حاضر کاهش یافته است. ما نیاز به مطمئن شوید که آنها عقب" DeVos گفت. "این انتظار می رود که آن را به نگاه های مختلف بسته به جایی که شما هستند اما آنچه روشن است این است که دانش آموزان و خانواده های آنها نیاز به گزینه های بیشتر."

در یک بعد بحث پانل سه شنبه DeVos اذعان کرد که شیوع بیماری ممکن است به طور موقت مختل فرد در آموزش, اما او گفت: مدارس باید انتظار می رود به ارائه پنج روز آموزش در هفته است.

دکتر رابرت Redfield رئیس CDC. گفت: مدارس می توانند با خیال راحت با در نظر گرفتن پایه احتیاطی. او اشاره کرد که COVID-19 موارد تمایل به خفیف در افراد جوان اضافه کرد که بزرگترین خطر این است که انتقال از کودکان به جمعیت های آسیب پذیر.

"این روشن است که در معرض خطر بیشتری برای جامعه ما این است که این مدارس نزدیک" Redfield گفت. "CDC را تشویق می کند تمام مدارس به انجام آنچه آنها نیاز به بازگشایی و به برنامه ای که پیش بینی است که COVID-19 موارد را در واقعیت رخ می دهد."

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت کشیده شده در توصیه های اخیر از آکادمی اطفال آمریکا که می گوید: مدارس باید هدف برای شروع سال تحصیلی با دانش آموزان "حضور فیزیکی در مدرسه است." نگه داشتن دانش آموزان در خانه می تواند منجر به انزوای اجتماعی این سازمان گفت و جلوگیری از مدارس از شناسایی يادگيری فضايی سوء استفاده افسردگی و دیگر مسائل.

___

آسوشیتد پرس نویسنده آلن Suderman در Richmond, Va., کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن