مغلوب ساختن پیشی جستن را فراهم می کند یک دفاع

در میان جشن روز استقلال و جمع بین اخبار گستاخ استفاده غیر قانونی از آتش بازی در خیابان ها و مجسمه topplings در

توسط ATSHNEWS در 17 تیر 1399

در میان جشن روز استقلال و جمع بین اخبار گستاخ استفاده غیر قانونی از آتش بازی در خیابان ها و مجسمه topplings در مربع وجود دارد یکی دیگر از رویداد رخ داده است که بیش از آخر هفته بود که قابل توجه و زیبا و مثبت است.

رئیس جمهور تهمت صحبت در داکوتای جنوبی 2020 کوه راشمور آتش بازی, جشن, ارائه, شاید بهترین سخنرانی به تاریخ در زمانی که مطیع قانون و زحمتکش آمریکایی ها می تواند استفاده از برخی از اطمینان و الهام بخش است.

کلمات او را به خود جلب کرد یک تضاد به فرهنگی کشف که در آن فعالان پیشرو و رسانه های خود را به نگاه به پاره کردن تاریخچه و شرکت در یک پر زدن تصویر حمله علیه ما نهادها و ارزش ها است.

"ما جمع آوری امشب به هرالد مهم ترین روز در تاریخ سازمان ملل: جولای 4th, 1776," او گفت. "در این واژه ها هر قلب آمریکا باید با غرور متورم. هر خانواده آمریکایی باید تشویق با لذت است. و هر آمریکایی پاتریوت باید پر از شادی چرا که هر یک از شما در زندگی با شکوه ترین کشور در تاریخ جهان است."

"هیچ ملت انجام داده است و بیشتر برای پیشبرد وضعیت بشر از ایالات متحده آمریکا" اعلام مغلوب ساختن پیشی جستن. "و هیچ مردم انجام داده اند بیشتر به ترویج پیشرفت انسان نسبت به شهروندان ملت بزرگ ما است."

سپس خطاب به رئیس جمهور این تصاویر تکان دهنده آمریکایی در حال دیدن در خیابان ها تقریبا شبانه.

"ملت ما این است که شاهد بی رحم مبارزه برای محو کردن تاریخ ما بدنام قهرمانان ما پاک کردن ارزش های ما و تلقین فرزندان ما است."

او ادامه داد: "عصبانی اوباش در حال تلاش برای پاره کردن مجسمه از بنیانگذاران ما محو کردن ما مقدس ترین بنای یادبود و از بند باز کردن یک موج جرم و جنایت خشونت آمیز در شهرستانها ما. بسیاری از این مردم هیچ نظری ندارم که چرا آنها در حال انجام این کار, اما برخی می دانید دقیقا آنچه که آنها انجام می دهند."

در واقع در این نقطه هیچ ارتباط بین غم انگیز قتل جورج فلوید و اقدامات اراذل و اوباش را می توان ساخته شده است. بیش از حد ترقی خواهان را ربوده اصلی اعتراض و سوخت یک جنبش مبتنی بر از بین بردن تمام نمادهای تاریخ — که آیا آنها اطناب یا طرفدار برده داری و یا حتی آثار پرداخت می شود برای رهایی بردگان خود را.

در بوستون رابرت گولد شاو و 54 هنگ یادبود مورد هدف قرار گرفت و آسیب دیده توسط معترضان. این بنای تاریخی به رسمیت می شناسد اول همه داوطلب سیاه هنگ از ارتش اتحادیه, یک گروه از مردان که مبارزه شجاعانه در طول جنگ داخلی.

یکی از این سربازان Sgt. William H. کارنی به دست آورده کنگره مدال افتخار برای رفتار خود در آن جنگ به طور خاص برای فدا کردن خود — تقریبا به مرگ حتمی در دشمن تیراندازی به منظور محافظت از پرچم آمریکا.

کارنی یکی از بیش از 2 میلیون سرباز که مبارزه در اتحادیه طرف در طول جنگ داخلی. خود را فرمانده کل قوا بود و رئیس جمهور آبراهام لینکلن نیز یک هدف در بازنگری انقلاب از سال 2020 است.

در کوه راشمور رئیس جمهور تهمت دوباره برقرار حقیقت در مورد امریکا رئیس جمهور 16.

"آبراهام لینکلن ناجی اتحادیه ما خود آموخته کشور وکیل که در یک کلبه در مرز آمریکا. اولین رئیس جمهوری جمهوریخواه او گل رز به بالا از ابهام بر اساس زور و وضوح خود را ضد برده داری اعتقادات. بسیار بسیار اعتقادات قوی. او امضا قانون که ساخته شده راه آهن سراسری; او امضا حیاط عمل ... و او به رهبری این کشور از طریق تاریک ترین ساعت از تاریخ آمریکا دادن هر اونس از قدرت است که او را به اطمینان حاصل شود که حکومت مردم توسط مردم و برای مردم نمی هلاک از این زمین است."

"او به عنوان فرمانده کل قوا از نیروهای مسلح ما در طول خونین ترین جنگ و مبارزه است که ما را نجات داد اتحادیه و خاموش بد برده داری. بیش از 600 ، 000 فوت است که در جنگ; بیش از 20 ، 000 کشته و یا زخمی در یک روز در Antietam" او ادامه داد.

به عنوان رئیس جمهور خطاب به آن جمع آوری شده در داکوتای جنوبی او کاهش می یابد تهدید به هسته ی اصلی آن: "رادیکال ایدئولوژی حمله به کشور ما پیشرفت های تحت پرچم عدالت اجتماعی است. اما در حقیقت این امر تخریب هر دو عدالت و جامعه است."

مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان کرد که سیستم آموزش و پرورش ما خرس برخی از مجرمیت در ایجاد یک فرهنگ که در آن افراد جوان آموزش داده که آمریکا یک نیروی شیطانی, از جلو به عقب.

"ما باید تقاضا است که فرزندان ما آموزش داده یک بار دیگر به امریکا به عنوان کشیش مارتین لوتر کینگ" مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد. "زمانی که او گفت که بنیانگذاران امضا کرده بود 'سفته' به هر نسل آینده. دکتر کینگ را دیدم که ماموریت عدالت مورد نیاز ما را به طور کامل در آغوش ما تاسیس آرمان است."

این یک حيرت گفتار.

البته این فقط یک سخنرانی توسط دیگران نوشته شده در دولت او اما دولت در حال همکاری و واقعیت این است که در این دولت DNA قوی وجود دارد pro-آمریکا اصول اساسی در کار است که یک چیز بسیار خوب است.

قابل پیش بینی این فعال رسانه ای اعلام کرد این سخنرانی به "تاریک" و "شوم" اما آن چیزی بود اما. آن را وعده به مردم خوب است که خود دولت آنها را پشتیبانی می کند و تاکید مجدد به همه ما است که ما یک کشور بزرگ و همیشه تلاش می شود بیشتر است.

در حال حاضر آن است تا به رئیس جمهور تهمت به افزایش به یک علت بزرگ و مقاومت در برابر وسوسه به mire خود را در مسائل بی اهمیت در حالی که این کشور به او نیاز دارد. ما امیدواریم که این لحظه. ما باید ببینید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب