مغلوب ساختن پیشی جستن ضربه شلاق در نسکار, Wallace بیش پرچم و طناب دار

توسط جیل COLVIN و جینا سرخ کنواشنگتن (AP) — نسکار لایه ارتباط با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در زم

توسط ATSHNEWS در 17 تیر 1399

توسط جیل COLVIN و جینا سرخ کن

واشنگتن (AP) — نسکار لایه ارتباط با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان به نوبه خود تیز دوشنبه هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن لعنتی مسابقه سازمان منع مؤتلفه پرچم و به اشتباه متهم به ورزش را تنها تمام وقت, سیاه, راننده مرتکب "جعل" هنگامی که یک عضو خدمه در بر داشت طناب دار در تیم گاراژ غرفه.

مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد بابا والاس باید عذر خواهی پس از ورزش بسیج در اطراف او پس از طناب دار شد خود اختصاص غرفه در آلاباما Superspeedway در آلاباما. مقامات فدرال حکم ماه گذشته طناب دار حلق آویز شده بود پس از ماه اکتبر بود و نه یک جنایت نفرت. نسکار و FBI را به طور انحصاری با اشاره به طناب بود که استفاده می شود به جلو و درب گاراژ بسته به طناب دار.

این تنها گاراژ بیرون از 1,684 اصطبل در 29 بازرسی نسکار آهنگ به مد به عنوان یک طناب دار.

نسکار جمهور استیو فلپس است bristled در پیشنهادات طناب دار بود و یک جعل است. والاس نشان داده شد یک عکس از طناب دار, هرگز شخصا آن را دیدم و گفته شد توسط نسکار مقامات او قربانی یک جنایت نفرت.

"اتحاد @BubbaWallace عذرخواهی به همه کسانی که NASCAR drivers & مقامات که آمد به کمک او ایستاده بود کنار او بازی می کردند و حاضر به فدا کردن همه چیز برای او تنها برای پیدا کردن که همه چیز فقط یکی دیگر از جعل?" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "که & Flag تصمیم باعث شده است که پایین ترین رتبه بندی تا کنون!"

توییت پس از مغلوب ساختن پیشی جستن با استفاده از یک جفت از استقلال بعد سخنرانی به حفاری عمیق تر به امریکا بخش توسط متهم معترضان که تحت فشار قرار دادند برای عدالت نژادی از درگیر شدن در یک "بی رحم مبارزه برای محو کردن تاریخ ما است." این سخنان به عنوان یک درخواست تجدید نظر مستقیم به جمهوری خواه رئیس جمهور پایگاه سیاسی, از جمله بسیاری از رای دهندگان ناراضی سفید, با کمتر از چهار ماه قبل از روز انتخابات.

والاس پاسخ در توییتر با توجه به "نسل بعدی و آنهایی که کمی زیر پای من قدم" است که در آن او از مردم خواست تا با استفاده از پلت فرم خود را و نمی شود detracted توسط "نفرت در حال پرتاب در شما."

"عشق به طور طبیعی باید به مردم آموزش داده می شود به نفرت" والاس توییتی. "حتی زمانی که آن را نفرت از POTUS .. دوست دارم برنده است."

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany در دفاع از رئیس جمهور تصمیم به اب راه رفتن را به والاس مورد تشبیه آن به بازیگر Jussie Smollett ادعای او قربانی یک جنایت نفرت. McEnany انتقاد مطبوعات در کاخ سفید جلسه خواستار مغلوب ساختن پیشی جستن یک صدای جیر جیر "کامل کیفرخواست از رسانه ها با عجله قضاوت."

McEnany کاهش یافته است به توضیح دهد که چرا رئیس جمهور فکر والاس باید به عذر خواهی او داده نمی گزارش طناب دار. McEnany حاضر به گفتن یا نه از رئیس جمهور پشتیبانی از نسکار ممنوعیت مؤتلفه پرچم.

نسکار نیست به طور مستقیم آدرس مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر در یک شنبه بیانیه ای.

"ما مفتخریم به بابا والاس در نسکار خانواده و ما ستایش شجاعت و رهبری" نسکار گفت. "نسکار در ادامه به پایه بلند با بابا رقبای ما و هر کسی که باعث می شود ورزش ما استقبال و فراگیر برای تمام طرفداران مسابقه."

اندرو Murstein مالک مشترک از Richard Petty موتورسواری تیم که زمینه والاس ماشین به نام تهمت را صدای جیر جیر "در اواخر اطلاعات غلط و در واقع نادرست از بیانیه است." او همچنین گفت که بی جا و اشاره کرد عکس نسکار منتشر شده از طناب دار.

"یک تصویر ارزش هزار کلمه" Murstein در بیانیه ای گفت. "بابا واکنش نشان داد در یک راستگو و حرفه ای در سطح رهبری به شیوه ای. نسکار جامعه و کسانی که در همه ایستاده او را."

والاس به رهبری فشار برای نسکار به ممنوعیت مؤتلفه نمادها در آهنگ. دو هفته بعد طناب دار پیدا شد در اولین مسابقه برخی از هواداران اجازه داده شد به حضور پس از خاموش کردن. در همان روز یک هواپیمای کشیدن یک بنر مؤتلفه پرچم است که به عنوان خوانده شده "پال خواستار قطع بودجه دولت نسکار" بود گردان پیگیری و معترضان در خارج از جاده سریع السیر نمایش داده می شود پرچم های خود را.

دو رانندگان نسکار آمد به والاس دفاع دوشنبه. هفت بار قهرمان نسکار Jimmie Johnson, در حال حاضر بارش باران با coronavirus نوشته شده یک تصویر از والاس شماره 43 که استفاده شده بود توسط رانندگان در اوایل #IStandWithBubba مبارزات انتخاباتی. Rookie تایلر Reddick توییتی اما بعد از حذف یک پاسخ به تهمت است که به عنوان خوانده شده: "ما اصلا نیاز به عذرخواهی است. ما آنچه را که درست بود و ما فقط خوب بدون پشتیبانی خود را."

LeBron James و چلسی کلینتون در میان کسانی که در خارج از نسکار که حمایت والاس در رسانه های اجتماعی با جیمز بیان او می ایستد با والاس.

نسکار رابطه پیچیده با مغلوب ساختن پیشی جستن تاریخ اولیه در مبارزات انتخاباتی خود در زمانی که رئیس سابق برایان فرانسه به ارمغان آورد مشروط از رانندگان به تجمع در گرجستان است.

فرانسه بعد از آن با ارسال یادداشتی به نسکار کارکنان خود را بیان کرد اعتقادات سیاسی خود بود و او بود که صحبت از طرف سازمان. فرانسه جایگزین شد به عنوان رئیس پس از دستگیری برای رانندگی در حالی که اختلال در سال 2018 است.

دیگر اعضای خانواده فرانسه استقبال مغلوب ساختن پیشی جستن به دیتونا برای فصل باز, نژاد در ماه فوریه است. بسیاری از رانندگان و صاحبان آمیخته با تهمت و ارسال شده عکس های سلفی با رئیس جمهور.

والاس که در آلاباما متولد شد گرفته شده یک نقش فعال در فشار برای برابری نژادی. او را پوشیده است و یک پیراهن و گفت: "من نمی توانم نفس بکشم" و مسابقه با موضوع زندگی رنگ و طرح در ویرجینیا.

رمزی Poston سابق نسکار مشاور و در حال حاضر رئیس مدیریت بحران شرکت Tuckahoe Stategies گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن جیر مضر است به نسکار فشار برای گنجاندن. والاس یکی از تنها تعداد انگشت شماری از غیر سفید رانندگان است. دنیل سوارز مکزیکی است و Aric Almirola است از کوبایی تبار. Kyle Larson که نیمه آسیایی اخراج شد در ماه آوریل برای استفاده از نژادی لکه دار کردن.

"دم فرهنگی جنگ در نسکار برای برابری را فقط در گرفت و این ورزش تلاش برای جدا شدن از گذشته خود فقط رو سخت تر" Poston گفت. "رئيس جمهور در نظر دارد در اصل یک تماس تجمع برای افرادی که حمایت مؤتلفه پرچم را به چالش ورزش های اخیر پرچم ممنوعیت و ایجاد هرج و مرج است."

در حالی که تهمت ادعا نسکار رتبه بندی آنها در واقع ، مایکل Mulvihill معاون اجرایی رئیس جمهور در Fox Sports, توییتی که روباه بینندگان است تا 8 درصد پس از ورزش پس از بازگشت از این بیماری همه گیر وقفه در مارس 17. NBC در زمان بیش از حقوق پخش این آخر هفته گذشته گفت: در رتبه خود را برای روز یکشنبه مسابقه شد تا 46 درصد از این رویداد در سال گذشته در ایندیاناپولیس.

لیندزی گراهام سناتور. R-كارشناسي ارشد تحت فشار قرار دادند در برابر تهمت را نسکار صدای جیر جیر در, Fox News Radio, گفته, NASCAR تلاش برای رشد ورزش با از بین بردن تفرقه و نمادها است.

"من فکر نمی کنم بابا والاس است چیزی برای عذر خواهی برای" گراهام گفت.

___

AP, مسابقه اتومبیل رانی, نویسنده سرخ گزارش از Charlotte, North Carolina.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن