مغلوب ساختن پیشی جستن رزومه جمع آوری کمک های مردمی برای ساخت پول نقد منجر شود در برابر بایدن

توسط برایان SLODYSKO و ZEKE میلرواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از سرگیری فرد رویدادهای

توسط ATSHNEWS در 22 خرداد 1399

توسط برایان SLODYSKO و ZEKE میلر

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از سرگیری فرد رویدادهای مالی پس از سه ماه وقفه به عنوان مبارزات انتخاباتی خود را با این نسخهها کار برای حفظ پول نقد استفاده بیش از دموکرات جو بایدن که در آن معتقد است حیاتی برای پیروزی در ماه نوامبر.

مغلوب ساختن پیشی جستن در سفر به دالاس در روز پنج شنبه به جمع آوری بیش از 10 میلیون دلار برای مبارزات انتخاباتی خود و حزب جمهوری خواه با توجه به یک توافق رسمی صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به بحث در مورد این طرح است. او را نگه دارید و یکی دیگر از رویداد روز شنبه در خصوصی گلف در نیوجرسی.

حرکت در یک لحظه بحرانی در مبارزات انتخاباتی. مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد طرح شده اند را لرزاند توسط coronavirus همه گیر شدید رکود اقتصادی و هفته در سراسر کشور تظاهرات بیش نژادی و بی عدالتی است. اضافه شده به یک حس فوریت برای ساخت در بیش از 250 میلیون دلار مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر در این بانک برای غلبه بر سختی headwinds.

"قطعا وجود دارد مقید کردن هیجان در فرد جمع آوری اعانه گفت:" جمهوری خواه کمیته ملی سخنگوی Michael stewart oates. "اهدا کنندگان مشتاق به حمایت از مبارزات انتخاباتی و حزب ما."

حزب جمهوری خواه و تهمت کمپین مقامات برگزار مجازی رویدادهای مالی در طول همه گیر اما در فرد حوادث شامل رئیس جمهور به مراتب بیشتر سودآور. مغلوب ساختن پیشی جستن در حال برنامه ریزی یک جریان ثابت از جمع آوری اعانه برای نگه داشتن مبارزات انتخاباتی خود خیط و پیت کردن با پول نقد از طریق انتخابات.

به جمع آوری کمک های مردمی سفر نیز نشانه نوروزی رسمی بازگشت به فعالیت های سیاسی پس از همه گیر می آید و پیش از مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ریزی شده سرگیری تظاهرات سیاسی در اواخر این ماه. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این رویداد برای اولین بار خواهد بود هفته آینده در Tulsa, اوکلاهما پس از تظاهرات در فلوریدا و تگزاس و آریزونا — تمام متحده به رهبری جمهوری خواهان که به شدت آرامش اجتماعی محدودیت فاصله.

مغلوب ساختن پیشی جستن بازگشت به جمع آوری کمک های مردمی مدار می آید پس از پول نقد خود را مصرف کند در طول بیماری همه گیر. او به سختی eked از سرب بیش بایدن در مارس گرفتن در $61.7 میلیون دلار در مقایسه با 60 میلیون دلار بایدن مطرح شده با کمیته ملی حزب دموکرات.

بایدن آوریل مسافت بود و از همه بیشتر قابل توجه از آنجا که برای بسیاری از ماه است که او تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است وارد شده به مشترک جمع آوری کمک های مالی توافق با DNC, یک گام است که در حال حاضر اجازه می دهد تا او را به چنگک جمع کردن در چک از اهداکنندگان ثروتمند است که می تواند بالا $600,000.

"پس از تماشای خود تصویب امتیاز به طور پیوسته کاهش هفته به هفته دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر قرار دادن حامیان خود را در معرض خطر در میان تگزاس coronavirus سنبله به طوری که او ممکن است نفس کشیدن برخی از صورت ظاهر از زندگی را به خود آور, کمپین گفت:" بایدن سخنگوی TJ Ducklo.

و در حالی که تهمت مطرح شکستن رکورد $742 میلیون و نشسته عظیم ذخایر نقدی او خواهد شد نیاز به یک جدید هجوم پول به عنوان او به دنبال تعریف دوباره بایدن و تقویت خود تصویب امتیاز.

یک نقطه روشن برای مغلوب ساختن پیشی جستن است که خود را مردمی جمع آوری کمک مالی از خیرین که به طور معمول تراشه در مقادیر کوچک آنلاین. در حالی که این مهم جریان درآمد نیز کاهش طول همه گیر آن است به طور قابل توجهی تقویت و حدود 44 درصد از پول خود را در انتخابات کمیته در زمان در در آوریل سوابق نشان می دهد.

بسیاری از آن مطرح شده است از طریق تهاجمی کوچک-دلار کمپین جمع آوری کمک مالی جاری شدن سیل پرجمعیت اما کمتر رقابتی ایالات مانند کالیفرنیا و نیویورک و تگزاس با تبلیغات آنلاین در راستای بالا بردن مقادیر عظیم پول که او می تواند از بند باز کردن در انتخابات.

مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین براد Parscale تشبیه کمپین در توییتر ماه گذشته به "ستاره مرگ" شارژ به از بند باز کردن خشم خود را در بایدن. که تلاشی بود برای شروع یک بار بایدن به طور موثر مسجل نامزدی در مارس اما به تعویق افتاد, با این بیماری همه گیر. در حال حاضر برگ برنده انتخاباتی است که آماده برای حمله به یمن به صورت جدی.

در اواخر ماه مه کمپین قرار داده شده $5 میلیون آگهی خرید پخش و تلویزیون کابلی با توجه به تبلیغات تجزیه و تحلیل ترافیک. هزینه های هدفمند میدانهای مانند فلوریدا و اوهایو, North Carolina, پنسیلوانیا, آریزونا, ویسکانسین و آیووا.

Facebook تبلیغات آمار و ارقام نشان می دهد که کمپین اجرا شده است بیش از $11.5 میلیون نفر در تبلیغات گذشته بیش از 90 روز است. و مبارزات انتخاباتی خود کمیته ها باید صرف $10.6 میلیون در تبلیغات گوگل از اوایل ماه آوریل است.

تا کنون تبلیغات با تهمت و متحدان او حمله بایدن نشان داده اند که اثر کمی در نظرسنجی و بسیاری از آنها شده است با هدف انیمیشن رئیس جمهور پایه به جای برنده شدن بیش رو به استخر از رای دهندگان مردد.

در امضای این کمپین ممکن است نگران آن چشم انداز آن را نیز هزینه های به شدت در کشورهای او برنده رساندهاند چهار سال پیش مانند اوهایو و آیووا. که یک تغییر از پیش از آن در سال زمانی که کمپین افتخار از گسترش به مینه سوتا و جدید مکزیک.

"با وجود این واقعیت است که تهمت کمپین اتحاد صحبت در مورد رفتن جرم در مکان هایی مانند نیومکزیکو هزینه های خود را می گوید یک مقدار داستان متفاوت" گفت: پسر سیسیل رئیس اولویت های ایالات متحده آمریکا بزرگترین دموکراتیک در خارج از گروه. "واقعیت این است که تمامیت مغلوب ساختن پیشی جستن, کمپین حداقل در این نقطه است که صرف دفاع از همیشه در حال کوچک شدن انتخابات نقشه."

که شامل پول او را صرف در تلویزیون ملی خرید گران قیمت و تخلیه از منابع است که می تواند در غیر این صورت صرف هدف قرار دادن میدانهای است که تعیین نتیجه انتخابات. مبارزات انتخاباتی خود نیز به تازگی صرف شش چهره ها در مغلوب ساختن پیشی جستن تبلیغات در واشنگتن و کابل در بازار است. در حالی که رای دهندگان به شدت دموکراتیک منطقه هستند اما برخی از بازیگران به رای گیری در مقابل رئیس جمهور, آگهی خرید تا به حال مخاطبان در نظر گرفته شده — مغلوب ساختن پیشی جستن.

این معلوم نیست که آیا پول را به عنوان نقش محوری در این انتخابات نسبت به سال گذشته است. گیر فروپاشی اقتصادی و ناآرامی های مدنی تحویل داده اند بی سابقه ای سری از شوک که کاهش مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر سنجی های افکار عمومی.

اضافه کردن به که این واقعیت که اکثر مردم باید یک ایده خوب از چه کسی تهمت و بایدن هستند و وجود یک سناریو که در آن پول ممکن است به عنوان بسیاری از تفاوت ساز. که بر خلاف سال 2012 زمانی که دموکرات ها تخلیه یک سری از تبلیغات هدف قرار دادن میت رامنی بود که به مراتب بیشتر ناشناخته به مخاطبان ملی.

"من باور نمی کنم پول رفتن به عنوان مهم" گفت: جان مورگان عمده دموکراتیک جمع آوری کمک که پشتیبانی از بایدن. "ما آن را شنیده. مغلوب ساختن پیشی جستن تعریف شده است. جو بایدن تعریف شده است."

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب